Miksi mies haluaa takaapäin?

Misu......

Kertokaa miehet, miksi haluatte usein naiselta takaapäin?

33

17877

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reiä

      no ite ainakin haluun nähä persereiän....olenko jotenkin poikkeava?

      • ehkä homo?

        arvon reiä! Itse pidän myös reiän katselusta sekä hivelystä...ei ole oikeastaan väliä onko kyseessä mies vai nainen. Nautin myös siitä että reiä ei ole täysin puhdas. Oletko kokeillut nuolemista?


    • edessä on se

      jotakin ! Siinä näkee kun tissit heiluu tahdissa! Ja se kiihottaa ainakin minua!

      • boikhotti

        wauuu


    • Semmosta.

      Siksi, koska siinä asennossa miehestä seksi tuntuu yleensä hyvältä ellei parhaalta. Johtuu varmaan jostain meidän eläimellisestä alkuperästä..? Mut joka tapauksessa, jos esim. musta alkaa tuntuu seksin aikana, että en ehkä saakaan orgasmia, niin jossai sopivassa välissä doggystyleen, isompaa vaihdetta silmään ja johan alkaa tapahtua.. ;)

    • mk

      Naisensa takapuolta kun se on niin komea naidessa takaapäin ja sehän vähän eläimellista mitta kivaa ja jos naiset polvet ovat yhdessa kun se pyllistää niin tuntuu tiukka pimmppi vielä tiukemmalta ja tekee hyvää.

      • nokun

        nainen on tehty takaapäin naitavaksi. alkuperäiskansojen yleisin asento on takaapäin.
        se vaan on niin namia.


      • mies 21v
        nokun kirjoitti:

        nainen on tehty takaapäin naitavaksi. alkuperäiskansojen yleisin asento on takaapäin.
        se vaan on niin namia.

        takaapäin asento voi myös olla rennompi miehelle. Esimerkiksi lähetyssaarnaajassa täytyy nojailla enempi käsiin ja jäpittää niitä. myös tisseihin on käsillä luonnollinen pääsy. jaa peppu näkyy ja voi ottaa vaikka hiuksista kiinni tai purra niskaa!


      • JK
        mies 21v kirjoitti:

        takaapäin asento voi myös olla rennompi miehelle. Esimerkiksi lähetyssaarnaajassa täytyy nojailla enempi käsiin ja jäpittää niitä. myös tisseihin on käsillä luonnollinen pääsy. jaa peppu näkyy ja voi ottaa vaikka hiuksista kiinni tai purra niskaa!

        Ei se niin helppoa ole kun toinen työntää kovaa vastaan, kyllä se jaloille käy varsinkin jos heti lenkin jälkeen mutta makealta maistuu ja onhan se naisen peppu nättiä katseltavaa.


      • literate
        nokun kirjoitti:

        nainen on tehty takaapäin naitavaksi. alkuperäiskansojen yleisin asento on takaapäin.
        se vaan on niin namia.

        Nainen päällä on ollut yleinen yhdyntäasento ennen lähetyssaarnajien tuloa lähes kaikkialla ja näiden mukanaan tuomaa mies päällä asentoa.
        Nainen päällä asentoa on käytetty ehkäisykeinojen puuttumisen vuoksi. Nainen on miehen siemensyöksyn jälkeen siirtynyt heti pois päältä sivuun ja kyykistynyt ja venyttänyt sisemmät häpyhuulensa auki ja valuttanut sperman mahdollisimman tarkkaan emättimestään. Tämä tieto löytyy useista lähteistä kirjallisuudesta.


    • viimeinen niitti

      jätetään se takaapäin siihen viimeiseen asentoon... tyttöni haluaisi takaapäin jatkuvasti koska kuulemma siinä osuu juuri oikeaan kohtaan rynkyttäessä mutta niin tuntuu itsellänikin taivaalliselta eikä siinä kohtaa enää pysty pidättelemään ja leikki loppuu varsin nopeasti . vaikka miten koittaa pidätellä ja hidastella mutta se vaan tuntuu niin "vitun"hyvältä että kuti on herkässä. ja naisen pieni pyörea pylly on sellainen näky siinä edessä että huh huh :)

    • 7uky7yjtyjyrj

      Kuka haluaa, kuka ei. Omassa asentorankingissani ko. asento sijoittuu kyl vasta puolenvälin huonommalle puolelle. Makuasioitahan nää on...

    • nirsona

      hampaat haisoo helvetisti.....ja sisäcummi repsottaa...

    • ........

      puristella pakaroita ja katsella persereikää samalla kun panee.

    • tijantson

      No ehkä se johtuu sitä,miksi mies ei haluu takaapäin,sille kai ei ole kokemusta................

      • fukker

        pillu ja persereikä on suurpiirtein samanlaisia kaikilla.


    • nami nami

      Pillu tuntuu paremmalta kas kun terskan herkin kohta on hyvässä asennossa pillun maukkaimpaan paikkaan, oliko se sellainen g-piste ja samalla saa hyväillä pyöreää pyllyä ja namisti riippuvia rintoja.
      Oonpa joskus saanut ikäänkuin vahingossa saanut lykkästyä kullini kortsu päällä perseeseenkin, kas kun kaikki eivät sitä tohdi tarjota, mutta antavat kyllä kivasti kun on ensin päässyt alkuun.

      • Ntc 350

        tuoksuu ja "silmä" välkkyy. ihanaa!


    • 3q2poölsm,.

      juontaa juurensa eläinkunnasta jossa parittelu suoritetaan koiraspuolisen ollessa päällä / takana.

      ja onhan se mukavaa kun näkee naisen perseen ja sen kun kalu uppoaa pillun syövereihin.
      Välillä voi myös vaihtaa ykkösestä kakkoseen lennossa.
      Myös alaspäin roikkuvat tahdissa heiluvat rinnat ovat kiihottava näky.

    • Luonnollinen syy

      Naisen ollessa kontallaan, naisen selkä toimii hyvin tasona, jolla voi pitää oluttölkkiä, paria kinkkuvoileipää, Tekniikan Maailmaa sekä kännykkää.

      • Asiaa pohtinut

        Olen aina miettinyt, että miten on kun sinkkumies katsoo sohvalla televisiota ja hänellä on kaljapullo toisessa kädesä ja toinen käsi on housuissa, niin miten mies pystyy käyttämään kaukosäädintä?


    • L4rpp4Ri

      larppauksessa ei anneta takaapäin.

      • mlukku

        ,,helppo asento ja jaksaa pitkään. Tykkään myös välillä päästää kermat pyllyvakoon ja katsella miten se valuu alas. Sormella voi sitten pikkuisen ohjata sitä reikään ja sivellä myös häpärien välistä.....saamarin irstasta..


    • suuntija

      parasta on kun saa itse miehenä suuntia vehkeen suuntia

    • Piikinki

      Se on asento, jossa saa työntöihin kaikista eniten voimaa ja nopeutta. Voi tikata brutaalisti ja raivolla.

    • Itse ainakin naisena nautin takaapäin kaikista eniten koska mies pääsee kalunsa kanssa niin ihanan syvälle ja nainen pystyy itsekin hieman säätelemään asentoa selän/lantion kallistuskulmalla. Klitorista pääsee myös helpommin hieromaan tässä asennossa.

      • roskapostiropotti

        kun se on sdiinä hollilla sen kus tyrkkää vaan


      • abuss
        roskapostiropotti kirjoitti:

        kun se on sdiinä hollilla sen kus tyrkkää vaan

        on yksi iso syy tohon koiratyylin suosioon.


      • Tule mukaan!
        abuss kirjoitti:

        on yksi iso syy tohon koiratyylin suosioon.

        www.kokoomus.fi


    • BobTöBuilder

      Oiskohan niin että ujot jätkät haluaa takaapäin kun sitten ei tarvitse naisen naaman ilmeistä pohtia että laskeeko se sekunteja siihen ku tää loppuu vai siihen että oliskohan mahdollisesti hänellekin orkkua tarjolla.

      • --

        itse naisena tykkään takaapäin, kun ei tarvitse miehen naamaa katsella.


      • Se toinen nainen 28v
        -- kirjoitti:

        itse naisena tykkään takaapäin, kun ei tarvitse miehen naamaa katsella.

        Naisena haluan samasta syystä takaapäin, voin kuvitella että minua nussii unelmieni mies, mikä milloinkin, vaikka oma ukko äheltää ja kehuu pilluani. Rakastajaltani haluan eri asennoissa, myös kasvokkain, ja eräältä ystävämieheltä rajuja otteita, joskin tapaa häntä liian harvoin, kun mies hyvin sidotussa avioliitossa.n Jess!


    • tuntuu hyvältä (ja kiihoittavalta) nivusilla kun panee takaapäin pohjaan asti. ja voi samalla paremmin hieroa rintoja.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2014
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1710
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1157
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      1
      1122
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      130
      1068
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      956
    Aihe