me somalikin on onnellinen

suomisomali

moi te kaikki!mekin Suomen Somalit olemme onnelliset.on tosi hieno kun Suomi saanut vapaus Venajasta.muuten me joudu asumaan Saksalla tai jokin muu huono maa.Suomi on hyvä!!

7

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isänmaallinentyömies

      Me suomalaiset ollaan ylpeitä kuullessamme noin kiitollista arvostusta.
      Isoisämmekin ovat ylpeitä ettei sotauhrauksensa mennyt vain suomalaisten vaan jopa muidenkin kansalaisten hyväksi. Hyvää juhlapäivää.

      • sir lancelot

        Jos itse sotaan joutuisin haluaisin toki taistella hyvien ihmisten puolesta. . Mutta eipä se taida niin mustavalkoista olla, hyviä ihmisiä kun löytyy rajojen ulkopuoleltakin.


      • pätkismies
        sir lancelot kirjoitti:

        Jos itse sotaan joutuisin haluaisin toki taistella hyvien ihmisten puolesta. . Mutta eipä se taida niin mustavalkoista olla, hyviä ihmisiä kun löytyy rajojen ulkopuoleltakin.

        taistelemista ja auttamista.
        Se haittaa paljon somalien ymm auttamista.
        Miten siitä kateudesta pääsee eroon. Olisi onnellinen kahden kulttuurin kohttamisesta eijkä katkera.


    • Aarni Örkki

      Eiköhän äänestetä seuraavaksi presidentiksi suomelle somali.
      Saatas vähän väriä tähän suomen johtoon ja olis suomikin kansainvälinen, koska
      kerta on eu:hunkin liitytty.

      • ^^-suomi

        Presidentin pitää olla syntyperäinen suomalainen sekä edustaa samaa "rotua" kuin suomen kansa. Somalit ei näitä vaatimuksia valitettavasti täytä.


    • wrfbvrfb

      Kiitti vitusti. Mikäs teikäläisten on täällä lorviessa kun saatte kaiken valmiina. Moni suomalainen ei pääse samaan elintasoon edes töissä käymällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe