moi te kaikki!mekin Suomen Somalit olemme onnelliset.on tosi hieno kun Suomi saanut vapaus Venajasta.muuten me joudu asumaan Saksalla tai jokin muu huono maa.Suomi on hyvä!!
me somalikin on onnellinen
7
461
Vastaukset
- Isänmaallinentyömies
Me suomalaiset ollaan ylpeitä kuullessamme noin kiitollista arvostusta.
Isoisämmekin ovat ylpeitä ettei sotauhrauksensa mennyt vain suomalaisten vaan jopa muidenkin kansalaisten hyväksi. Hyvää juhlapäivää.- sir lancelot
Jos itse sotaan joutuisin haluaisin toki taistella hyvien ihmisten puolesta. . Mutta eipä se taida niin mustavalkoista olla, hyviä ihmisiä kun löytyy rajojen ulkopuoleltakin.
- pätkismies
sir lancelot kirjoitti:
Jos itse sotaan joutuisin haluaisin toki taistella hyvien ihmisten puolesta. . Mutta eipä se taida niin mustavalkoista olla, hyviä ihmisiä kun löytyy rajojen ulkopuoleltakin.
taistelemista ja auttamista.
Se haittaa paljon somalien ymm auttamista.
Miten siitä kateudesta pääsee eroon. Olisi onnellinen kahden kulttuurin kohttamisesta eijkä katkera.
- Aarni Örkki
Eiköhän äänestetä seuraavaksi presidentiksi suomelle somali.
Saatas vähän väriä tähän suomen johtoon ja olis suomikin kansainvälinen, koska
kerta on eu:hunkin liitytty.- ^^-suomi
Presidentin pitää olla syntyperäinen suomalainen sekä edustaa samaa "rotua" kuin suomen kansa. Somalit ei näitä vaatimuksia valitettavasti täytä.
- wrfbvrfb
Kiitti vitusti. Mikäs teikäläisten on täällä lorviessa kun saatte kaiken valmiina. Moni suomalainen ei pääse samaan elintasoon edes töissä käymällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422512Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422992117- 241900
- 241625
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251489Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta421453- 441376
- 1001349
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391315- 361086