herbal v/jumbo v????

tissu tilaaja

toimiiko kyseiset tavarat potenssiin kuinkaan? kokeilin joskus probutea nimistä ja se toimi niinkuin luvattiin mutta miten on näiden kanssa??onko kenelläkään kokemuksia.?

54

13941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kari11111

      Kokeilin ja toimi

      • klnnjkn

        kans käytin prubutea ja toimi...mites tissu tilaaja..joko kokeilut jumboa?


      • 24
        klnnjkn kirjoitti:

        kans käytin prubutea ja toimi...mites tissu tilaaja..joko kokeilut jumboa?

        Mistä sitä probuteaa saa??? Ihan niinku koko tuote ei ole olemassakaan?


      • little-Jorma
        24 kirjoitti:

        Mistä sitä probuteaa saa??? Ihan niinku koko tuote ei ole olemassakaan?

        Olen sitä kanssa haeskellut mutta näyttäisi kadonneen kaikista paikoista. Voisiko olla vain hetkellisesti loppu? Vai onko kielletty kun oli oikeasti toimiva tuote??


      • JJ
        little-Jorma kirjoitti:

        Olen sitä kanssa haeskellut mutta näyttäisi kadonneen kaikista paikoista. Voisiko olla vain hetkellisesti loppu? Vai onko kielletty kun oli oikeasti toimiva tuote??

        Taisi kadota kokonaan kun viimeksi syksyllä näin myynnissä. Harmi ettei ostanut enempää..
        Onko näistä muista tietoa mikä toimisi?


      • ttboy
        JJ kirjoitti:

        Taisi kadota kokonaan kun viimeksi syksyllä näin myynnissä. Harmi ettei ostanut enempää..
        Onko näistä muista tietoa mikä toimisi?

        Testasin Jumbo V:tä ja tuntuu toimivan yllättävän hyvinkin...


      • utelias 2011
        ttboy kirjoitti:

        Testasin Jumbo V:tä ja tuntuu toimivan yllättävän hyvinkin...

        Saitko siitä mitään sivuoireita, närästystä tai muuta?


      • kokeillut5
        utelias 2011 kirjoitti:

        Saitko siitä mitään sivuoireita, närästystä tai muuta?

        ja ei ainakaan mulla tullut mitään sivuoireita.


      • Juve23
        kokeillut5 kirjoitti:

        ja ei ainakaan mulla tullut mitään sivuoireita.

        Mistä löysitte halvimmalla? 3dsex möi halvimmalla minkä löysin ja mieskunto perässä..


      • 39.90
        Juve23 kirjoitti:

        Mistä löysitte halvimmalla? 3dsex möi halvimmalla minkä löysin ja mieskunto perässä..

        Oli halvin mitä löysin.


      • rapid rx

      • butskaa

    • Jaska22wee

      Kokeilin kyseisiä tabuja.
      Kokemukset voivat olla yksilöllisiä.
      Se on totta, että toimi ainakin minulla. Seisokki on aika herkässä miltei pari päivää, että töissäkin sai olla seuraavana päivänä varuillaan.

      Olin reissussa ja huomasin, että meikäläisellä on nyt saumaa saada.. oli viikonloppu (perjantaina otin kyseistä tabua yhden ja lauantaina toisen) ja homma toimi hienosti...mutta nyt jälkeenpäin.
      En suosittele ainetta kenellekkään, ainakaan "jatkuvaan" käyttöön.
      Itse olen yhdistänyt aivan ihmeelliset unet tähän aineeseen.
      Koska kyseisen tyyppisiä unia en normaalisti näe, eikä ne liity millään tavalla seksiin tai vastaavaan.

      Kuten aiemmin mainitsin tapaus (uni) voi olla yksilöllisiä. ja voin olla väärässä. Itse vein vaan talläisen johtopäätöksen, koska normaalisti en näe tuollaisia unia, eikä elämän tilanteeni ole mitenkään muuttunut normaalista.
      Mietin asiaa heti, kun heräsin. Ihmettelin, että mitä vittua, miksi talläsia unia.
      En ole hullu, vaikka toisaalta kirjoituksestani näin voisi päätelläkin.
      Mielenkiinnolla odotan muiden kommentteja sivuvaikutuksesta, jos niitä päänsäryn lisäksi on muita.

      Jatkossa uskon vain oikeisiin ja hyväksyttyihin erektiolääkkeisiin.
      Olen sinkku.
      Tuo tarina on tosi, eikä kukaan pakottanut minua ostamaan niitä.
      Jatkossa olen ainakin itse varovaisempi.

      • Tulihan testattua. :

        Itse kokeilin jumbo-v:tä ja ainoa sivuoire oli armoton närästys kolmannen pillerin jälkeen. Otin kahden päivän välein vaikka ohjeissa sanottiinkin, että kolmen päivän vain saa ottaa.

        Elikkäs oma "moka".


    • Kankimies

      Enpä minäkään voi suositella, vaikka tabulla oli positiivisiakin vaikutuksia. Mutta itselläni tuli närästystä, pahoinvointia, päänsärkyä ja nukuin myöskin huonosti. En taida enää ottaa yhtään tabua.

      Joskus kokeilin sitä alkuperäistä Full Contactia ja siihen olin tosi tyytyväinen, mutta kaikkihan tietää miten sen kävi.

      Joku voisi suositella jotain hyväksi havaittua ei-reseptilääkettä!

      • Jumbo Jambo

        Jumbon sivuoireet ovat vähän samanlaisia kuin Cialiksella, joka on lääke, vaikka en sitä ole kokeillutkaan. Ilmeisesti on osattu valmistaa tuote, joka vaikuttaa samalla tavalla. Orviaxia ei ainakaan kannata ostaa, menee viimeisetkin halut. Suomalainen supermankin on parempi.


    • Miekkonen.

      Itsellä Jumbo V toimii ehkäpä paremmin kuin alkuperäinen Full Contact, sivuoireita ei tule nimeksikään, seisokki ennen tablettia on kuin nakkimakkara, parituntia tabletin otosta jopo keulii tosi herkästi ja tabu toimii lähes 2 vuorokautta, seisokki on jykevä ja molempia osapuolia tyydyttävä.
      Omasta puolestani voin suositella!

    • herbal v

      herbal v ehdoton ykkönen. Toimii myös kuten vanha fullari, makkarissa suoraa huutoo taas!(onnesta)

    • nalle123345

      Testasin Jumbo V:tä todellakin toimii. Sivuoireet olivat vain aika ankarat kaksi tuntia ottamisen jälkeen alkoi pääkipu ja noin kahdeksan tunnin jälkeen tuli lihas kipuja. Vaikutus aika oli kyllä tosi pitkä. Taidan seuraavalla kerralla ottaa vain puoliska kapselia. Veikaan että aine sisältää tadalfiiliä. Saa nähdä kuinka kauan pysyy markkinoilla.

    • eikaivaan...

      Mistäköhän Jumbo V:tä saisi, tuntuu olevan loppu jokapaikasta? Ettei olisi nallen ennustus käyny toteen... :/

    • jumbo v.

      tänään oli ainakin taas myynnissä, saa nähdä kuinka kauan ....

    • specut
    • Jumbon uusi useri
      • Tarkentava kysymys

        Joko sait Jumbot ja testasit? Itse laitoin juuri tilaukseen, siksi kyselen---aikaisemmin kokeilussa Rapid Rx ollut kolmen kapselin verran ja Rapid ainakin toiminut, nyt halusin kokeilla näitä.

        Ja siis seisokkia muutenkin mutta joskus haluttaa kestää pitempään ja useammin kuin ne "normi" kolme kertaa yhden illan aikana, ja siihen Rapid auttoi---ja seisoi paljon jykevämmin tämän avulla.

        Eikä tarvitse palstan jeesustelijoiden tulla sanomaan että mene hakemaan lääkäriltä resepti äläkä värkkää näiden höpöpillerien kanssa eli joo halpaa on reseptillä---se kyllä jo tiedetään...


      • määrä vai kesto
        Tarkentava kysymys kirjoitti:

        Joko sait Jumbot ja testasit? Itse laitoin juuri tilaukseen, siksi kyselen---aikaisemmin kokeilussa Rapid Rx ollut kolmen kapselin verran ja Rapid ainakin toiminut, nyt halusin kokeilla näitä.

        Ja siis seisokkia muutenkin mutta joskus haluttaa kestää pitempään ja useammin kuin ne "normi" kolme kertaa yhden illan aikana, ja siihen Rapid auttoi---ja seisoi paljon jykevämmin tämän avulla.

        Eikä tarvitse palstan jeesustelijoiden tulla sanomaan että mene hakemaan lääkäriltä resepti äläkä värkkää näiden höpöpillerien kanssa eli joo halpaa on reseptillä---se kyllä jo tiedetään...

        Kannattaisikohan tätä sinun ongelmaasi alkaa kerimään ihan eri päästä. Eli mitäpä jos et yrittäisikään kasvattaa kertojen lukumäärää vaan pitkittää yhden session kestoa? Kolme kertaa iltaan riittää ihan mainiosti, jos et roiski ennen aikojasi.


    • AlexW-83

      Jeps, tilasin ihan piruuttani.
      Toimi paremmin mitä ajatelinkaan... :D
      Päänsärkyä hieman seurasi mutta seuraavina päivinä, mutta se on sivuseikka.
      Seuraavat pari päivää käytön jälkeen sai olla varovainen mitä ajatteli ku meinas pompata pystyyn ihan väkisin. :D

      Muija oli kovasti tyytyväinen kun jaksoi työstää koko yön.
      Tosin käveleminen näytti vaikealta seuraavana päivänä. :D

    • Jappeli

      Tilattu ja kokeiltu ja toimiihan se. 3d:ssä oli halvinta ja helvetin nopea toimitus...

    • 56v

      Olen käyttänyt Jumbo V:tä runsaan vuoden ajan, eikä ainakaan minulle ole tullut sivuvaikutuksia. Yleensä olen ottanut 2-3 kapselia viikossa, minkä tuloksena on ollut takuuvarma erektio aina tarvittaessa Vaikuttaa varmaan eri ihmisillä eri tavalla. ja joillekin voi kieltämättä tulla sivuvaikutuksia, mutta minulla vaikutukset ovat olleet pelkästään positiivisia..

      • valitan

        Ostamasi tuotteen virallisessa tuotesisällössä ei ole mitään erektioon vaikuttavaa ainetta.


    • pete 40v

      Tulipa tilattua Vjumboa tällasesta paikasta (http://www.mieskunto.com) nopee toimitus, pari päivää ja kirje kolahti postiluukusta, yhden kapselin oon uskaltanu vasta kokeilla, kapselin ottamisen jälkeen meni 45min ja tavara oli niin kovana että oikein koski, tunsi ittensä 20 vuotta nuoremmaks ja sai puskee monta kertaa illan aikana ja yölläkin herätteli kun oli paikat kovana ja halut kovat ja vaikee nukkuu, seuraava päivä meni hommaillessa ja sitä seuraavana sai vielä olla varovainen uimahallissa käydessä.
      Ensi alkuun en uskonu tuotteeseen, kun on tullu kokeiltua kaikenlaista luontaistuotetta, mut täytyy myöntää et tässä oli tehoo, äkkiseltään jopa liikaakin, kun tuntu et pitäs olla koko ajan painamassa.
      Kova päänsärky sivuoireena, mutta sillä ei ollu väliä, kun homma toimi.

    • Ex bmx kuski

      Itsekkin olen tuota jumboV:tä käyttänyt nyt noin 1.5v. Sain joskus vuosia sitten kovan iskun munille jonka jälkeen keppi saavuttaa juuri ja juuri puoliheijarin. Noilla jumboilla vehe toimii täysin, On todella kova ja jos vielä jännittää elintä seisokin aikana se sattuu jonkun verran. Muita oireita en oo huomannut muutakuin ajoittain tulee semmonen tunne perseeseen kun ois paskanettava mutta mitään ei ole kuitenkaan tulossa. Itse tilailen tuota mistä milloinkin, Saatavuus on tosiaan vähän kyseenalaisen heikko

    • meadow

      Onko tietoa, mistä Jumbo V:tä vielä saisi. Mieskunto.comin verkkokauppa on toistaiseksi suljettu, eikä Kaboom.fi vastaa tiedusteluihin tuotteesta ja sen saatavuudesta.

      • QZ

        Oli varmaan vähän muuta kuin yrttejä nuo niiden tuotteet kun pistivät noin yllättäen lapun luukkulle.


    • veteraani

      Tilasin ja yhden otin ei mitään havaintoa alapäässä.Montakohan nuita pitäisi ottaa,vai onko ihan humpuukia....haluan kuulla montako olette ottanut aikaväli ja miten toiminut.

    • Maza56

      Mulla toimii takuuvarmasti noin puolentoista tunnin päästä ottamisesta, jos nielen tabletin tyhjään vatsaan, mutta vaikuttaa varmaan eri ihmisiin eri tavoin.

      Mistä muuten tilasit? Tuntuu, ettei ainakaan Suomesta löydy enää Jumboa...

    • bmw222
    • Jumbo V = 1

      Omalla kohdalla ainakin toiminut loistavasti. Aluksi tuli sivuoireina päänsärkyä, mutta kun jatkoi tuotteen ottamista, niin päänsärytkin katosivat..Voin kyllä suositella. Ainoa "huono" puoli omalla kohdalla on, ettei meinaa nalli palaa millään..

    • tyytyväinen käyttäjä

      Löysin Jumbo V:tä tuolta www.potenssiapu.com sivuilta, tuote saapui keskiviikkona ja täytyy sanoa että ensimmäisen kerran jälkeen olen todella ihmeissäni kuinka hyvin tuollainen tuote toimii.

    • jospa9

      Onko kukaan kokeillut MaXman ll kuinka toimii??

      • tohtori pedersen

        TODELAKIN TOIMII : MAXMAN2 on paras mitä ilman reseptiä saa.

        LISÄKSI SUOSITELISIN KOITTAMAAN tälläistä tuotetatta kuin maxidus, toimii myös kuin junan vessa.


      • jomssu
        tohtori pedersen kirjoitti:

        TODELAKIN TOIMII : MAXMAN2 on paras mitä ilman reseptiä saa.

        LISÄKSI SUOSITELISIN KOITTAMAAN tälläistä tuotetatta kuin maxidus, toimii myös kuin junan vessa.

        Tuota MaxMan 2 ei taida enää saada tilattua EU:n ulkopuolelta, onko tietoa?
        Olen joskus sitä tilannut mutta nyt tainnu jäädä tulliin. Mistä tuota saisi kohtuuhinnalla?


    • molo2

      Morot.
      Onko kukana ostanut seksi halu comista?
      Tuote "Extra Strong Male Tonic Enhancer" näyttää saaneen hyviä arviointeja asiakkailta...
      Kellään kokemusta?

    • Janne4000V

      Seksihalu.comissa tuo tuote oli erittäin kallis. Löysin toisen mestan missä lähes puolet halvemmalla. Ostoon lähti, testiin myöhemmin

    • Ville00777

      www.jumbo-v.com

    • Herbal

      Herbal erektio tabletti......On maksettu jo melkein kuukausi sit, mutta tavaara ei tule....eikä sieltä vastata mihinkään viestiin....onko netti huijausta

      • Repa3

        Mulla sama tilanne. Maksettu ja mihinkään viesteihin ei vastata!!! Alkaa tuntumaan huijakselta vahvasti!!!


    • Ville77756

      kaikki on hyvin

    • Odottelija

      Joko Herbal on tullu?

      • Markku7778

      • Kaarakainen

      • Kaarakainen
        Kaarakainen kirjoitti:

        Miten näillä toimitusajat, ilmeisesti tulee briteistä.Viikko sitten tilattu.
        On kyllä ok.tuote aiemmin sai Suomesta ja maahantuoja kai lopetti.

        Tuli 1vk. tilauksesta ja nyt päästään viikonloppuna maratoonille


    • pekka60v

      Onko kellään jäänyt lähiaikoina tulliin moinen jumbo v? Kokemusta kun on brittipaketin jäännistä pari vuotta sitten tulliin ja ne vei koko satsin.

    • jomot

      Erotiikkakauppa.fi. Tosi hyvin seisottaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe