Eihän noi selostajat tunne puoliakaan vieraista- pukujen tekijät tunnetaan, muttei puvun kantajaa. Ei juma tule mitään, mitä tonttuja sinne on taas palkattu....
ja tässä meni juuri rintalan puku... siinä yaas selkeälinjainen ja tylleillä täydennetty, mutta ei tietoakaan KUKA?
äkkiä vaihtoon ja lennosta nuo tollot...
YLE mokaa taas- surkea selostus
7
460
Vastaukset
- mielipiteeni..
Minun mielestä linnan juhlien esittäminen televisiossa olisi syytä lopettaa. Kuka nyt viitsii katsella parhaimpaan katseluaikaan jotain turhaa hömpötystä. Itse en ole katsonut juhlia moneen vuoteen. Ne ovat tavallisten ihmisten verorahojen tuhlausta. Leikitään kuninkaallista.
- Eliitin juhla se on
Minustakin linnan juhlat voisi lopettaa. Ei siksi että ne nyt niin kalliit olisivat (220 000 € on valtion budjetissa pikkuraha) mutta ne ovat turhat. Meillä suomalaisilla (joita ei ole kutsuttu linnaan) ei ole oikein mitään tapaa juhlia itsenäisyyspäivää - katsotaan vaan telkkarista, kun eliitti juhlii, ikään kuin se juhla ei meitä edes koskisi. Mutta mitäpä siitä tulisi, jos kaikki alkaisivat juhlia itsenäisyyspäivää tahoillaan, koska kuka sitten enää katsoisi telkkarista eliitin hienoja juhlia, eikä tyrkyt julkkikset saisi julkisuutta. Tuollaiset juhlat ovat omiaan korostamaan eliitin ja tavallisen kansan eroa. Myös itsenäisyys tuntuu eliitin jutulta.
Olisi mukava, jos telkkarissa edes olisi jotain mukavampaa katsottavaa. Minulle riittäisi presidentin puhe, kuten uutena vuotena ja sitten voisi ihmiset juhlia keskenään. - aetaetta
Eliitin juhla se on kirjoitti:
Minustakin linnan juhlat voisi lopettaa. Ei siksi että ne nyt niin kalliit olisivat (220 000 € on valtion budjetissa pikkuraha) mutta ne ovat turhat. Meillä suomalaisilla (joita ei ole kutsuttu linnaan) ei ole oikein mitään tapaa juhlia itsenäisyyspäivää - katsotaan vaan telkkarista, kun eliitti juhlii, ikään kuin se juhla ei meitä edes koskisi. Mutta mitäpä siitä tulisi, jos kaikki alkaisivat juhlia itsenäisyyspäivää tahoillaan, koska kuka sitten enää katsoisi telkkarista eliitin hienoja juhlia, eikä tyrkyt julkkikset saisi julkisuutta. Tuollaiset juhlat ovat omiaan korostamaan eliitin ja tavallisen kansan eroa. Myös itsenäisyys tuntuu eliitin jutulta.
Olisi mukava, jos telkkarissa edes olisi jotain mukavampaa katsottavaa. Minulle riittäisi presidentin puhe, kuten uutena vuotena ja sitten voisi ihmiset juhlia keskenään.ihan kivat nuo juhlat ja voi ne televisioidakin, mutta tosiaan meille kansalaisillekin pitäs suoda jokin perinteinen juhla. Esim. jokin lahja jokaiselle suomalaiselle olisi mukava, ei tarvitse rahaa olla mutta esim. jokin avoimein ovien päivä 6.12. Eli pääsisi mihin vaan ilmaiseksi..elokuviin, teattereihin, museoihin. Valtio kustantaisi
- mielipiteeni..
Eliitin juhla se on kirjoitti:
Olisi mukava, jos telkkarissa edes olisi jotain mukavampaa katsottavaa. Minulle riittäisi presidentin puhe, kuten uutena vuotena ja sitten voisi ihmiset juhlia keskenään.Minun mielestä juhliin pitäisi olla vaatimuksena illalliskortti, joka maksaisi 100-300 euroa ja köyhät saisi sen 50 prosenttia halvemmalla niin ei tuhlattaisi tavallisten ihmisten verorahoja moiseen.
- hehehehe
mielipiteeni.. kirjoitti:
Minun mielestä juhliin pitäisi olla vaatimuksena illalliskortti, joka maksaisi 100-300 euroa ja köyhät saisi sen 50 prosenttia halvemmalla niin ei tuhlattaisi tavallisten ihmisten verorahoja moiseen.
näytti hapanta naamaa Usan suurlähettiläälle , ettei näyttäsi kaikelle kansalle että mielistelsi jos tulis vaikka kutsu Usaan ja se vielä että tympäsi kun ei ole tullut vaikka on ollut yhtä kuan pressana kuin kekkonen
- kummaa toimintaa
Todella hämmästyttävän huonosti olivat (taas) tehneet kotiläksynsä. Nimiä, henkilöiden oorganisaatioiden nimiä sanottiin väärin. Yleensä ei tunnistettu paljon ketään...
Miksi nämä tosiaan tulevat televisiosta? - Pullot pois
Hanna Sarén on totaalisen epäpätevä kommentoimaan pukuja. Hän ei tunne materiaaleja, eikä yksinkertaisia termistöjäkään. Aivan käsittämätöntä että näinkin merkittävään tehtävään valitaan joku ammattikoulupohjainen suunnittelija. Olkoonkin että on joskus joitakin menestyneitäkin mallistoja suunnitellut, mutta vaatetusalan kokonaistuntemus on hänen kohdallaan totaalisen heikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2946666Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972