valmismatkoja filippiineille

LÖJKKÖLÖÄ

Olisko hyvää neuvoa matkanjärjestäjästä mikä tekee valmismatkoja euroopasta Filippiineille?

10

1180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LCC

      Tarvitaanko siihen Matkatoimistoa,jos tarvitaan niin käy lähimmässä matkatoimistossa ne ostavat liput ja varaavat hotellit.
      Toinen vaihtoehto,että ostat lentoliput,mielellään samalle lipulle,silloin lipun myynyt lentoyhtiö kuljettaa
      sinut perille myöhästymistapauksessa.
      Hotellit netistä esim vertaa.fi on hyvä hakukone lentoihin ja hotelleihin.
      Jos haluat ohjelmaa paikan päällä,ota yhteys paikalliseen matkatoimistoon.
      Filippiinit on hieno ja halpa lomakohde,kunhan pysyt pois Manilasta.
      Boracay,Bantayan,Cebu ympäristöineen,

    • KippisX

      Helinmatkat järjestää jotain puoliomatoimimatkoja, mitään seuramatkoja en tiedä sinne järjestettävän. Filppareilla osataan tosi hyvin englantia, joten netistä varailemallakin pärjää mainiosti.

    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,...

      pysya vaan kotosohvalla jos omatoimisuus puuttuu Philippiinien matkan etsimisessä. Tuodaanko kotona ruoka valmiiseen pöytään ? Osaatko sitoa kengännauhat.

    • Filippiineille

      Jos haluat apua, niin voimme auttaa matkan järjestämisessä ja hotellien hankkimisessa. Asun itse Filippiineillä.

      [email protected]

      • harri N.

        Hei,

        Missäpäiin asut ja mitä teet? Olen itse muuttamassa sinne, joko Cebuun tai manilaan. Itse ajattelin kans järjestää tai olla järjestämässä matkakohteita, mutta kyllä korvausta vastaa.
        Harri


      • djklasu1981

        Eipä toiminnut toi sähköposti osoite


      • djklasu1981

        Virheellinen sähköposti osoite


    • 17+16

      Onneksi ei ole. Muuten se olisi kohta kuin thaimaa jossa känniset suomituristit örveltää.
      Nyt Filippiineillä on hienoa olla lomailemassa kun ei törmää suomalaisiin ja nekin suomalaiset jotka siellä käy ovat omatoimimatkailijoita jotka eivät tuppaudu kännissä toisten suomalaisten seuraan.
      Toivottavasti säilyy sellaisena vielä kauan.

    • tyddöaasiaan

      Me varattiin lennot ja hotellit suoraan supersaverilta. Halvaksi tuli!

    • 16+6

      Olen huomannut että kannattaa varata vain eka yöksi hotelli ja sitten paikanpäällä jatkoa niin saa tingattua hintaa montakymmentä prosenttia.
      ensikeskiviikkona on lähtö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe