ja en vieläkään muuttanut omaan asuntoon, ja tuskin sitä päivää tuleekaan nyt taikka koskaan.
Koska olen asunut aina joko vanhempien luona, kumppaneilla, taikka työsuhdekämpissä, ' kun olen tehnyt keikkatyötä toisilla paikkakunnilla.
Ensi kertaa muutin kotoa kumppanin luo, suhteen kariuduttua palasin kotiin, ja samalla kaavalla yhä uudelleen useita, ison osan ajasta olen asunut toisella paikkakunnalla sekä ulkomailla, työnantajien kämpissä, joissa jaan huoneeni työkaverien kesken, Tähän rytmiin olen tottunut projektin loputtua alkaa uusi työ, ja asuminen "työkaverien" kanssa, melkein useammin oman kumppanin kanssa, En ole haaveillutkaan varsinaisesta omasta kodista taikka ees vuokralla asumisesta, vanhempien eläessä aina olen tervetullut kotiin, kun vielä hyvissä voimissaan ovat, niin ei ole edes ajankohtaista harkita siirtää taloa omaan nimiini,
Kuitenkaan koskaan en ole kadulla ollu, vaikka paras paikka, missä koskaan asuin oli kesällä jokin aikaa mettässä. Teltta pystyssä ja pressu päällä.
Olen miettinyt sitä myös, kannattaako edes hommata asuntoa, kun hektinen elämäntilanne vie sinne tänne, on aina vienyt melkein toisen sylistä toisen syliin. Näin on suht helppo liikkua, vielä mikä hyväksi ilman raskaita muuttokuormia.
Uskon että, joku päivä ehkä eläkeiän saavuttaessa olen saanut jo ensimmäinen oman kodin, ehkä asetun omaan lapsuudenkotiin, mikä on kuitenkin kaikkein rakkain paikka , jota maailmalla ollessa kaipaan, vanhempani jo kuitenkin suunnitelevat tulevaa, perinnön jättäminen varmaan mielessä, (muut sisarukset jo maailmalla).
Onko täällä muita, jotka ovat palanneet maailmalta takaisin kotiin...
En ole mikään nuori
ei silti koditonna
1
782
Vastaukset
- tuo menettelee
kunhan pidät jossain (pankissa?) senverran rahaa makaamassa että
jos tulee tiukka paikka saat pesän johon asettua.
Asuntoja on niin paljon kaupan, että tarpeen vaatiessa löytyy tosi
nopeastikin.
Kerran olen tehnyt kauppakirjat myyjän kanssa pankissa maanantaina
ja alkanut kantaa heti tiistai-aamuna tavaroita sisään :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958758
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264978- 524472
- 703972
- 513276
- 523257
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573056Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262756- 432531
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422505