Tämä nappaa

vertti-eetu

8

275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieno juttu, mutta miksihän tämäkin miinustettiin? Kumosin pois omalla plussallani.

Jälkiviisaana on helppo sanoa, mutta neurologilla käyntikin olisi pitänyt nauhoittaa hänen väitettyä muun muassa näin: "Potilaalla ei nähdä kliinisen tutkimuksen aikana minkäänlaista vapinaa missään. Oireissa on vahva psyykkinen leima."

Miten joku kehtaa puhua mistään kliinisestä tutkimuksesta, jos ei koske edes pikkusormellaankaan potilaaseen, vaan istuu koko ajan kuin tatti pöytänsä ääressä? Pahempaa sanoilla valehtelua ei voi olla, mutta nähtävästi todellisuus onkin tarua ihmeellisempää.

En olisi voinut ikinä uskoa saavani jotain lääkäriä noin valheista kiinni. Tosin olen saanut jo tiedon, että neurologin merkinnät eivät olleet hyvän kirjaamistavan mukaisia eikä lääkäreiden toiminta kyseisellä lääkäriasemalla tuonkaltaista.

• Ei ole muka vapinaa, mutta vapisen koko ajan.

Onneksi sain sentään viime yönä nukuttua. Lääkäri määräsi melatoniinia, vaikka loppuun uupuneena nukahdin ilmankin. Jo monena yönä tärinä on häirinnyt nukahtamista. En minä tätä tärinää pelkää, häiritsee vaan nukkumista.

• sanasinko kirjoitti:

Ei ole muka vapinaa, mutta vapisen koko ajan.

Onneksi sain sentään viime yönä nukuttua. Lääkäri määräsi melatoniinia, vaikka loppuun uupuneena nukahdin ilmankin. Jo monena yönä tärinä on häirinnyt nukahtamista. En minä tätä tärinää pelkää, häiritsee vaan nukkumista.

"Lääkäri määräsi melatoniinia, vaikka loppuun uupuneena nukahdin ilmankin."

- Toinen lääkäri siis. En minä sen neurologiakan luokse mene enää ikinä.

• sanasinko kirjoitti:

Ei ole muka vapinaa, mutta vapisen koko ajan.

Yötä kohti tärinä ts. luulotauti yltyy. Kuvittelin kyllä, että rollaattoria käyttävä akka olisi myötäelänyt toista sairasta, mutta väärä luulo. Aattelin, että kun on niin vanhakin, on jo fiksu. Poikkeus vahvistaa vaan säännön, ei voi mitään.

• sanasinko kirjoitti:

Yötä kohti tärinä ts. luulotauti yltyy. Kuvittelin kyllä, että rollaattoria käyttävä akka olisi myötäelänyt toista sairasta, mutta väärä luulo. Aattelin, että kun on niin vanhakin, on jo fiksu. Poikkeus vahvistaa vaan säännön, ei voi mitään.

"Yötä kohti tärinä ts. luulotauti yltyy."

- Siihen malliin tytisyttää, etten meinannut saada unta. Nukahdin kai joskus kahden paikkeilla ja heräilin tärinään aina välillä. Neljän aikaan olin jo kokonaan hereillä eikä uni tärinän takia enää tullut.

Viimeaikainen kuvio toistuu sitten kai, että valvon muutaman yön taas, kunnes olen niin loppuunnääntynyt, ettei tärinä haittaa töpselin lähtiessä kokonaan irti.

- Mutta joo, mukava luulotauti varmaan jonkun muun mielestä, jonka ei tarvitse näitä oireita kokea. Voi olla, että sen akankin ongelma oli vaan ne läskit, joita oli syötetty niin erinomaisen hyvin, että jouluna riittäisi vaan pelkkä ruho, anteeksi ruoho...

Taidan olla aika pahalla tuulella, mutta niin väsyneet ihmiset usein ovatkin. Menin sitä paitsi neurologille juuri näiden oireiden takia, eikä hän viitsinyt edes tutkia.

Mainittuani keskiviikkona korvalääkärille tärinästä, hän sanoi, että se olisi oikeastaan neurologin asia. Meinasi mennä vaan murot väärään kurkkuun, kun olin just käynyt neurologilla... Mutten viitsinyt sanoa mitään kirjoitettuani asiasta jo.

• vaan rehdisti

Kai tuolla jotain käyttöä voi olla. Kunhan vaan pitää kirkkaana mielessä, että kaikkien läsnäolevien on tiedettävä tallennuksesta, eikä puhelujenkaan tallentamista sovi puhekumppaniltaan salata.

• "Kunhan vaan pitää kirkkaana mielessä, että kaikkien läsnäolevien on tiedettävä tallennuksesta, eikä puhelujenkaan tallentamista sovi puhekumppaniltaan salata."

- Ei pidä paikkaansa. Kunhan vain itse on mukana, niin salakuuntelusta ei voi syyttää. Omiin tarpeisiin voi nauhoitella.

• sanasinko kirjoitti:

"Kunhan vaan pitää kirkkaana mielessä, että kaikkien läsnäolevien on tiedettävä tallennuksesta, eikä puhelujenkaan tallentamista sovi puhekumppaniltaan salata."

- Ei pidä paikkaansa. Kunhan vain itse on mukana, niin salakuuntelusta ei voi syyttää. Omiin tarpeisiin voi nauhoitella.

Jos olisin tiennyt, että akka puhuu "kliinisestä tutkimuksesta" nostamatta persettäkään tuolista, olisin videoinut koko istunnon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2527
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2116
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      97
      1803
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1799
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1547
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      138
      1128
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1085
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1031
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      20
      1002
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      987
    Aihe