ahdistus ja muistihäiriöt

Heips,olen kärsinyt sairauksien pelosta ja ahdistuksesta kymmenisen vuotta. Viime vuonna sain aloitin lääkkeen nimeltä citalopram,josta tuli mielestäni muistihäiriöitä,tarkkaavaisuudenpuutetta ja jne. Lopetin lääkkeen käytön kahden kuukauden jälkeen. Nyt aloitn kaksi kuukautta sitten cipralexin ja nyt on taas alkanut pätkimään. Samanlaista kuin viime vuonna.esim. Jos mietin,että nyt pitää hakea housut ja sitten haen ne,no tässä välissä käyn vessassa ja ajattelen,että haenpas nyt ne housut.Sitten huomaan,että ai niin joo minähän hain ne jo. Muistan kyllä aina kaiken mutta jotenkin väärin... muistan jotenkin aina ensimmäisenä sen toiseksi viimeisen asian..hankala selittää... Toisena esimerkkinä voisin vaikka sanoa,että jos vaikka katson jotain sarjaa ja se loppuu. Katson jotain juttua tietokoneelta ja alan muka kattomaan samaa sarjaa ja sitten muistankin,ai niin joo sehän loppuikin jo... Onko muilla ollut tälläisia oireita..??liittyykö lääkkeisiin,ahdistukseen,stressiin vai mihin?
0204
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


....... kirjoitti:

Heips,olen kärsinyt sairauksien pelosta ja ahdistuksesta kymmenisen vuotta. Viime vuonna sain aloitin lääkkeen nimeltä citalopram,josta tuli mielestäni muistihäiriöitä,tarkkaavaisuudenpuutetta ja jne. Lopetin lääkkeen käytön kahden kuukauden jälkeen. Nyt aloitn kaksi kuukautta sitten cipralexin ja nyt on taas alkanut pätkimään. Samanlaista kuin viime vuonna.esim. Jos mietin,että nyt pitää hakea housut ja sitten haen ne,no tässä välissä käyn vessassa ja ajattelen,että haenpas nyt ne housut.Sitten huomaan,että ai niin joo minähän hain ne jo. Muistan kyllä aina kaiken mutta jotenkin väärin... muistan jotenkin aina ensimmäisenä sen toiseksi viimeisen asian..hankala selittää... Toisena esimerkkinä voisin vaikka sanoa,että jos vaikka katson jotain sarjaa ja se loppuu. Katson jotain juttua tietokoneelta ja alan muka kattomaan samaa sarjaa ja sitten muistankin,ai niin joo sehän loppuikin jo... Onko muilla ollut tälläisia oireita..??liittyykö lääkkeisiin,ahdistukseen,stressiin vai mihin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu