Helsingin Veräjämäestä vapautuu huone kolmen hengen kimppakämpästä 1.1.2011. Mahdollista ehkä muuttaa jo aiemmin jos tarve on.
Vuokra on 330 euroa/kk. Päälle tulee vesimaksu 15 euroa/kk ja kolmasosa sähkölaskusta. Takuu on yhden kuun vuokra.
Vapautuvan huoneen koko on noin 16 neliötä. Koko asunto on 77 neliötä (kolme huonetta sekä olohuone, keittiö ja kylpyhuone). Pieni parveke on myös. Talossa on sauna ja pesutupa.
Kämppiksinä supermukavat, 27- ja 28-vuotiaat Vera ja Anja, tanssija ja kielentutkija. Molemmat puhuvat suomea, mutta olisi hyvä jos uusi kämppis osaisi myös ainakin jonkin verran englantia.
Bussi 65a menee oven edestä, Oulunkylän juna-asemalle parisataa metriä.
Rauhallinen ympäristö, hyvät lenkkipolut, Vantaanjoki ja Pikkukosken uimaranta ovat lähellä.
Yhteydenotot: [email protected]
-----------------------------------------------
Room available in Veräjämäki from 1.1.2011. You can possibly move in earlier if you like.
Rent is 330 euros, plus water 15 euros and third of the elecric bill. Deposit is 330 euros.
Size of the room is about 16 square meters. There are three rooms in the apartment plus a living room, kitchen, bathroom and a small balcony. The house has a sauna and a laundry room.
Your roommates would be Vera (28, dancer) and Anja (27, linguist). Both speak finnish but it would be nice that the new roommate would also speak some english.
Good connections: bus 65a stops in front of the door and Oulunkylä trainstation is a couple of hundred of meters away.
Nice neighbourhood, Vantaanjoki-river and a beach are near by.
HELSINKI Huone Veräjämäessä 330e / Room in Veräjämäki
efsefsevfs4rvsw4fvsw
2
506
Vastaukset
- willie d.
How much it cost per month?
- efsefsevfs4rvsw4fvsw
hei,
ei enää yhteydenottoja kiitos, huone on vuokrattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181600
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991458Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35849Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29819Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34718Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42679Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653