edullisia varaosia

jotta näin

http://www.kymensanomat.fi/Online/2010/12/08/Motonet koittaa Korelaan/2010310157315/4


Motonet koittaa Korelaan
8.12.2010 7:00


Autovaraosien ja -tarvikkeiden sekä työkalujen erikoisliikeketju Motonet Oy:n toimitusjohtaja Eero Broman näkee Kotkan mielenkiintoisena liikepaikkana.

Yhtiö lieneekin aikeissa laajentaa toimintaansa Kotkaan, sillä torstaina Kotkan kaupungin ympäristölautakunnan käsittelyssä olevan Kiinteistö Oy Kotkan Saukonkatu 3:n rakennuslupahakemuksen liikekeskus on alueen asukkaiden kirjelmässä nimetty Motonetin myymäläksi.

— Kotkan mahdollisuuksia tavaratalomme sijoituspaikaksi on selvitetty, Broman myöntää.

36

1526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotkanpoikia

      Tuo motonetti jaksaa kiinnostaa asiakasta tasan 2 vuotta. Niiden "edulliset" osat ovat niin luokattoman huonoja ja "laatuvaihtoehto" kalliimpi kuin varaosaliikkeessä. Kaiken muun hyvän lisäksi sieltä ostetut osat ovat usein vääriä (johtuen heidän luettelovirheistä) ja näitä vääriä osia palauttaessa saat hyvityskuitin (siis et rahoja takaisin) jolla sinulla on vuosi aikaa ostaa jotain muuta. Hyvityskuitti tulee lämpökirjoittimesta, joten sillä ei ole mitään arvoa kuukauden päästä jos olet sitä lompakossa säilyttänyt.

      Takuuasioiden hoito on aivan onnetonta. Tyypillistä konsernimeininkiä eli eka kiistetään kaikki 3 kertaa ja sitten kuluttajasuojan kautta korvataan pitkin hampain ja annetaan ymmärtää että olisivat tehneet jonkin hyvän työn. Yhden pyöränlaakerin kanssa taistelin niin paljon, etten tule käyttämään ko. firman palveluita enää ikinä. Niissä laakereissa oli jokin valmistusvirhe eli sellanen navallinen laakeri mikä on mahdotonta asentaa väärin. 2 kertaa vaihdettiin se uuteen ja sitten ehdotin kaupan purkua (koska vapaa-aika rupesi loppumaan kesken) ja rahoja takaisin ja siitähän riemu syntyi. Pitkien neuvotteluiden jälkeen ehdottivat hyvityskuittia kun en tosiaan huolinut enää lisää paskoja laakereita ja lopulta aivan järjettömän väännön jälkeen sain rahat takaisin. Ylimääräisiin asennuksiin ja osienhakuun yms. paloi aikaa noin 16 tuntia, 200km joita ei korvattu minulle mitenkään. Myöskään sitä ettei autoni ollut ajokunnossa ei korvattu. Omaa työtä ei siitä puulakista korvata vaikkakin kuluttaja-asiamies oli sitä mieltä 10€/h olisi kohtuullista.
      Hävisin varmaan lähemmäksi 500€, koska "säästin" 12€ laakerin hinnassa hakiessani sen motonetissa.

      Muutoinhan siellä on sitä samaa roinaa mitä muutkin halpahallit on täynnä.

      • ukkelikakkeli

        Olen pahoillani puolestasi. Muuten ymmärrätkö, että Motonet ei ole laakereiden valmistaja vaan kauppaliike, joka on erikoistunut autonosiin ja muuhun kodinläheiseen tavaraan. Oletko ajatellut ottavasi yhteyttä myös epäkelvon tavaran maahantuojaan? Saisit kenties sitä kautta lisälohdutusta itsellesi.

        Motonet on verraton ostospaikka, ja mikäli se ajautuu myös Kotkaan, tulee se saamaan suuren suosion itkuvirrestäsi huolimatta.

        Hävisit 500€ osaksi myös omaa tyhmyyttäsi, kun kerran kerrasta oppinut, kovakalloisen tyypillisenä suomalaisena.

        Ole huoleti, ei sinulle voida määrätä sinne ostopakkoa.


      • sfsghjkl
        ukkelikakkeli kirjoitti:

        Olen pahoillani puolestasi. Muuten ymmärrätkö, että Motonet ei ole laakereiden valmistaja vaan kauppaliike, joka on erikoistunut autonosiin ja muuhun kodinläheiseen tavaraan. Oletko ajatellut ottavasi yhteyttä myös epäkelvon tavaran maahantuojaan? Saisit kenties sitä kautta lisälohdutusta itsellesi.

        Motonet on verraton ostospaikka, ja mikäli se ajautuu myös Kotkaan, tulee se saamaan suuren suosion itkuvirrestäsi huolimatta.

        Hävisit 500€ osaksi myös omaa tyhmyyttäsi, kun kerran kerrasta oppinut, kovakalloisen tyypillisenä suomalaisena.

        Ole huoleti, ei sinulle voida määrätä sinne ostopakkoa.

        eikö laakeri ole auton osa sitten, vitgtu mitä urpoja tääl on huhhuh


      • Kotkanpoikia
        ukkelikakkeli kirjoitti:

        Olen pahoillani puolestasi. Muuten ymmärrätkö, että Motonet ei ole laakereiden valmistaja vaan kauppaliike, joka on erikoistunut autonosiin ja muuhun kodinläheiseen tavaraan. Oletko ajatellut ottavasi yhteyttä myös epäkelvon tavaran maahantuojaan? Saisit kenties sitä kautta lisälohdutusta itsellesi.

        Motonet on verraton ostospaikka, ja mikäli se ajautuu myös Kotkaan, tulee se saamaan suuren suosion itkuvirrestäsi huolimatta.

        Hävisit 500€ osaksi myös omaa tyhmyyttäsi, kun kerran kerrasta oppinut, kovakalloisen tyypillisenä suomalaisena.

        Ole huoleti, ei sinulle voida määrätä sinne ostopakkoa.

        Niin siis selvisi reklamaatioiden yhteydessä että motonet oli kyseisen kiinalaisen laakerin maahantuoja. En sitten viitsinyt ruveta faxaamaan kiinaan asti reklamaatiota laakerista mistä "maahantuoja" oli maksanut alle 20€ ja myynyt minulle satkulla. Mikään tukkuri ei sellasta paskaa suomeen tuo tai asiakkaat loppuisivat hyvin pian. Olisikin ollut jonkin tukkurin maahantuoma niin olisin saanut asianmukaiset korvaukset....
        Ja vittu mä mitään lohdutusta kaivannut vaan rahaa hukkaan menneestä työ-ja vapaa-ajasta ja bensasta!


      • 850 jönsse

        omistat varmaan volvon hah haaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Kotkanpoikia kirjoitti:

        Niin siis selvisi reklamaatioiden yhteydessä että motonet oli kyseisen kiinalaisen laakerin maahantuoja. En sitten viitsinyt ruveta faxaamaan kiinaan asti reklamaatiota laakerista mistä "maahantuoja" oli maksanut alle 20€ ja myynyt minulle satkulla. Mikään tukkuri ei sellasta paskaa suomeen tuo tai asiakkaat loppuisivat hyvin pian. Olisikin ollut jonkin tukkurin maahantuoma niin olisin saanut asianmukaiset korvaukset....
        Ja vittu mä mitään lohdutusta kaivannut vaan rahaa hukkaan menneestä työ-ja vapaa-ajasta ja bensasta!

        kyllä minulla ainakin on kaikki varaosat toimineet mitä Motonetistä olen ostanut.
        Säästöä tähän mennessä 700-850 €


      • osaseks

        ihmeelisiä hiiriä ?
        Heti kun tänne jumalan hylkäämään perämetsään on tulossa jotain uutta ja positiivistä, niin jo aletaan aukomaan päätä.
        Ei ihme ettei tänne kukaan halua investoida kun asenteet on mitä on !
        Eikä sieltä Motonetistä ole mikään pakko mitään ostaa jos kerran paskaa myyvät, minulle ei ole sattunut koskaan mitään paskoja varaosia ainakaan.


      • MotonetPena
        mr.kapteeni.koukku kirjoitti:

        kyllä minulla ainakin on kaikki varaosat toimineet mitä Motonetistä olen ostanut.
        Säästöä tähän mennessä 700-850 €

        Autoista ja niiden varaosista täytyy tietää paljon jos haluaa niitä ostaa motonetistä,
        AD, Rämä, Sumi, Keränen ja Ossi antavat oikeaa asiakaspalvelua, ei sitä samaa kuin gigantista saa.

        Mites on muuten motonetin tilaustavaroiden laita? Saatko tavaran seuraavaksi aamuksi klo 0800
        vai joudutko varttumaan pitempään?

        Ja tossa aikasemmin joku kirjoitti tavaroiden palautuksesta...
        Jos kyseiseen autoon ei sitten oikeasti saakkaan tarvikeosaa ja joudut sen sinne palauttamaan,
        sitten nimittäin vituttaa kun rahat seisoo motonetin sisällä ja joudut käydä hakemassa kuitenkin sen
        osan merkkiliikkeestä!

        Halvin paikka ei ole todellakaan aina paras vaihtoehto, itse kannatan paikallisia liikkeitä
        kaikissa palveluissa. Tietenkin vielä yksityisiä...


      • kiitollinen isi

        Yritin ostaa varasosia erääseen miehikkälästä varastettuun moottorisahaan (ts. halusin siihen uuden vauhtipyörän kun vanha oli rispaantunut)
        Ei löytynynyt motonetista.
        Neuvoa tuli sentään.
        "Mene Kymin asemalle ja osia löytyy mutta kuittia et saa."


      • motonet4ever

        vaihda se alfa romeosi oikeaan autoon ja ajelet etkä korjaa....


    • ukkelikakkeli

      En löydä sitä Googlesta, tarjotaan muíta kaupunkeja kuin Kotkaa.

      • motonet

        jos olisi nyttenkin motonet kotkassa, voisit mennä ostamaan navikaattorin sieltä.. pahus, menettivät yhden asiakkaan ja koita reppana löytää se saukonkatu


      • Korelan asukas

        alkupäästä lähtee tienpätkä ( Saukonkatu ? ) joka jatkunee lähes suo-alueelle :))))))))
        Sinne sitä lafkaa nyt suunnitellaan.


    • Tuttu pärstä

      Tunnen aloittajan nimimerkistään, hän on Jaska Pauhe = jotta näin. Hän saa varaosat nuppiinsa lataamosta, kirjoittelee väliaikoina donitsipalkkiolla.

    • hgjhkghköl,mn

      motonet ei myy sen halvemmalla kun muutkaan niitä vitun varaosia, kyllä olet tyhmä saatana kun probakandaa jankutat ja ihan turhaanj

      • eri hinta.

        itse ostin Motonetista osan Autooni. Hinta 57e.

        Rämällä 120e.

        Kannatti ajaa Kouvolaan hakemaan.

        2 vuotta pelannut täydellisesti.

        Paha kilpailija tulossa viereen. Huh huh.


      • nykypäivänä
        eri hinta. kirjoitti:

        itse ostin Motonetista osan Autooni. Hinta 57e.

        Rämällä 120e.

        Kannatti ajaa Kouvolaan hakemaan.

        2 vuotta pelannut täydellisesti.

        Paha kilpailija tulossa viereen. Huh huh.

        tosi kallis paikka, poika kolaroi vanhan mersun etukulman. Kysyimme osien hintaa Rämältä ja Veholta Helsingistä, Kun Kotkassa ei ole enää kuin Vehon renki, Auto-Suni.
        Yllättäen osat olivatkin hieman edullisempia merkkiliikkeessä. Esim. etulokasuoja Rämä 55 €, veho 44 €


    • Korelan asukas.

      Autovaraosien liike vanhojen kotkalaisten omakotiasukkaiden takapihalle.

      Miksi paikkaa ei osoiteta teollisuusalueelta tai sitten jonkun päättäjän pihanperältä.

      • on

        teollisuus / liikerakentamisaluetta kaavassa, ollut jo lähes ikuisuuden.


      • On alen aika...
        on kirjoitti:

        teollisuus / liikerakentamisaluetta kaavassa, ollut jo lähes ikuisuuden.

        Rämä joutuu pudottamaan hintojaan 20-50%.

        Kytkinpaketti oli Opel liikkeessä edullisempi kuin Rämän "Halpavaraosa".

        Eikä ole ensimmäinen osa jossa hinta merkkiliikkeessä edullisempi.

        Vertailkaapa hintoja Motonetin sivuilta. Hinnat yleensä puolet Rämän hinnoista.


      • Korelan asukas
        on kirjoitti:

        teollisuus / liikerakentamisaluetta kaavassa, ollut jo lähes ikuisuuden.

        on kaavoittanut teollisuus /liikerakentamisalueen omakotialueen vierustontille.

        KUKA SE OLI JOKA PÄÄTTI AIKANAAN TÄSTÄ KAAVOITUKSESTA ?


      • --------------------
        On alen aika... kirjoitti:

        Rämä joutuu pudottamaan hintojaan 20-50%.

        Kytkinpaketti oli Opel liikkeessä edullisempi kuin Rämän "Halpavaraosa".

        Eikä ole ensimmäinen osa jossa hinta merkkiliikkeessä edullisempi.

        Vertailkaapa hintoja Motonetin sivuilta. Hinnat yleensä puolet Rämän hinnoista.

        ja olet aivan varma että sama valmistaja/tavara eikä vaan vastaava tuote?
        maksatko esim kahvipaketista saman hinnan valmistajasta/kaupasta riippumatta??


      • Teretulloo !
        Korelan asukas kirjoitti:

        on kaavoittanut teollisuus /liikerakentamisalueen omakotialueen vierustontille.

        KUKA SE OLI JOKA PÄÄTTI AIKANAAN TÄSTÄ KAAVOITUKSESTA ?

        Tekee hyvää kun tulee ja toivon vielä Bilteman naapuriin, niin aina paranee. Nyt Kotkassa on hinta kartellilta tuntuva juttu auton osissa, halvalla ei saa mistään. Toivotan tervetulleeksi Motonetin, niin eiköhän auton pito tule halvemmaksi ja onhan siellä sitten myytävänä paljon muutakin kun auton osia jotka kiinostavat paljon.


      • susisepe
        Teretulloo ! kirjoitti:

        Tekee hyvää kun tulee ja toivon vielä Bilteman naapuriin, niin aina paranee. Nyt Kotkassa on hinta kartellilta tuntuva juttu auton osissa, halvalla ei saa mistään. Toivotan tervetulleeksi Motonetin, niin eiköhän auton pito tule halvemmaksi ja onhan siellä sitten myytävänä paljon muutakin kun auton osia jotka kiinostavat paljon.

        Juuri näin. Tulee samalla kalastus & veneily tarvikkeisiin myös kilpailua ja lisätarjontaa tähänkin kaupunkiin. Tervetuloa vaan.

        Karavaani kulkee ja koirat haukkuu!


      • on kaupan
        susisepe kirjoitti:

        Juuri näin. Tulee samalla kalastus & veneily tarvikkeisiin myös kilpailua ja lisätarjontaa tähänkin kaupunkiin. Tervetuloa vaan.

        Karavaani kulkee ja koirat haukkuu!

        olen käyttänyt mt netin kauppaa hakiessani osia autoon ja vapaa aikaan,tavarat ovat aivan yhtä hyviä kuin muuallakin, tosin sillä erotuksella että, ovat hieman edullisimpia kuin muualla.joten ihan hyvä kauppa se on.


      • on edullisia
        susisepe kirjoitti:

        Juuri näin. Tulee samalla kalastus & veneily tarvikkeisiin myös kilpailua ja lisätarjontaa tähänkin kaupunkiin. Tervetuloa vaan.

        Karavaani kulkee ja koirat haukkuu!

        tarvikkeita kalastukseen,joten saadaan uutta tervettä kilpailua aikaiseksi varaosa rintamalla,mikä on ihan tervettä kilpailua.


      • Selvitetään
        on edullisia kirjoitti:

        tarvikkeita kalastukseen,joten saadaan uutta tervettä kilpailua aikaiseksi varaosa rintamalla,mikä on ihan tervettä kilpailua.

        Tänään tuli selväksi auton varaosien hintakartelli. Meni laturi rikki ja kyselin monesta eri paikasta hintaa ja sentilleen sanottiin sama hinta jokaisessa paikassa. Tutut kaveritkin on jossakin myymässä ja oletin heiltä saavan vähän kaverin alennusta, mutta ei sama hinta presiis kun joka paikassa. Täytyypi ottaakin Motonetin hinta ja Bilteman hinta esiin, niin näkee mihin ne hinnat menevät ?


      • AD ja Motonet fani
        Selvitetään kirjoitti:

        Tänään tuli selväksi auton varaosien hintakartelli. Meni laturi rikki ja kyselin monesta eri paikasta hintaa ja sentilleen sanottiin sama hinta jokaisessa paikassa. Tutut kaveritkin on jossakin myymässä ja oletin heiltä saavan vähän kaverin alennusta, mutta ei sama hinta presiis kun joka paikassa. Täytyypi ottaakin Motonetin hinta ja Bilteman hinta esiin, niin näkee mihin ne hinnat menevät ?

        AD Varaosa Maailma ja Motonet ovat tytäryhtiöitä


    • Saksalaista laatua

      Odotan innolla mikä liike tulee Prisman vastapäätä olevalle vanhan puutarhan tontille.

      Huhut liikkuvat siihen suuntaan ,että paikalla tehdään pian autokauppaa.

      • Rämäauto

        Onks tietoo milloin Motonetti avataan?


      • zxcvbn?
        Rämäauto kirjoitti:

        Onks tietoo milloin Motonetti avataan?

        Joulukuun alkupäivinä.


      • Muutan aittiksesta

        Ei tule autoliikettä , vaan pienkerrostaloja . Luulisin.


    • viipurin nopea

      Nyt kun ollaan niinkin lähellä turakkilaa, toivottavasti pistävät yhden kassan joka palvelee pelkästään ryssiä. Ansatiellä olen huomannut miten ne hidastaa kaupankäyntiä.

    • Vaihtamalla paranee.

      kumpi parempi nykyisin Rämä vai Motonet? Ainakin omakohtaisesti koen Motonetin asiaskaspalvelun ja hinnoittelun paremmiksi kaikinpuolin..

      Minkäslaisia kokemuksia muilla?

    • ROSVO LIIKE

      JUMALAUTA MIKÄ ROSVOLIIKE ON TOI PRISMAN TAKANA OLEVA PURKAAMO HINNAT ON AIVAN SILKKAA RYÖVÄYSTÄ

      • Kiertäkää kaukaa se

        Se on pyhtään HUIJARI autopurkaamo.Hinnoista kyseisellä puljulla EI TODELLAKAAN ole mitään HAJUAKAAN!HINNAT HIRVEITÄ, koskaan eivät pysty puhelimessa kertomaan osalle hintaa.Aina kun kysyt hintaa, kysyvät paljonko osa maksaa merkkiliikkeessä.Tai kun kysyt osaa ja hintaa, sanovat soita tai tule käymään iltapäivällä sitten tietävät.Kerran kävin ja osa oli pöydällä odottamassa vaikken ostamisesta sopinut mitään.Merkkiliikkeen hinnasta puolet kuulemma heidän hinta.Vaikka harakiri hinnasta puolet olisi ehkä oikein.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe