Pitkä juttu ois kirjottaa, joten yritän kirjottaa lyhyesti...
Erosin avopuolisostani noin 4kk sitten. Takana oli 5,5vuotta yhteiseloa, kaksi yhteistä tytärtä, eikä rakkautta puuttunut, luottamusta kylläkin, senkin edestä.
Eron pääsyynä oli miehen sairaalloinen mustasukkaisuus. En vaan yksinkertaisesti jaksanut enää olla kuin pieni penska. Kotiintulo aikoja, puhelimen tutkimista, taskujen tonkimista, ainaista "ootko ollu vieraissa" kyselyä.
Pistin siis suhteen kylmästi poikki, ja mielestäni näin miehen kasvoilta ettei hän todellakaan eroa olisi halunnut. Mies oli muutoin panostanut paljon suhteeseemme, mutta myös erittäin paljon virheitä oli tehnyt.
Sitten kävikin niin, että viikko eron jälkeen miehelläni olikin jo uusi nainen?!
Päivä eron jälkeen mies sanoi mulle, ettei ala pitkään aikaan enää mihinkään suhteeseen, koska ei itse jaksa sitä mustasukkaisuutta enää.
Mulla ensimmäinen ajatus uudesta puolisosta oli, että se toimii laastarina, mutta nyt oon alkanut miettimään josko homma ei olekaan niin...
Itse olen sujuvasti sinkkuillut eron jälkeen. Toki olen tutustunut mies puolisiin ihmisiin, mutta seurustelu ei todellakaan ole mulla päälimmäisenä mielessä, koska haluan todellakin käsitellä edellisen suhteen ja eron ihan kunnolla ajan kanssa, ennen uuteen suhteeseen ryhtymistä. Nyt vaan olen huomannut katkeroituneeni exälle tästä uudesta naisesta, jota hän hehkuttamalla hehkuttaa mulle aina tavatessamme.
Olen hieman huolissani myös siitä, että exäni on ottanut tämän naisen osalliseksi myös meidän lasten elämään, sekin tapahtui jo sen jälkeen kun ne oli reilut pari viikkoa pyöriny kimpassa. Minä oon nähnyt mieheni rakkaan jo useaan otteeseen millon kenenkin miehen kainalossa, tiedän naisen monien vuosien takaa, ja tiedän myöskin ettei se ole mitään yhden miehen nainen tyyppiä. En kuitenkaan saa aikaiseksi kertoa näistä exälleni, koska saisin vaan haukkuja, ei hän mua uskois.
Pelkään lähinnä, että lapset ehtii kiintyä tähän muijaan ja sit akka ottaa ja häipyy jättäen lapset ihmettelemään tapahtunutta.
ihmettelen vaan, miksi ihmeessä olen katkera tollasesta suhteesta??! en ymmärrä itseäni.
Olen ehkä katkera...
ihmettelijä...
0
467
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1102241En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 441029
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461009- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6763- 46763