Olen sairastellut puolitoista vuotta .Terveys keskus lääkärin hoidossa lonkka on kuvattu todettiin nivelpussin tulehdus ja kalkkia ei ollut kulma vikaa .Olen saanut kolme kertaa kortisoni piikkiä ja vahvat särkylääkkeet ei ole auttanut.Hermot menee ei yöllä saa nukuttua sitten helpottaa kun lähtee kävelemää. Haluaisin saada vastausta ,jos muillakin on samalaisia vaivoja.
Lonkka nivelpussi tulehdus!
3
2134
Vastaukset
- Ä
lonkka ollut minullakin kipeä kohta vuoden,bursiittina hoidettu?.kipulääkkeitä syön ed.
Lonkat kuvattu ei kulumaa,kipu sietämätön,kipu säteileenivuseen.Käveleminen ajoittain vaikeaa lyhyitäaskeli joutuu ottamaan.Yöt ajoittain vaikeita,liikkeelle on lähdettävä helpottaa vähän.
Olen saanut lähetteen erikoislääkäriin jon vain on tasi pitkä,voi mennä jopa puolivuotta ennenkuin pääsen vastaanotolle.
Töissä olen kuitenkin ollut,vaikka kyllä sitä usein iltaisin miettii miten selviää seuraavsta päivästa.
Semppiä sulle.- bobo
Bursiitti on sama kuin lonkan nivelpussi tulehdus, siihen käytetään myös nimeä istuinkyhmyn tulehdusta.
- ,,,
terveyskeskuslääkäri ei näistä asioista tiedä hevon p..tä. Vaiva on jatkunut jo niin pitkään, että on syytä miettiä mikä oikeasti tuon vaivan aiheuttaa. Tässä on aika hyvä linkki jossa kerrotaan syitä lonkkakipuihin.
http://www.laakarilehti.fi/files/nostot/nosto24_1.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854