Alle 500 eurolla etelä-amerikkaan!

bigbones

Lufthansalta aika hyvä tarjous. Vaikka en tiedä kuka tällä hetkellä esim. Venezuelaan haluaisi :) Tietenkin esim. Bogotasta tai Quitosta voi saada halvalla jatkolentoja.

Bogotá alk. 425 EUR (esim. 20.01-28.01.2011, 425€)
Caracas alk. 475 EUR (esim. 19.01-28.01.2011, 476€)
Guayaquil alk. 577 EUR (esim. 13.02-22.02.2011, 577€)
Quito alk. 577 EUR (esim. 18.01-27.01.2011, 577€)
Sao Paulo alk. 577 EUR (esim. 19.01-26.01.2011, 577€)

http://www.lentovelho.fi/lufthansalta-jalleen-mahtava-tarjous-etela-amerikka-kutsuu/

4

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+12

Katsoin noita Bogotan lentoja. muuten hyvä mutta matkan kesto yli 30 tuntia. Tarkoittaa siis yöpymistä Frankfurtissa, yksi reissupäivä hukkaan mennen tullen , hotelli ja muut kulut F:ssa. Siihen se edullisuus sitten hupeneekin.

• eijaksaoottaa

Varasin liput Caracasiin!!!!! Ei jaksa oottaa!!!!

• hiljainen hiiri

juu minäkin koitin päästä mahdollisimman halvalla koska olen aina pihi kaikessa. koska en löytänyt mistään lentolippua sadalla eurolla niin päätin ostaa itselleni sillä uuden kännykän. olen nyt erittäin tyytyväinen näpytellessäni tekstiviestejä täällä pienessä yksiössäni.

• dineros dollares

Onks noi menopaluulippuja vai mitä ?
      Ei se kauheen halpaa oo jos on pelkkä meno jotain 500 eguu, siis tonni menee pelkkään lippuun.
      Opiskelija tai pienitulonen joutuu säästämään pitkään et saa matkakassan kasaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3323
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2975
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2252
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1695
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1644
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1620
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      22
      1458
    8. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1448
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1381
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      37
      1353
    Aihe