Olen nuori tyttö ja minua vaivaa haiseminen!Olen kahdenvuoden ajan haissut ihan järkyttävästi joltakin homeen, viemärin ja pierun sekoitukselta, se on sanoin kuvaamaton haju joka leviää ilmaan niin että vittu varmaan ihmiset haistaa sen jo 10 metrin etäisyydeltä.se on minussa vieläkin, mutta ei enää jatkuvasti eikä niin vahvasti. Joskus se ei koulussa päivänaikana haise, mutta se tulee välillä ja häipyy pois, mutta palaa aina uudelleen ja uudelleen. Olen aina peseytynyt hyvin joka päivä suihkussa, pessyt joka päivä hampaat, pessyt jokaikisen vaatteen käytön jälkeen putipuhtaaksi ja pitänyt yllä hyvää hygieniaa. Se haju alkoi niihin aikoihin kun aloitin tupakoinnin, epäilin että se on koko helvetin ajan johtunut myös siitä ja että minun vartalolleni ei todellakaan sovi tupakka joten lopetin jotain viikko sitten. Haju on pysynyt poissa, mutta tänään se tuli uudestaan, en tiedä yhtään mistä tämä johtuu. Olenko sairas? sillä vaikka talommekin on joskus pahan hajuonen niin ei äitiä eikä muita henkilöitä ole koskaan tällainen vaivannut. En itse laiminlyö hygieniaa, haju ei johdu kotimme takia, mutta mistä vitusta se sitten johtuu, olenko sairastunut? äiti sanoi minulle että olen muka harhaluuloinen ja ehkä minulla on juurikin se mielenterveysongelma jossa luulee että haisee, mutta niin ei ole. Tiedän etten kuvittele; kun haisee niin kaikki ihmettelevät sitä ääneen, ja koska haju leviää laajalle alueelle, ei kukaan pysty yhdistämään sitä minuun, sen huomaa vasta kun sitä on tarpeeksi haistellut, myös olen kuullut kuiskailua kuinka haju kuulemma tulee minusta. Ja kai minä nyt sen vittu itsekkin tiedän, mutta mikä avuksi kun en edes itse laiminlyö hygieniaani? Onko tämä jotain sairautta?
Toivon vastauksia, en vittuilua. Olen saanut olla masentunut tämän takia, itkeä tämän takia, yrittää tuhat kertaa itsemurhaa tämän takia ( Olen vain liian heikko tekemään sitä). Tämä pilaa minun elämän, ja näin en aijjo elämääni elää, haisevana paskana! Vittu. Anteeksi rumat sanat mutta en tiedä mitä tässä pitäisi enää tehdä.
APUA!!
1
582
Vastaukset
- liika hygienia!
>>>>>>>>>>Probioottibakteerit ja iho:
Terveen aikuisen ihmisen iholta löytyy noin 200grammaa probiootti-bakteereita(mh-bakteeri), joita tuhoaa (tappaa) mm:
- liian voimakkaat pesuaineet,
- antibiootti-lääkkeet ja
- kosteusvauriohome-antibiootti (toksiini),
jolloin ihon kunto on heikompi.
Ihon voit pitää paremmassa kunnossa välttämällä edellämainittuja altisteita ja rupeat käyttämään koko vartalon pesussa mäntysuopaa-myöskin hiusten pesussa, jolloin miedompi pesuaine ei tapa ihon probiootti-bakteereita. Probiootti-bakteereita (mhb) voit käyttää kosteaan päänahkaan ja iholle myöskin paikallisesti.
Huomioi tämä: Mhb (probiootti) on paras lääke syövän ja ihosyövän ennaltaehkäisyyn ja hoitoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305657
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123388- 1932291
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631713Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan761575Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351437Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741315- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2211177