APUA!!

mikäavuksi?

Olen nuori tyttö ja minua vaivaa haiseminen!Olen kahdenvuoden ajan haissut ihan järkyttävästi joltakin homeen, viemärin ja pierun sekoitukselta, se on sanoin kuvaamaton haju joka leviää ilmaan niin että vittu varmaan ihmiset haistaa sen jo 10 metrin etäisyydeltä.se on minussa vieläkin, mutta ei enää jatkuvasti eikä niin vahvasti. Joskus se ei koulussa päivänaikana haise, mutta se tulee välillä ja häipyy pois, mutta palaa aina uudelleen ja uudelleen. Olen aina peseytynyt hyvin joka päivä suihkussa, pessyt joka päivä hampaat, pessyt jokaikisen vaatteen käytön jälkeen putipuhtaaksi ja pitänyt yllä hyvää hygieniaa. Se haju alkoi niihin aikoihin kun aloitin tupakoinnin, epäilin että se on koko helvetin ajan johtunut myös siitä ja että minun vartalolleni ei todellakaan sovi tupakka joten lopetin jotain viikko sitten. Haju on pysynyt poissa, mutta tänään se tuli uudestaan, en tiedä yhtään mistä tämä johtuu. Olenko sairas? sillä vaikka talommekin on joskus pahan hajuonen niin ei äitiä eikä muita henkilöitä ole koskaan tällainen vaivannut. En itse laiminlyö hygieniaa, haju ei johdu kotimme takia, mutta mistä vitusta se sitten johtuu, olenko sairastunut? äiti sanoi minulle että olen muka harhaluuloinen ja ehkä minulla on juurikin se mielenterveysongelma jossa luulee että haisee, mutta niin ei ole. Tiedän etten kuvittele; kun haisee niin kaikki ihmettelevät sitä ääneen, ja koska haju leviää laajalle alueelle, ei kukaan pysty yhdistämään sitä minuun, sen huomaa vasta kun sitä on tarpeeksi haistellut, myös olen kuullut kuiskailua kuinka haju kuulemma tulee minusta. Ja kai minä nyt sen vittu itsekkin tiedän, mutta mikä avuksi kun en edes itse laiminlyö hygieniaani? Onko tämä jotain sairautta?

Toivon vastauksia, en vittuilua. Olen saanut olla masentunut tämän takia, itkeä tämän takia, yrittää tuhat kertaa itsemurhaa tämän takia ( Olen vain liian heikko tekemään sitä). Tämä pilaa minun elämän, ja näin en aijjo elämääni elää, haisevana paskana! Vittu. Anteeksi rumat sanat mutta en tiedä mitä tässä pitäisi enää tehdä.

1

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liika hygienia!

      >>>>>>>>>>Probioottibakteerit ja iho:

      Terveen aikuisen ihmisen iholta löytyy noin 200grammaa probiootti-bakteereita(mh-bakteeri), joita tuhoaa (tappaa) mm:
      - liian voimakkaat pesuaineet,
      - antibiootti-lääkkeet ja
      - kosteusvauriohome-antibiootti (toksiini),
      jolloin ihon kunto on heikompi.
      Ihon voit pitää paremmassa kunnossa välttämällä edellämainittuja altisteita ja rupeat käyttämään koko vartalon pesussa mäntysuopaa-myöskin hiusten pesussa, jolloin miedompi pesuaine ei tapa ihon probiootti-bakteereita. Probiootti-bakteereita (mhb) voit käyttää kosteaan päänahkaan ja iholle myöskin paikallisesti.

      Huomioi tämä: Mhb (probiootti) on paras lääke syövän ja ihosyövän ennaltaehkäisyyn ja hoitoon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe