Millaisia suhteita teillä on tästä parivaljakosta. Kokemuksia?
Yritin haulla, mutta tuli tosi vähän tuloksia. Muutama hassu kommentti.
Millaisena ravut koette kaurismiehen?
Millaisena kaurismiehet kokevat Ravun?
Oma ukko muka avoin, mutta jutusita puuttuu se terävin kärki, eli se olennainen seikka. Se asioiden harkitseminen on käsinkosketeltavaa. Hiljaa pitkään miettii mitä tekee. Kosintaa odotin 7 vuotta ja siitä naimisiin meni 3 vuotta. Ei kovin jouhevaan tahtiin ja meinasin jo jossain veiheessa kävellä ulos suhteesta, mutta muuten unelmapuoliso.
Rapu N ja Kauris M
2
624
Vastaukset
- unelmapuoliso.
No, netistä löysin tuollaista.
"Kauris ja muut merkit
Oinas...........Lapsellinen
Härkä..........Syvää rakkautta
Kaksonen......Älä edes pysähdy!
Rapu...........Täydellinen kumppani
Leijona........Yllättävän mahdollinen
Neitsyt.........Maa tärisee
Vaaka..........Unohda koko juttu
Skorpioni......Kiihkeä, mutta hyvä
Jousimies.....Totaalinen fiasko
Kauris.........Rajatonta rakkautta
Vesimies......Täydentävä
Kalat..........Ihannekumppani "
Itse kauriina en voi kertoa kun kauris kauris - ja kai se on ollut rajatonta rakkautta tämä elämä.
Joten uskotaan että kauriille olisi sitten tuon listan mukaisesti ravusta täydellinen kumppani, ja kuten sanoit ravulle kauris on unelmapuoliso. - Mai*
Olen ollut nyt noin puolitoista vuotta avoliitossa kaurismiehen kanssa ja rajatonta rakkautta todellakin. Hän kohtelee minua kuin prinsessaa, on kiinnostunut ja huolissaan hyvinvoinnistani ja ajatuksistani ja on hyvin suojeleva. Itse olen ajattelija ja hän jaksaa kuunnella mielipiteitäni ja spekulointejani ja keskustelee niistä järkevästi tuoden uusia näkökulmia asioihin ( olen pessimisti ja synkkyyteen taipuvainen ). Ja älykäskin on, hyvä huumorintaju, mutta kyllä, jahkailija. Välillä on itse potkittava kauris liikkeelle että saa jotain aikaankin. :)
Jajaja.. Avoni tykkää jatkuvasti kuittailla tempperamentistani ja vihastani, että olen aina vihainen jostain ja jos vauhtiin pääsen niin nousee hirmumyrsky. Hän kuvaa minua herkäksi ja tunteelliseksi, jopa sentimentaaliseksi mutta hyväsydämiseksi, ja että ajattelen liikaa. Ja laittamaani ruokaan hän ei koske koska poltan vedenkin pohjaan. :D
Kaiken kaikkiaan minulla on ihanat kokemukset kaurismiehestä ja onnittelen sinuakin omasi löytämisen johdosta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983