Rapu N ja Kauris M

Rapurallakka

Millaisia suhteita teillä on tästä parivaljakosta. Kokemuksia?

Yritin haulla, mutta tuli tosi vähän tuloksia. Muutama hassu kommentti.

Millaisena ravut koette kaurismiehen?
Millaisena kaurismiehet kokevat Ravun?

Oma ukko muka avoin, mutta jutusita puuttuu se terävin kärki, eli se olennainen seikka. Se asioiden harkitseminen on käsinkosketeltavaa. Hiljaa pitkään miettii mitä tekee. Kosintaa odotin 7 vuotta ja siitä naimisiin meni 3 vuotta. Ei kovin jouhevaan tahtiin ja meinasin jo jossain veiheessa kävellä ulos suhteesta, mutta muuten unelmapuoliso.

2

693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unelmapuoliso.

No, netistä löysin tuollaista.

"Kauris ja muut merkit

Oinas...........Lapsellinen
      Härkä..........Syvää rakkautta
      Kaksonen......Älä edes pysähdy!
      Rapu...........Täydellinen kumppani
      Leijona........Yllättävän mahdollinen
      Neitsyt.........Maa tärisee
      Vaaka..........Unohda koko juttu
      Skorpioni......Kiihkeä, mutta hyvä
      Jousimies.....Totaalinen fiasko
      Kauris.........Rajatonta rakkautta
      Vesimies......Täydentävä
      Kalat..........Ihannekumppani "

Itse kauriina en voi kertoa kun kauris kauris - ja kai se on ollut rajatonta rakkautta tämä elämä.

Joten uskotaan että kauriille olisi sitten tuon listan mukaisesti ravusta täydellinen kumppani, ja kuten sanoit ravulle kauris on unelmapuoliso.

• Mai*

Olen ollut nyt noin puolitoista vuotta avoliitossa kaurismiehen kanssa ja rajatonta rakkautta todellakin. Hän kohtelee minua kuin prinsessaa, on kiinnostunut ja huolissaan hyvinvoinnistani ja ajatuksistani ja on hyvin suojeleva. Itse olen ajattelija ja hän jaksaa kuunnella mielipiteitäni ja spekulointejani ja keskustelee niistä järkevästi tuoden uusia näkökulmia asioihin ( olen pessimisti ja synkkyyteen taipuvainen ). Ja älykäskin on, hyvä huumorintaju, mutta kyllä, jahkailija. Välillä on itse potkittava kauris liikkeelle että saa jotain aikaankin. :)
      Jajaja.. Avoni tykkää jatkuvasti kuittailla tempperamentistani ja vihastani, että olen aina vihainen jostain ja jos vauhtiin pääsen niin nousee hirmumyrsky. Hän kuvaa minua herkäksi ja tunteelliseksi, jopa sentimentaaliseksi mutta hyväsydämiseksi, ja että ajattelen liikaa. Ja laittamaani ruokaan hän ei koske koska poltan vedenkin pohjaan. :D

Kaiken kaikkiaan minulla on ihanat kokemukset kaurismiehestä ja onnittelen sinuakin omasi löytämisen johdosta. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      77
      5461
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3155
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      123
      2373
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      121
      1972
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      23
      1909
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1830
    7. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      6
      1499
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      71
      1452
    9. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      297
      1435
    10. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1300
    Aihe