Miten ja onnistuko Bangkokista bussilla meno Buriramiin ja jos onnistuu niin kauanko se matka kestää ? Ja hintakin olis hyvä tietää.
Bangkok-Buriram bussilla
12
550
Vastaukset
- bussilla pääsee
mo chit pohjoinen linja autoasema. matka kestänee noin about 5 tuntia ja hinta jotain 250 baht,eli 7 euroa.
- kuulija.,.,.
Minä olen kuullut että bussi Pattayalta Buriramiin kestäisi n. 10h, tiedä sitten mikä on oikea aika.
- buriramiin
kuulija.,.,. kirjoitti:
Minä olen kuullut että bussi Pattayalta Buriramiin kestäisi n. 10h, tiedä sitten mikä on oikea aika.
tulee noin 380 km. siitä voinee päätellä matka ajan bussilla. aika hitaitahan ne on,mutta ei kait yli 6 tuntia kuitenkaan.
- Paul Inkaserm
buriramiin kirjoitti:
tulee noin 380 km. siitä voinee päätellä matka ajan bussilla. aika hitaitahan ne on,mutta ei kait yli 6 tuntia kuitenkaan.
Tassa bussiaikataulut. BKK - Buriram kestaa n. 6 -tuntia.
- Paul Inkaserm
Paul Inkaserm kirjoitti:
Tassa bussiaikataulut. BKK - Buriram kestaa n. 6 -tuntia.
- en vain kuullut
kuulija.,.,. kirjoitti:
että Pattayalta Buri Ramiin bussimatka kesti 6 ½ tuntia. Lähti läheltä Carefouria TOT puhelinyhtiön toimistorakennuksen vierestä.
kuulija.,.,. kirjoitti:
mennyt Buriramiin useita kertoja.
kestää n. 5 h/ suunta Pattayalta- monta tietäjää
seikkailija45 kirjoitti:
mennyt Buriramiin useita kertoja.
kestää n. 5 h/ suunta PattayaltaYks paikallinen väitti kerran että matka kestää 10h ?????????
- mutta kerran vielä
Paul Inkaserm kirjoitti:
Jos voit laittaa vielä kerran toimivan linkin aikatauluihin niin kiitän ja kumarran. Vois katsoa jo etukäteen sopivan vuoron Pattaya->Buriram
- 2iekolö.as
monta tietäjää kirjoitti:
Yks paikallinen väitti kerran että matka kestää 10h ?????????
aivan sama mitä paikallinen vastaa.
Ei ne mitään tiedä, välimatkoista saati ajasta.
Kysypä joltain paikalliselta missä on eurooppa tai paljonko eurooppaan tai suomeen on matkaa.
Voit saada vastaukseksi että esim 300 km tai 100.000 km - täältä tullaan
en vain kuullut kirjoitti:
että Pattayalta Buri Ramiin bussimatka kesti 6 ½ tuntia. Lähti läheltä Carefouria TOT puhelinyhtiön toimistorakennuksen vierestä.
Paljonko tämä väli maksaa bussilla ja ovatko ne hyviä busseja joissa voi myös nukkua. Mites sitten toi syömäpuoli on hoidettu siellä bussissa. Pysähdytäänkö välillä johonkin jossa voi hoitaa tarpeensa ja pikaisesti syödä jotain. Mistähän näkis ajan tasalla olevan aikataulun vai sattuuko joku muistamaan (kumpaakin suuntaan)?
- xxxsmas
NokAir lentää buriramiin Bangkokista ( vanha Don Mueang kenttä) nokair.com
Mikset käytä sitä ? Kallis bussiin verrattuna,mutta onhan se 'sukulaisten ' silmissä hieno tapa saapua katsomaan mielitiettyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681274Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261271Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171009Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002- 42949
- 72915
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että272913