sain keskenmenon (6 1) reilu kaksi viikkoa sitten ja pari päivää sitten oli ovulaatio, joka oli kivulias. Sattu munasarjoihin, erityisesti oikalle sekä selkään todella kovaa kipua. Tätä jatkuu edelleen, taitaa olla jo viides päivä kipua joka välillä helpottaa. Ennen raskautumista ei ollut juurikaan ovulaatiokipua, tunsin kyllä muttei ollut mitenkään kovaa kipuilua. Onko normaalia tämmöinen kipuilu? Mitsä johtuu? Minulla on myös hikoiluja ja lievää ällötystä kans.
Anteeksi epäselvä kirjoitukseni ja kiitos jos joku viitsii vastailemaan :)
kivulias ovulaatio keskenmenon jälkeen
4
3607
Vastaukset
- kätilö1
Ota pikimmiten yhteyttä joko terveyskeskukseen tai yksityiseen ..saat avun vaivaasi ja samalla tarkistutat ettei mitään ole vialla...ei normaalia
- outch
Minulla on samanlainen tilanne tällä hetkellä, kävitkö tarkistuksessa? Saitko tietää mitä oli kyseessä?
- oiuytfdsadf
Mä olen yhden kerran elämässäni tuntenut ovulaationi, oli todella kivulias, makasin sängyssä ja otin buranaa. Sillä kerralla raskauduin :) Eli olisiko hedelmöitys tapahtunut?? Tee raskaustesti, kun on sen aika :) Jos kohtuun on jäänyt jotain, ei ovulaatiotakaan tule.
- oiuytfdsadf
Ja mulla siis myös yksi keskenmeno ennen tuota raskautta. Tuo raskaus meni loppuun asti ja poika on nyt 10 kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362134
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301809- 161567
- 231538
- 111467
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781215- 251145