Meillä jokaisella ovat varmaan omat suosikkimme Karin mittavan levyluettelon joukosta. Minulle ehdoton Taiteilijan Testamentti on "Viimeiseen pisaraan" CD-kokonaisuus ja useimmat sen kappaleet, mutta eritoten J. Karjalaisen "Sydänpuoli säätä vasten"; niin kappaleena, säveleenä sanoituksineen kuin tulkintanakin. Koko levy huokuu tunnelmaa joka on lämmin ja mieluisa. Puhumattakaan tietenkin Kari Tapion omista sanoituksista "Myrskyn jälkeen", ja "Juna kulkee vaan". Ja sitten tietenkin "Olen suomalainen". Nämä päällimmäisenä. Muilla mitkä Teillä?
Kari Tapion tykätyimmät laulut
r.moore
3
952
Vastaukset
- elvi.s
noistakin kappaleista ja muutenkin hyvä juttu kari tapiosta elvis ry
http://www.elvisry.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=521:kari-tapio&catid=102:vanhat-kuukaudentekijat&Itemid=154 - Annu.
Myrskyn jälkeen, Olen suomalainen, Jos minuutin saan ajastasi, Mun sydämeni tänne jää, Meren kuisketta, Kuin taivaisiin, Uneen aika vaipuu, Ei koskaan rakastaa voi liikaa, Olen kuullut on kaupunki tuolla...
- rftnlklö
on kantria Ameriikassa, Suomessa sanotaan iskelmäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12010316
- 525030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411402Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta251010Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311001Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977