LP levyt, vinyylit

acme__

Hei! Eli niille jotka tietää vinyyleistä enemmän, ni olis kyssä;
Minkä arvoset mun vinyylit on? Sain ne äidiltäni, hän osti ne kun oli nuori, levyt ovat:
Queen, A Night At The Opera, EMI records, vuodelta 1975.
Eagles, One Of Theese Nights, ASYLUM Records, vuodelta 1976.
Hurriganes, Roadrunner, Love Records, vuodelta 1974.
Hyvässä kunnossa kaikki, paitsi toi ganesin levyn kansi on vähän revenny...
Mut siis joo, en oikeen tienny minne postata tää, mut jos joku tietää ni ois kiva :)

28

4357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Euroa

      kappaleelta. Noita on tyrkyllä aika paljon esim huutonetissä.
      Jos kympin yhteensä saisit niin hyvä olis. Itse hommasin juuri Ruotsista erittäin hyväkuntoisen A Night At The Operan. Maksoin 5 Euroa. Tosin kaveri toi tullessaan joten toimituskuluja ei tullut.

    • jsisuis

      siis yleisesti voit saada jonkun verrankin niistä riippuu ostajasta jos
      joku todella on kiinnostunut mutta näin nopealta sanoisin että

      10-15 euroa kpl .joku voi maksaa 20 ekuu / kpl

      • shepunen

        Tarjolla olis vanhoja levyjä: Reino Helismaata, Olavi Virtaa, Brita Koivusta, harmonikkalevyjä, singlejä, kultaista -50-lukua ...jos kiinnostaa, ota yhteys: [email protected]. Minkä arvoisia ??


      • jsisuis
        shepunen kirjoitti:

        Tarjolla olis vanhoja levyjä: Reino Helismaata, Olavi Virtaa, Brita Koivusta, harmonikkalevyjä, singlejä, kultaista -50-lukua ...jos kiinnostaa, ota yhteys: [email protected]. Minkä arvoisia ??

        löytyykö kai hyttisen -tuulen tie albumia ?


      • shepunen
        jsisuis kirjoitti:

        löytyykö kai hyttisen -tuulen tie albumia ?

        Valitettavasti ei ole Kai Hyttistä. Enempi tuota tango-, valssipuolta.


      • jsisuis
        shepunen kirjoitti:

        Valitettavasti ei ole Kai Hyttistä. Enempi tuota tango-, valssipuolta.

        montako levyä kaupan yhteensä ja onko cd dvd levyjä kaupan ?


      • shepunen
        jsisuis kirjoitti:

        montako levyä kaupan yhteensä ja onko cd dvd levyjä kaupan ?

        Ei ole cd:itä eikä dvd:itä kaupan. Mutta tässä listaa muuten:
        Annikki Tähti, Lasse Pihlajamaa, Esko Könönen, Erkki Junkkarinen, Vieno Kekkonen Sävelkansio, Taito Vainio, Olavi Virta Ikivihreitä tangoja, Reijo Taipale Kahden kanssasi, 16 tangoa (2 lp:tä), Toivo Kärjen, Erkki Junkkarisen ja Olavi Virran parhaat (3 lp:tä kansiossa), Musiikkia kultaiselta -50-luvulta (sis. -56, -57 ja -58 vuosien listat, 3 lp:tä), Brita Koivunen sekä Reino Helismaan Unohtumattomat. Näm siis lp-levyjä. Lisäksi 28 singleä samaisilta esittäjiltä. LP-levyt hyväkuntoisia, pikkulevyt huonokuntoisia.

        Onko antaa hinta-arviota? Lisäksi myynnissä vanha kelanauhuri.


    • eroaskel

      onkohan kontran lp-levyillä ei kontrollia ja kontran toinenpuoli minkälaista rahallista arvoa

    • epä normaali

      Onks arvokas semmonen eppu normaalin akne pop levy, jossa levyn toisella puolella on popedaa.Mun mielestä aika yllättävä juttu,ku rupesin kuuntelemaan.Siis kyseessä on Lp.Jos siitä saa vitusti rahaa niin myyn heti....Pelastin ko levyn roskien poltto paikalta.

    • MERKOPI
    • oispa levysoitinkin

      Olis Beatles tupla älppäri, rock'n'roll music. EMI. ja John Lennon roc'n'roll, v. -74.

    • fdfdfdfdcf

      ei ne vielä niin arvokkaat ole

    • janipes79

      moi! löysin vintiltä muutaman kiinnostavan lp levyn. Danny&Army (1978) , HUIPPUHITTEJÄ v.1977 mm.teräsmies (danny) #kotona taas (Eino Gron),noitanainen (kirka), Fredi avaa sydämmesi mulle v.1974, Paula Koivuniemi i.a.i.e, hätä ei ole tälläinen, kaunein aamu. Mitä arvioisitte tälläisren levyjen hinnaksi?

      • Klipjjs

        Voisin vaihtaa mun Janos Valmusiin, tai bodartin levyihin...


    • Noita levyjen hintoja voi myös hieman vilkaista Discogsista. Sieltä saa hieman kuvaa missä summissa ne menee ja sinne voi laittaa myyntiin

    • Talonmiäs

      itellä vinyylit on lähinnä oman keräilykiinostuskohteeni osalla.
      paiskataan nyt linkki tännekin kun bändi ajankohtainen..

      www.anvianet.fi/ultrabra

      vasta sivun pykäsin eli kukaan ei sin löydä jos en huutele..

    • UAZ maker

      mulla on itelläni tuo Eaglesin levy ja on varmasti arvokas jos on hyvässä kunnossa.
      Sama asia tuo hurriganes,ja riippuu siitä kuinka vanha se on

    • Soukka's
    • snarl1

      Omistan Wild Pussyn Mechanarchy LP:en, netistä löysin myyntiilmoituksen, jossa
      pyydettiin levystä 237e, voikohan olla hinta kohdillaan. Levyllä on 4 kipaletta, tyyli heavy metal. Julkaisuvuosi 1988. Levy-yhtiö Metallion Records. Maa UK.

      • Pussy Wild

        ebayn ja discogssen hinnat on kyllä välillä hatusta vedetty. jossain oli joku kassu hintaan 10.000$,haha. Minua kiinostaa tuo Wild Pussy LP. Jos haluat myydä. Voin maksaa vaikkapa 80euroa. [email protected]


    • Voisi myydä

      Minulla on käyttämätön Abba yhtyeen kahden lp:n kokoelma.Ostin samaan aikaan kolmen cd:n kokoelman ensimmäisen cd soittimen musiikiksi samaa yhtyettä ni lp:t jäi 1991 käyttämättömänä hyllyyn.

    • tydexx

      Hei, oisko kellään täällä tietoa Hanoi Rocksien vinyyli arvoista, ois muutama tallessa, esim. ep Hanoi Rocks Apuoli: Love's an injection ja Malibu Beach Bpuoli: Taxi driver, problem child js in the year 79 Yritin ettii, mutten löytänyt sivustoa mistois tietoa saanut...

    • juuppss

      LP:n arvo on 0 euroa jos kansi ei ole kunnossa.

    • Dikkari-72

      Olisin kiinnostunut ABBA MORE GOLD 2 LP
      Levystä jos joltain löytyy :)
      Tarjotkaa!!!

    • Bvccx

      Naurettavaa, että kannen kunto on tärkeämpi kuin levyn kunto. Erikoista, että vanhan vinyylin täytyy olla täysin uuden veroinen, mielellään kait kuuntelematon. Ostajien vaatimukset aivan pöyristyttäviä. Paras vaan viedä vinyylitkin kaatopaikalle kuten muukin roina, ei niistä mitään nykyään makseta. Tää on fakta.

      • anneli288

        Sun levyt onkin hiekkalaatikolla leikittyjä, eikai sellaisia kukaan halua!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3658
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      206
      1795
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1374
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      149
      1250
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      885
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      860
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      820
    Aihe