Onko olemassa sellaista nettipalvelua johon voisi lähettää tavallisen valokuvan kopioitavaksi? Tarvitsisin siis valokuvasta (negat ei ole tallessa)toisen samanlaisen.
Vanhasta valokuvasta uusi kuva
7
1300
Vastaukset
- !-!
Sellaista nettipalvelua ei ole mihin voisit lähettää paperikuvan netin kautta.
- kulje netissä
joten vaihtoehdoksi jää kuvan skannaaminen (esim. kotona) skannatun kuvatiedoston voit sitten lähettää netin kautta, mutta paperille tehty kopio kuvastasi ei tule kotiin nettipalveluna vaan etanapostissa.
- hdio
jos sellasia enää on , en tiedä . Tai sitten hanki hyvä tulostin millä voi tehdä kaikkea , netistä saa monia kuvankäsittelyohjelmiakin ihan ilmiseksi , joten tuo nyt ei kauheesti vaadi itseltäkään .
- tämän näkijä.
Luuletko että nuo ulkomaailmasta vieraantuneet edes tietävät mikä on valokuvausliike? No kuitenkin, sinne kun marssii niin vanhasta paperifotosta saa vaikka sata kopiota ja vaikka minkä kokoisena. Toki se vaatii sen vaivan että poistuu kotoaan ja kävelee sinne putiikkiin sisälle.
- kuvastakuvaa
tuonne sähköpostia, yhteystiedot sivullaan:
http://lehmuksenoksa.com
tekevät vaikka mitä :)- ###
Kiitos sinulle kuvastakuvaa asiallisesta vastauksesta:) Mä en tajua joitain ihmisiä, miksi pitää vetää herneet siihen isoon nokkaansa jos ihan vain haluaa tietää että onko mahdollista joku asia, ihan niinku ei saisi kysyä mitään. Tiedoksi näille vihamielisille ihmisille, että kyllä poistun kotoani ihan normaalisti, käyn kolmivuorotyötä ja minulla on pieniä lapsia ja käytän myös valokuvausliikkeitä tarvittaessa. Tuntuu vain että joskus on helpompi lähettää esim. postissa kuvat jonnekin teetätettäväksi ja ne tulevat sitten omaan postilaatikkoon kun ovat valmiit. Kun tässä kiireisessä elämässä ei aina ehdi eikä jaksa lähteä sinne valokuvausliikkeeseen...
- Iisisti vaan, eikös?
### kirjoitti:
Kiitos sinulle kuvastakuvaa asiallisesta vastauksesta:) Mä en tajua joitain ihmisiä, miksi pitää vetää herneet siihen isoon nokkaansa jos ihan vain haluaa tietää että onko mahdollista joku asia, ihan niinku ei saisi kysyä mitään. Tiedoksi näille vihamielisille ihmisille, että kyllä poistun kotoani ihan normaalisti, käyn kolmivuorotyötä ja minulla on pieniä lapsia ja käytän myös valokuvausliikkeitä tarvittaessa. Tuntuu vain että joskus on helpompi lähettää esim. postissa kuvat jonnekin teetätettäväksi ja ne tulevat sitten omaan postilaatikkoon kun ovat valmiit. Kun tässä kiireisessä elämässä ei aina ehdi eikä jaksa lähteä sinne valokuvausliikkeeseen...
Hei, et ehkä enää saa tätä vastausta. Törmäsin tähän viestiketjuun, kun etsin vastausta samaan ongelmaan: uusi kuva vanhasta.
Minäkin aina ihmettelen, miten ihmiset alkaa suorastaan raivota netissä, kysyitpä mitä tahansa. Tulee jos jonkinlaista, jopa alatyylistä vähättelyä ja mollaamista. Olen huomannut, että parasta vaan sivuuttaa ne sivistymättömät, turhautuneet kanssaihmiset. Joskus olen myös ilmoittanut asiattomasta postista, ihan vaan periaatteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303511Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91568Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241265Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130878Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819