onko ihan normaalia että alkuraskaudessa (nyt 4 3) on runsasta valkovuotoa?
sitä tulee suunnilleen samanverran kun mulla ovulaation aikaan. on sellanen märkä olo koko ajan alapäässä..
kiva kun on koko ajan sellanen olo et alkokohan vuoto (keskenmeno) ku tulee housuun tuota valkovuotoa. mitään erityisiä kipuja ei ole. ihan normaalia nipistelyä mahassa ja vähän alaselkä kipee. ei siis mitään menkkaoireita, normaalisti mulla menkkojen aikaan jo ennenkun vuoto alkaa tosi kipee alamaha.nyt ei oo onneks mitään semmosta :)
runsas valkovuoto alussa?
4
2009
Vastaukset
- rv 11
täällä minäkin. Tosin viikkoja jo 11 ja ovismainen vuoto jatkuu vaan. Neuvolassa otettiin plv ja hiiva, kumpikin ok. Ikävää kun joutuu käyttämään pikkuhousunsuojaa.
- normii
Itselläni oli runsasta valkovuotoa juurikin alkuraskaudessa (siitä osasin epäillä raskautta). Otettiin myös hiiva testejä raskauden aikana ainakin kolme kertaa, aina puhdas. Nyt poika 5kk ja valkovuoto senkun jatkuu... Ärsyttävää mutta kuulemma normaalia. Testaavat neuvolassa herkästi tuota hiivaa jotta ei tulehdukset pääse yllättää.
- Viivi_A.
Ole 11. viikolla raskaana ja minulla on ollut koko ajan suhteellisen runsasta valkovuotoa. Muovipäällysteisiä pikkuhousunsuojia ei kai suositella tulehdusvaaran takia. Itse olen käyttänyt puuvillapikkuhousuja ja vaihtanut ne joka päivä. Jatkuva märkä on kyllä ärsyttävä, mutta sille ei oikein voi mitään. Voithan tietenkin hankkia tai ommella myös ison pinon kankaisia pikkuhousunsuojia, jotka voit vaihtaa monta kertaa päivässä.
- vuotaa...
valkovuotohan voi olla runsaampaa koko raskauden ajan! itselläni menossa 36 1 ja olen koko raskauden ajan joutunut käyttämään pikkuhousunsuojia runsaan valkovuodon takia. hiivaa ei ole ollut kertaakaan odotusaikana, mutta ihan normaalia tuo vuoto voi olla! ikäväähän se on kun välillä oikein tuntee kun lurahtaa housuihin!:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670