Kytkinpommi?

gsdgsdsd

Mitä tällä kytkinpommilla tarkoitetaan? Kun olen kuullut kun jotkut kertovat että käyttävät keulimiseen apuna kytkinpommia? Onko se jotai että kytkin pohjaan, kaasua ja vapauttaa kytkimen? Asiallisia vastauksia sillä en tiedä asiasta mitään.

14

17218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja paukkulaakereita

      se on sellainen että laitat kakkosen silmään ja luistatat kytkintä sen minkä pystyt ja käännät kaasua samalla kahvasta kaakkoon ja tyhjille ja taas kaakkoon kahva ja tyhjille. ja sitten kun olet noin puoliminuuttia niin tehnyt niin sitten hyppäät satulalla ja kun vapautat vaihteen ykköselle niin pitäs pamahtaa.

      • yhden_mielipide_toiseen

        Onpas älyvapaata touhua....


      • dfg3
        yhden_mielipide_toiseen kirjoitti:

        Onpas älyvapaata touhua....

        Paras keino saada nämä pilalle kuristetut nykymopot nostamaan keulaa.


      • dbncgnngfg
        yhden_mielipide_toiseen kirjoitti:

        Onpas älyvapaata touhua....

        Keulinnassa kytkinpommi auttaa tehottomilla mopoilla keulijoita.

        Kytkipommissa laitetaan vaihde silmään, kytkin pohjaan, kierrokset kaakkoon, ja kun kierrokset ovat ylhäällä, päästetään kytkin nopeasti ylös. Pommi aiheuttaa semmosen nykäsyn mopossa.


      • Anonyymi

        Yleensä mopot on about samantehoisia. Vakiollakin pystyy keulimaan. Kytkinpommilla yleensä nostetaan raskas keula.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä mopot on about samantehoisia. Vakiollakin pystyy keulimaan. Kytkinpommilla yleensä nostetaan raskas keula.

        Suzuki S1 ja muiden vastaavien aikakaudella ei vakiona paljoa keulittu. Monkey ja PV kyllä keulivat kun olivat lyhyitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä mopot on about samantehoisia. Vakiollakin pystyy keulimaan. Kytkinpommilla yleensä nostetaan raskas keula.

        Kyllä sitä voi crossillakin ite ainaki vedän kytkinpommin kun paljon hallitumpaa kun tehokeula


    • haloo pahvit

      Ja armottoman rasituksen voimansiirrossa,EI MITÄÄN järkeä!!

    • keuliikunvääntääkaasua

      Skootterilla saa tehtyy vähän niinkun kytkin pommin kun pitää etu tai takajarrua pohjassa niin että variaattori pyörii jonkinlaista vauhtia yleensä ei ainakaan täyttä vauhtia mutta takarengas ei pyöri eli vaan etuvariaattori pyörii mutta taka ei joka siis liikuttaa takarengasta joten kun päästät jarrun niin hihna nappaa kiinni ja saat vauhtilähdön ei kuitenkaan hirvittävä mutta viivoissa auttaa ja tosiaan vauhdeista ei saa tehtyy. eikä todellakaan niin tehokas kuin vaihteellisissa mutta näin pääsin mun bwsäl kaverin roxin ohi kiihytyksessä vaikka ei normisti menis ohi joten tekee kyllä jotain ja huomaa kyllä helposti perstuntumalla ei kannata tätä ihan liikaa harrastaa kun silloin hihna kuluu epätasaisesti ite vaan joskus kun lähden pysähdyksistä ja aina kun viivoilla ollaan ja sitte ku lähdette liikkeelle niin kun ette vielä liiku niin nojatkaa niin paljon eteen kuin voitte ja painakaa etujarrua ja koittakaa vaikka polttaa kumia kun ei skobassa eikä oikeen mopoissakaan riitä tehot vauhtiburnikseen niin sitte ku lähdette niin istukaa mahdollisimman paljon takana tai niin että suurin osa painosta menee takarenkaalle niin saatte parhaiten pitoa ja muistakaa munakyykky koska auttaa oikeesti ja viivoilla jos jäätte jälkeen niin koittakaa keksiä joku tekosyy tai vastaava vaikka että luulette että jotain meni paskaksi niin sitte ens kertaa varten virittäkää/säätäkää vähäsen niin ne jää ja sanot että sanoinha mä että oli jotain vikana viimeks ja nyt vielä turhana tietona on parasta ajaa jossain vieraassa kaupungissa missä sua ei tunneta/tiedetä että että sun mopos kulkee niin nappirajoitinsäädetty johonkiin oikeesti 35-40 niin sit jokanen mopojonne koittaa ohi ja sit nappi pois päält ja meette ohi heittämäl ja morjestakaa ja jääkää rinnalle pumppaamalla kaasua ja sitte jos aattelette että ne koittaa lähtee niin sitte kaasu pohjaan tämä on vielä parempi jos moposi nostaa keulaa kun kaasutat jos ei meinaa nostaa niin antakaa vaikka kytkinpommia jos on vaihteet jos ei niin sitte koittakaa nykästä just piikin alapuolella nii nousee ja sit jätät ne vaan sinne ihmettelemään sitte meette ettii uuden uhrin :D hauskempaa kun ryyppääminen

    • Ghdehjgxf

      Tarkoittaa sitä että vitusti kaasua ja kytkin ylös

    • Jutustelija1

      Se on se kun antaa hanaa paikallaan ja sitten lipsauttaa kytkimen nopeasti kovilla kierroksilla paikaltaan.

      • Jutustelija1

    • Anonyymi

      Oon testannut. Se on siistii👍

    • Anonyymi

      Monesti kytkin kuluu aika vitusti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe