kenen vastuulla?

baarimikko33

Kenen vastuulla on TV-maksu?

Tilanne on nimittäin se, että minä en ole kiinnostunut TV:n katselusta kotona, koska olen iltaisin työssä, jossa ihan riittävästi joudun sivusilmällä katselemaan sitä.
Menin sitten naimisiin ja vaimoni muutti vuokra-asuntooni televisionsa kanssa.
Lupaa hänellä ei ole, eikä hän halua hankkia.
Lisäksi mhän kaiket illat yksin kotona ollessaan huudattaa toosaa niin, että porraskäytävään kuuluu!

Jos hän "kärähtää", niin onko mahdollista, että tarkastusmaksu tulee kuitenkin minun maksettavakseni, koska olen asunnon vuokrasopimuksen allekirjoittaja?

3

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tthyt

      Mutta siis kun olet naimisissa niin voitahan siinä tapauksessa jos käräys käy, laitta vaimos maksamaan.
      Onhan teillä tietokone, hävitä töllö ja hommaa tilalle pelkkä hd-näyttö johon liität blue ray videot.
      Sitten vain netistä lataamaan leffoja ilmaiseksi tikulle ja tikku videoon ja pällisteltävää riittää.
      Kun se käry käy kuitenkin jossain kohtaa.
      Ei tarvitte olla koko aikaa mahakuralla odottamassa, ja paskat housussa kun ovikello soi.. joka kerta miettiä että per... kukahan on ovella..?

      • hjygfdfdgfgbf

        Kuka vittu on "maha kuralla" jos ovi kello soi? Täälläkin on joka kerta käännytetty kyylä kannoillaan ja ovi kiinni.


      • GILEZ

        - en ole sellaista saittia löytäny?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2069
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1311
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1204
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1107
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      12
      997
    Aihe