Kenen vastuulla on TV-maksu?
Tilanne on nimittäin se, että minä en ole kiinnostunut TV:n katselusta kotona, koska olen iltaisin työssä, jossa ihan riittävästi joudun sivusilmällä katselemaan sitä.
Menin sitten naimisiin ja vaimoni muutti vuokra-asuntooni televisionsa kanssa.
Lupaa hänellä ei ole, eikä hän halua hankkia.
Lisäksi mhän kaiket illat yksin kotona ollessaan huudattaa toosaa niin, että porraskäytävään kuuluu!
Jos hän "kärähtää", niin onko mahdollista, että tarkastusmaksu tulee kuitenkin minun maksettavakseni, koska olen asunnon vuokrasopimuksen allekirjoittaja?
kenen vastuulla?
3
407
Vastaukset
- tthyt
Mutta siis kun olet naimisissa niin voitahan siinä tapauksessa jos käräys käy, laitta vaimos maksamaan.
Onhan teillä tietokone, hävitä töllö ja hommaa tilalle pelkkä hd-näyttö johon liität blue ray videot.
Sitten vain netistä lataamaan leffoja ilmaiseksi tikulle ja tikku videoon ja pällisteltävää riittää.
Kun se käry käy kuitenkin jossain kohtaa.
Ei tarvitte olla koko aikaa mahakuralla odottamassa, ja paskat housussa kun ovikello soi.. joka kerta miettiä että per... kukahan on ovella..?- hjygfdfdgfgbf
Kuka vittu on "maha kuralla" jos ovi kello soi? Täälläkin on joka kerta käännytetty kyylä kannoillaan ja ovi kiinni.
- GILEZ
- en ole sellaista saittia löytäny?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4224867Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1231975- 1451642
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751365Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151276Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔791196Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181169Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään681095- 681064
- 381030