Kenen vastuulla on TV-maksu?
Tilanne on nimittäin se, että minä en ole kiinnostunut TV:n katselusta kotona, koska olen iltaisin työssä, jossa ihan riittävästi joudun sivusilmällä katselemaan sitä.
Menin sitten naimisiin ja vaimoni muutti vuokra-asuntooni televisionsa kanssa.
Lupaa hänellä ei ole, eikä hän halua hankkia.
Lisäksi mhän kaiket illat yksin kotona ollessaan huudattaa toosaa niin, että porraskäytävään kuuluu!
Jos hän "kärähtää", niin onko mahdollista, että tarkastusmaksu tulee kuitenkin minun maksettavakseni, koska olen asunnon vuokrasopimuksen allekirjoittaja?
kenen vastuulla?
3
458
Vastaukset
- tthyt
Mutta siis kun olet naimisissa niin voitahan siinä tapauksessa jos käräys käy, laitta vaimos maksamaan.
Onhan teillä tietokone, hävitä töllö ja hommaa tilalle pelkkä hd-näyttö johon liität blue ray videot.
Sitten vain netistä lataamaan leffoja ilmaiseksi tikulle ja tikku videoon ja pällisteltävää riittää.
Kun se käry käy kuitenkin jossain kohtaa.
Ei tarvitte olla koko aikaa mahakuralla odottamassa, ja paskat housussa kun ovikello soi.. joka kerta miettiä että per... kukahan on ovella..?- hjygfdfdgfgbf
Kuka vittu on "maha kuralla" jos ovi kello soi? Täälläkin on joka kerta käännytetty kyylä kannoillaan ja ovi kiinni.
- GILEZ
- en ole sellaista saittia löytäny?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505227Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.753020Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2991562Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751204Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781146Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1301082
- 1711054
- 49944