Tänään maailma lopetti pyörimisen, taas. Ollaan lapsettomuudesta kärsivä pariskunta ja yritystä takana useampi vuosi. Mutta parraskuussa pissasin tikkuun elämäni ensimmäisen plussan mikä oli kahden pakastealkion ansiota!! Olin pyörtyä!! Ei ikinä ollu tullu plussaa, ei edes mitään haamuviivoja, ei koskaan, mutta nyt iso ja paksu plussa komeili tikussa!! Oltiin mieheni kanssa niin onnelliset, ja siitä alkoikin onnellinen kausi mikä kesti aina tähän päivään asti... Ollaan käyty yksityisellä hoidoissa ja ensimmäisessä ultrassa käytiin jo rv7, siellä se pieni sydän pompotti ja me ihasteltiin lapsemme ensimmäistä otosta jossa se oli noin sentin mittanen!! Meille tarjottiin tilaisuus uuteen ultraan nyt rv9, jossa karu totuus iski salaman lailla!! Sen pienen sydän ei lyönnytkään enää..!! Kyllä sen tiesin että "hillitse itsesi" ja "mikään ei ole vielä varmaa" heti siitä asti kun plussa tuli, mutta siltikin sitä ehti jo salaa toivoa että josko vihdoinkin olisi meidän vuoro!!! Mutta ei ollut, nyt vaan odotellaan että pääsen kauhusta kankeana kokemaan ensiviikolla lääkkeellisen tyhjennyksen... Se pelottaa mua NIIIN paljon!!!
Mutta kaitpa mekin tästä selvitään.. Jollain keinolla..
Onko täällä muita pakastealkion siirrosta plussanneita ja sitten keskenmenon kokeneita??
Ei muuta kuin Hyvää joulunalus aikaa kaikille kohtalotovereille kaikesta huolimatta, Ehkä meitäkin joskus onnistaa!!!
PAS ja keskenmeno rv9
Nyyhky :(
0
1278
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482