Eheim Prof ulkosuodatin

Helppiiä

Kokemuksia näistä? Professionel 3 e 2076,Professionel 3e 2078

2076 kiinostais eniten.Nyt on noin 200l akva,mut suurempi on tulevaisuudessa (maksimissaan 400l). Minkälaista eheimiä suosittelisitte,joka ois luotettava ja tehokas? Ei välttämättä tartte olla ylimääräisiä hienouksia,mut se käytännöllisyys ja tehokkuus,ku en haluais tuhlata paskaan.
Massojakin pitäis sit ostaa,mut..mitä sit tarttis? Ääh..ku on hankalaa.On niin uus juttu KOKO ulkosuodatin,valaiskaa mua siis :)

7

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -krisse-

      mulla on eheim prosessional 2 2128 lämpösuodatin ja hyvin toimii

    • saksasta

      Eheim Pro 3 2075 suodattimen Zoo plussalta syksyllä, ja ole ollut tyytyväinen hankintaani. Altaani on 450 litrainen.

      • plekkari

        Noi zooplussan värkit on sellaisia joista käyttis löytyy selkällä saksalla mutta sehän ei ole ongelma jos se luonnistuu. Kuulemma takuu toimii myös saksassa ja saksaksi.


    • plekkari

      eheim 2078 näyttäisi olevan lemmikkitalo.fi kaikkein halvin. Hyvin nuo proffa 1 sarjankin suodattimet toimivat.

    • Outboing

      Eheim professional 2226 (riittää 350l saakka tai sitten 2228 600l saakka). Tulee massat mukana, putket ja liittimet on hyvät ja toimivat, johtoyksikön irroittaminen helppoa, ei tarvitse ostaa erikseen lisäksi tuplahanoja (niistäkin kuitenkin useamman kympin kustannus) jne. En voi kuin suositella.

    • Villexxxx

      Älä hanki eheimiä ellet saa leimaa taukuu todistukseen, itselläni hajosi kahdessa vuodessa 240€ kustantanut professional 3 2075 ja kun on vielä kuitti hukassa ei takuu korjaa, sanoivat akvaario keskusella josta kyseisen turhakkeen ostin että on takuuseen mennyt jo 600kpl.

      Vaikka saisitkin leiman varaudu siihen että akvaariosi tulee olemaan ilman kyseistä pumppua kun eheimi on korjattavana, eli varapumppu joi valmiiksi varastoon eheimin laatu ei ole enää huippua.

    • RMIS

      Minulla alkoi vesivuoto Eheim 2075:n moottoriosasta pari viikkoa ennen kolmen vuoden takuuajan päättymistä. Laite on hankittu Zooplussasta, jonne laitoin kyselyn vaihdosta. Zooplus ilmoitti kylmästi, että takuu on päättynyt!

      Mietin parhaillaan, mitä asian johdosta pitäisi tehdä. On ilmeistä, että kyseisessä Eheimin tuotteessa on valmistus- tai suunnitteluvirhe, josta myyjien ja maahantuojien pitää olla tietoisia. Siitä huolimatta laitetta myydään aktiivisesti.

      Minun osaltani Zooplussan kanssa asiointi loppuu tähän. Samoin Eheimin tuotteiden ostaminen päättyi tähän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe