Kauanko menee aikaa kävellä tuo reitti?
Ruka - Juuma
9
2457
Vastaukset
Sehän riippuu siitä kävelynopeudesta, mutta päivän siihen voi hyvin varata.
- mitähän
Tarkoitatko Rukasta Juumaan? Mitaä ideaa on kävellä kun sinne pääsee vaikka linja-autolla? Taidat tarkoittaa Juumassa olevia luontopolkuja. Siellä on ns. pikku karhunpolku, johon menee muutama tunti. Riippuu vauhdista. Kyllä siihen kokonainen iltapäivä menee, jos pysähtyy käristämään makkaraa laavulla.
- Retkeilijä
Tarkoitan nimenomaan reittiä Rukalta Juumaan, Valtavaaran kautta.
- Köpöttelijä
Retkeilijä kirjoitti:
Tarkoitan nimenomaan reittiä Rukalta Juumaan, Valtavaaran kautta.
Aikamoisia nousuja ja laskuja! Valtavaaran alueella nopeutesi ehkä 2km/h ja tasaisemmalla
4-5 km/H
- Reng
Itse mennyt nyt joka vuosi pienen karhunkierroksen n. 2,5h. Kiinnostaisi mennä kanssa Juumasta Rukatunturille. 24km, ohjeaika 2vrk. Meneekö 8h:n tuo väli. Ehtisi Rukalle illan vietoihin ja taksilla Juumaan takaisin asuntoautolle? Ei kiinnosta teltat ja retkimuonat repussa camping lenkkiä lukuunottamatta. Onko tuolla välillä raskaampia paikkoja kuin pienellä karhukierroksella?
- Reng
Itse itselle vastaten...
29km Juuman leirintäalueelta Rukalle.
10h aikaa meni välille. Alkumatka ok, sitten märkää polkua mikä välillä katosi (=uusi reititys kierrokselle). Viimeiset 10km yhtä p... Nousua ja laskua. Se on ok. Mutta kun polku ja rinteteet pelkkää louhikkoa ja kivikkoa niin nopeus tippuu tosiaan 2km/h tadolle ja syö hermoa. Mikä hiton retkeiöyreitti tämmöinen on. Kyllä sen menee mutta ilo on kaukana.
- ultrajuoksija
taidat olla aika hönö, retkeilyn kuuluu olla hampaat irvessä menoa, välillä jopa oksentaen. Kun ollaan kovilla, niin silloin tuntuu jälkeen hyvältä.
Tosi onneton aika tuolle matkalle, itse menisin tuollaisen heittämällä 7 tuntiin. - reng
Ehkä olet vaan nyt väärällä alueella suomi24 laatufoorumeilla
- tavan hemppa
Tuo ultrajuoksija on todella kova luu, ei hänen kanssa pärjäisi vaelluksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939