tietämätön kysyy

hassu

että kuuluuko kaason/kaasojen ja bestmanin/bestmanien
kävellä alttarille ennen kuin morsian/isukki yhdistelmä tulee,vai onko se vain elokuvien ja sarjojen luomaa harhaa?!

6

1495

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-vaimo

Joo, eiköhän ne seiso siellä alttarilla valmiina oottamassa sulhasen kanssa morsiota saapuvaks. Kaaso ottaa morsmaikulta kimpun hoiteisiinsa toimituksen ajaks ja bestmanillahan on se sormus..ainakin pitäis olla

• rockbabe

Meillä 2 kaasoa ja 2 bestmania kävelee parijonossa minun ja isukin perässä alttarille. Kukin tekee tyylillään..

• Kaaso

Kun minä olin kaasona kaverin häissä, niin pappi ohjasi minut ja bestmanin alttarin liepeille odottelemaan hääparia. Sitten kun hääpari tuli antoi morsian minulle hääkimpun jota pidin seremonian loppuun asti. että semmosta ainakin meillä päin.. =)

• kaaso

olen nyt itse toistamiseen kaasona ja kaikissa häissä joissa olen ollut, bestman ja kaaso ovat alttarilla valmiina, kuten pappikin kun hääpari saapuu. Morsiuslapset kävelevät hääparin edellä, jos niin halutaan :)

• Jonna

Bestman oli sulhasen seurana alttarin luona ja kun isäni kanssa astuimme kirkkoon, kaasot ja maorsiuslapset tulivat meidän perässämme. variaatioita tähänkin on varmasti monia... :-)

• hassu

yleistä on toimia seremoniassa amerikan malliin?
        Tuo kuulostaa ihan hyvältä idealta että kaasot/bestmanit tulee meidän perässä...
        Kun kuitenkin haluaisin että hekin käytävää kävelevät..
        Kiitos sulle ja kaikille muillekkin vastanneille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5271
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      145
      1577
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1426
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1260
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1064
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      189
      946
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      893
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      819
    Aihe