että kuuluuko kaason/kaasojen ja bestmanin/bestmanien
kävellä alttarille ennen kuin morsian/isukki yhdistelmä tulee,vai onko se vain elokuvien ja sarjojen luomaa harhaa?!
tietämätön kysyy
6
1529
Vastaukset
- ex-vaimo
Joo, eiköhän ne seiso siellä alttarilla valmiina oottamassa sulhasen kanssa morsiota saapuvaks. Kaaso ottaa morsmaikulta kimpun hoiteisiinsa toimituksen ajaks ja bestmanillahan on se sormus..ainakin pitäis olla
- rockbabe
Meillä 2 kaasoa ja 2 bestmania kävelee parijonossa minun ja isukin perässä alttarille. Kukin tekee tyylillään..
- Kaaso
Kun minä olin kaasona kaverin häissä, niin pappi ohjasi minut ja bestmanin alttarin liepeille odottelemaan hääparia. Sitten kun hääpari tuli antoi morsian minulle hääkimpun jota pidin seremonian loppuun asti. että semmosta ainakin meillä päin.. =)
- kaaso
olen nyt itse toistamiseen kaasona ja kaikissa häissä joissa olen ollut, bestman ja kaaso ovat alttarilla valmiina, kuten pappikin kun hääpari saapuu. Morsiuslapset kävelevät hääparin edellä, jos niin halutaan :)
- Jonna
Bestman oli sulhasen seurana alttarin luona ja kun isäni kanssa astuimme kirkkoon, kaasot ja maorsiuslapset tulivat meidän perässämme. variaatioita tähänkin on varmasti monia... :-)
- hassu
yleistä on toimia seremoniassa amerikan malliin?
Tuo kuulostaa ihan hyvältä idealta että kaasot/bestmanit tulee meidän perässä...
Kun kuitenkin haluaisin että hekin käytävää kävelevät..
Kiitos sulle ja kaikille muillekkin vastanneille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1273411Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville552981Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122484Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1122030- 1701674
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa301308- 541142
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih16943Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois110914Polvinen hylkäsi Persut
Polvinen teki ratkaisun, lähti Persujen paraati paikalta. Moni on jättänyt puolueen tavallisten kansalaisten joukosta.156891