Vakava kaksonen

Sade

Olen aurinkomerkiltäni kaksonen, nousevassa neitsyt. Olen ihmetellyt sitä, miten kaksosia sanotaan meneviksi, tuuliviirityyppisiksi flirttailijoiksi. Minusta ei oikein tahdo moisia ominaisuuksia löytyä. Enemmänkin olen aika synkkis ja haaveilija.
Olen syntynyt 20.06, joten olen siinä kaksosen ja ravun välimaastossa. Onko muita kaltaisiani kaksosia, jotka eivät tahdo löytää niitä ns. tyypillisimpiä kaksospiirteitä itsestään?

10

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gem-86

      Olen syntynyt 5.6. ja ei minuunkaan sovi kaikki kaksosen piirteet. Olen järjestelmällinen, enkä lainkaan seurankipeä (tykkään tehdä havaintoja sivusta), pyrin löytämään asioille oikeat selitykset ja olen enemmänkin tuulenhalkaisia kuin tuuliviiri! Olen klassisen romanttinen oikean odottaja.

      Olen aika pettynyt nykyisiin astrologisiin tulkintoihin. Tuntuu siltä, että ne ovat 50 vuotta toistaneet itse itseään. Kukaan ei osaa nähdä "kulman taakse". Ehkä astrologeiksi ajautuvat psykologian opinnoissa epäonnistuneet.

      Poikkeamat selitetään aina nousevilla merkeillä ja muulla "rojulla", mutta silti aurinkomerkin perusteella ihminen mitataan. Tietenkin sen voi osaksi ymärtää, koska muuten kaksosistakin saattaisi löytyä 144 eri tulkintaa. Kenenkä hallinnassa astrologia silloin voisi pysyä?

      Vaikka tässä nyt pohdiskelenkin, en siltikään usko kovin paljoa astrologiaan. Eikä kenenkään muunkaan pitäisi. Sijaa täytyy löytyä muillekkin selityksille.

    • didier

      itse olen myös syntynyt 20.6, mutta aamuyön lapsi eli olen nouseva rapu.

      kaksosessa on mielestäni sekä ilottelija että vetäytyjä. itsessäni on molempia. haluan nauttia molemmista olotiloista. tykkään hälinästä ja ihmisistä ympärilläni, mutta luonnon hiljaisuus, tuulen humina ja veden tuoksu on parasta mitä tiedän. kumppanin luonne vaikuttaa osittain menohaluihin...

      mulle on tyypillistä suuret tunteet ja mahdottomat haaveet. ihastun helposti, mutta rakastun vain sukulaissieluihin. tunteisiin jään kiinni. olen harvoin tyytyväinen. olen ailahtelevainen, jääräpäinen ja itsekäs. mitähän vielä? astrologiasta ja horoskoopeista..hmmm alkuvuoden ovat pitäneet osittain paikkansa

    • flyffe

      oon syntyny 16.6 ja oon erittäin hiljanen ja ujo...oon mielellään yksikseni...mutta kyllä joskus on kiva käydä jossain ;)

      Tosi harvoin olen iloinen ja sellainen menevä ihmine....

      • kaksonen

        määki oon syntyny 16.6!!!!
        oon kyl puhelias,mut vaan oikeesa seurasa:)


      • flyffe
        kaksonen kirjoitti:

        määki oon syntyny 16.6!!!!
        oon kyl puhelias,mut vaan oikeesa seurasa:)

        kerro millane muuten olet...olis kiva tietää onko mitään yhteistä ;)

        minäkin oon muute puhelias tietyssä seurassa ;)


      • kaksonen

        mä olen syntyny myös 16.6. ja olen todella pirteä ja menevä.vieraassa seurassa saatan olla hieman ujo,mutta äkkiä alan tulla kyllä toimeen ihmisten kanssa.nyt menemiseni on hieman laantunut kun menin naimisiin mutta kyllä menojalka vieläkin välillä vipattaa.en myöskään ujostele pitää koulussa esitelmiä.opiskelen lähihoitajaksi.välillä koulukaverit sanovat että koitas olla vähän aikaa hiljaa mutta turhaan.olen syntynyt todella sanotuksi kaksoseksi.:)luonteitakin on paljon erilaisia.


      • kaksonen...
        flyffe kirjoitti:

        kerro millane muuten olet...olis kiva tietää onko mitään yhteistä ;)

        minäkin oon muute puhelias tietyssä seurassa ;)

        no,mä oon semmonen kiva:)...ja ainaki huumorintajunen:)...tykkään kaikista bileistä...ja muutenki hauskanpidosta;)...no minkälainen ite oot???


    • Gemini 78

      Samoja piirteitä löytyy syntynyt 20.6

    • Kaksosnainen

      Olen 15.6 ja hiljainen. Se juuri ärsyttää kun meitä haukutaan. Astro.fi sivulla oli tämä lause: Jos asiat jumiintuvat tulee vilkkaasta Kaksosesta hermostunut kakara, joka ei ota enää mitään vastuuta mistään. Miksi meitä haukutaan ja yleistetään kaikki kaksoset? Ei ymmärrä. http://www.astro.fi/self_knowledge/characterHoroscope/sign/gemini

    • KaksosRapuN

      Kuten aloittaja Sade, olen itsekin syntynyt 20.6. Ihmettelin joskus, miksi minusta löytyy niin paljon Ravun piirteitä ja tutustuin aiheeseen, ja sain tietää että esimerkiksi Merkuriukseni on Ravussa syntymäkartassani. Tämä lisää kommunikaatiota, joka on epätyypillisempää kaksoselle. Olen myös nousumerkiltäni Skorpioni, joten ei liene ihme, etten ole tavanomaisen kaksosen kaltainen, vaikka aurinkomerkkini se onkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      6554
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      74
      5688
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3052
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1223
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1192
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      13
      1048
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      212
      961
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      873
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      861
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      833
    Aihe