Soneran mobilstick Huawei??

kysyymummeli

mulla ennen kiinteä,vaihdoin (tyhmästi?) mobilstick,ennen toimi skype kuin rasvattu esim Espanjaan puhuin,nyt ei toimi,kuin Suomeen,onko se ylipäätään tikun ominaisuus vai mikä ,

3

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvaajakin

http://www.speedtest.net/

Kokeile linkistä yhteyttäsi ja laita tulokset tänne niin osataan arvailla paremmin mikä mättää.

• mummel63

ja seuraavaa:Download 1.25 Mb/s Upload 0,36 Mb/s

ja sitten joku PING 383 ms,mitä tahtoo kertoa?

• 1
        mummel63 kirjoitti:

ja seuraavaa:Download 1.25 Mb/s Upload 0,36 Mb/s

ja sitten joku PING 383 ms,mitä tahtoo kertoa?

"Soneran "uusinta" nettitikkua Huawei E173, ja rajatonta Fiksu-mobiililaajakaistaa (7,2Mbit/s)."

Nopeus on noin reilun kuukauden ollut meilläkin erittäin vaihteleva, ainakin Soneran ja Elisan mobiililaajakaistalla. Molemmat yhteydet lopetin, tai Elisasta sulkivat itse, vaikka vajaa kuusi kuukautta oli vielä sopimusta jäljellä, tosin kauppasivat ratkaisuun Saunalahden 3G-yhteyttä ?
        Mutta mitäs se auttaisi jos maksaa 5 euroa lisää/kk, ei tuo ongelma sillä häviä. Niin 3-vuotta on ollut jo käytössä tämä 3G-yhteys ?

Eli, uskon että tuki-asemat on nyt alitehoisia, koska ovat myyneet paljon näitä uusia 3G -mobiililaajakaistayhteyksiä. Tai olisiko pakkasella osuutta asiaan ?

Viime yönä sain tällä tikulla nopeuksia yli 2,5Mbit/s, netti tikku on nyt samassa paikassa kun nuo nopeudet tuli, nyt saa hädin tuskin 1Mbit/s .
        Ja jos liikutan tuota nettitikkua hieman tuosta paikasta niin nopeudet laskevat jopa alle 0,5Mbit/s.

Tällä yhdistelmällä olen kyllä saanut nopeuksia yli viisi megaa. Mutta silloin olin noin parin sadan metrin päässä tästä paikasta, ja se oli noin viisi metriä korkeammalla missä nyt oon.

Et, sellaista teknologiaa tämä on. ;)

Tämäkin SIM-kortti on Soneralta mitä juuri käytän.

Ulkoisesta suunta-antennista kai voisi olla apuja nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3195
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1152
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1075
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1022
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    7. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      45
      867
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      831
    Aihe