mulla ennen kiinteä,vaihdoin (tyhmästi?) mobilstick,ennen toimi skype kuin rasvattu esim Espanjaan puhuin,nyt ei toimi,kuin Suomeen,onko se ylipäätään tikun ominaisuus vai mikä ,
Soneran mobilstick Huawei??
3
437
Vastaukset
- Arvaajakin
http://www.speedtest.net/
Kokeile linkistä yhteyttäsi ja laita tulokset tänne niin osataan arvailla paremmin mikä mättää.- mummel63
ja seuraavaa:Download 1.25 Mb/s Upload 0,36 Mb/s
ja sitten joku PING 383 ms,mitä tahtoo kertoa? - 1
mummel63 kirjoitti:
ja seuraavaa:Download 1.25 Mb/s Upload 0,36 Mb/s
ja sitten joku PING 383 ms,mitä tahtoo kertoa?"Soneran "uusinta" nettitikkua Huawei E173, ja rajatonta Fiksu-mobiililaajakaistaa (7,2Mbit/s)."
Nopeus on noin reilun kuukauden ollut meilläkin erittäin vaihteleva, ainakin Soneran ja Elisan mobiililaajakaistalla. Molemmat yhteydet lopetin, tai Elisasta sulkivat itse, vaikka vajaa kuusi kuukautta oli vielä sopimusta jäljellä, tosin kauppasivat ratkaisuun Saunalahden 3G-yhteyttä ?
Mutta mitäs se auttaisi jos maksaa 5 euroa lisää/kk, ei tuo ongelma sillä häviä. Niin 3-vuotta on ollut jo käytössä tämä 3G-yhteys ?
Eli, uskon että tuki-asemat on nyt alitehoisia, koska ovat myyneet paljon näitä uusia 3G -mobiililaajakaistayhteyksiä. Tai olisiko pakkasella osuutta asiaan ?
Viime yönä sain tällä tikulla nopeuksia yli 2,5Mbit/s, netti tikku on nyt samassa paikassa kun nuo nopeudet tuli, nyt saa hädin tuskin 1Mbit/s .
Ja jos liikutan tuota nettitikkua hieman tuosta paikasta niin nopeudet laskevat jopa alle 0,5Mbit/s.
Tällä yhdistelmällä olen kyllä saanut nopeuksia yli viisi megaa. Mutta silloin olin noin parin sadan metrin päässä tästä paikasta, ja se oli noin viisi metriä korkeammalla missä nyt oon.
Et, sellaista teknologiaa tämä on. ;)
Tämäkin SIM-kortti on Soneralta mitä juuri käytän.
Ulkoisesta suunta-antennista kai voisi olla apuja nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848