Kaija pyörälä

sydänveri78

Nyt on ihan pakko kirjoittaa kun olen kahdesti käynyt kaija Pyörälällä ja niin olivat positiivisia hänen näkynsä että olisi mukava kuulla onko muilla ollut samntyylisiä ennustuksia..Voi sitten nauraa koko jutulle eikä mene energiaa odotellessa tapahtumia toteutuvan..Minulle povasi:

- Lapsia 2 ja yksi ehkä myöhemmin(kuvaili luonteet) (moni muu ennustanut samoin lukumäärän...)
- Oma talo (isohko)josta juorutaan=)
- Ei rahaongelmia (mies katsoo rahaan päin)
- Häät isot joista kylällä juorutaan...=)
- Oma yritys/mielenkiintoinen työ ,osakkuus jossain firmassa?
- Kuvaili hauskasti ystävättäriäni

Tuntuu kuin olisi nähnyt haaveeni vain. Olemme miehini kanssa erittäin vaikeassa elämäntilanteessa ja siksi menin toisenkin kerran..Häät lupasi piankin(ei mitenkään mahdollista..)ja lapsenikin . Jos asiat tapahtuu kuinka hän sanboi voin kertoa että han TODELLA omaa näkökyvyn!!
Mukava ihminen jonka luota lähtee aina keventynein mielin..ennustukset vain niiin positiivia että niihin on vaikea uskoa..

10

2087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bbbwww

Ennusti minulle jo 13 vuotta sitten että syvä rakkaus ( jonka kautta kaikki muuttuu) on lähellä kuin tuoli allani. Ketään ei ole tullut, olen yksinäinen! Luki haaveeni. Olen kyllä kuullut että Pyörälä olisi oikeasti selvänäköinen. Mutta ehkä joskus erehtyy tai sitten aika heittää todella reilusti.

• sydänveri78

kertoa että hämmästyttävän samat asiat hän sanoi toisellakin kerralla jos ei sitten omaa erittäin hyvää muistia..ennustusten välillä oli kuitenkin kuukausia.

• Osa totta ainakin

..osa on toteutunut ja aika yllättävällä tavalla. Jälkikäteen sen on humannut että näinhän se oli! Kaija kertoo asiat jotenkin niin symbolisesti että ei avaudu asiat välttämättä ennen kuin ne vasta todella tapahtuvat. Olen usean kerran käynyt hänellä ja aina ne tietyt samat asiat hän on kertonut ja lisäksi muuta. Mutta esim. lapset, lukumäärä ja luonteet on kuvannut onnistuneesti. Matka on toteutunut ja nyt olemme muuttamassa - kuten hän vuosi sitten kertoi. Ja tämäkin tapahtui todella yllättävällä tavalla, vain yksi yö oli aikaa tehdä päätös elämän suuntamme suhteen. Myös eron ja häät hän näki. Että näin.

• mun nauraa

ei kai kukaan nyt oikeesti usko mihinkään ennustajiin tai kuluta sellasiin rahojaan?? Kuka tahansa voi alkaa laskemaan luikuria ihan sivutoimisesti ja nyhtää heikkouskosilta pennoset!!!!

• käynyt minäkin

Meitä kävi työkavereita vuosia sitten Pyörälällä useampi ja kas...kaikille ihan samat jorinat.

Mutta Marja Pennanen hyvä!

• mä vaan

Kaija ennusti minulle vajaa viisi vuotta sitten asioita joista miesasia toteutui aika pian ja lapsiasia on juuri toteutumassa. Kun nyt mietin taaksepäin niin kaikki on mennyt jotakuinkin niin kuin hän silloin sanoi. Olin aluksi aika skeptinen mutta tosiaan nyt taaksepäin katsoessa täytyy sanoa että aika tarkkaan on mennyt juuri niin kuin ennustikin.

• ccccc

Minulle ennusti tarkasti suuria asioita jo 14 vuotta sitten ja eivät ole toteutuneet!Onko enää mahdollista näin pitkän ajan jälkeen?

• fghfgh22+1=23
    • Minä myös höyrähtänyt Pyörälällä käynyt..ei tiedå mitään...mutta Marja Pennanen ja Raini Hallamaa ovat hyviä...

• Pirita 71

Olen käynyt lukemattoman monta kertaa Kaijalla ainakin parikymmentä kertaa ,10 vuoden aikana.
      Minulla oli monen monta kertaa elämässäni vaikeita tilanteita , ennen avioeroani, ja hän tiesi aina mitä tuleman pitää. .. Kaija tiesi kaikki lasten lasten sukupuolet ja luonteet jo ennen heidän syntymäännsä. ( on 7 lastenlasta). Kerrankin sanoin Kaijalle että tyttö siellä on tilattu,, tähän Kaija virkkoi,,,että ihmeelinen tyttö se on kun puissa ja katolla se leikkii ja pyssyillä se ampuu,,ja niin se ennustuskin toteutui että poikahan sieltä syntyi...en olisi aina käynyt Kaijalla jos hän ei olisi tiennyt tulevaa.
      Aina kun elämässä oli tunne etten jaksa enkä tiedä mitä teen menin hänen luo .
      En aina muistanutkaan hänen kertomiaan asiota ennenkuin se tapahtui niin sitten tuli mieleen että näinhän se Kaija sanoi...Ei hän kehoittanut eroamaan sehän on jokaisen oma päätös. Vaikka hän näki minun muuttavan toiseen kaupunkiin , ja mä sanoin että täältä mä en muuta.Samoin hän näki että saan uuden työn siltä toiselta paikka kunnalta. Niin kävikin että kun työ tä tarjottiin niin minä muutin sen työn perässä niin sekin toteutui.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      104
      3558
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3207
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2704
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      82
      2507
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe