Olivia Pakka saada levy!!!

fani -84

Jee vihdoinkin joku suomalainen tekee erilaista musiikkia mitä muuten kuulee radiosta!!
Onko joku kuullut artistista Olivia. Teki just vähän aikaa sit sinkun siivetön perhonen. Jazz ja 1950-luku jyrää!!! Haluaa cd:n... Tietääkö kukaan mistä saa?? Joku sanoi, että olis facebookis ryhmä, mut mulla ei ole profiilia siellä. Vihdoin jotain omalaista musiikkia jee!!

11

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aini-elina

Katos youtube olivia siivetön perhonen :)

• olvia

Lauluääntä ei ainakaan tunnu olvan ollenkaan, joten kannattaa varmaan jatkaa hänenkin vaan päivätöitään.

• toimii kyllä

sitäpaitsi on muuten itse säveltänyt ja sanoittanut
        kaikki eivät ole musikaalisesti sivistyneitä.. hmmmm
        musta kyl toimii

• hoitsu -78

Taidat ollakin enemmän Martina fania!
        härveli päässä, ääni miksattu ja esiintyy varmasti vain ääninauhan kanssa!
        ja matkii Lady Gagaaa!

• hoitsu -78 kirjoitti:

Taidat ollakin enemmän Martina fania!
        härveli päässä, ääni miksattu ja esiintyy varmasti vain ääninauhan kanssa!
        ja matkii Lady Gagaaa!

Mä tunnen ton laulajan, laita sinne youtuben videon kommentteihin sun s.postiosoite ja pyydä ottamaan yhteyttä niin saat ostettua levyn. Mä diggaan ainakin=)

• martinakin parempi
        hklgjft kirjoitti:

Mä tunnen ton laulajan, laita sinne youtuben videon kommentteihin sun s.postiosoite ja pyydä ottamaan yhteyttä niin saat ostettua levyn. Mä diggaan ainakin=)

Taas yksi wannbe-laulaja. Biisi huono ja ääntäkään ei ole. Ei tuo laulajan homma ole kaikille todellakaan, eikä varsinkaan tälle amatöörille!

• djfsihjrsthio
        martinakin parempi kirjoitti:

Taas yksi wannbe-laulaja. Biisi huono ja ääntäkään ei ole. Ei tuo laulajan homma ole kaikille todellakaan, eikä varsinkaan tälle amatöörille!

on se nyt kumma jos ihmiset nauttivat musiikista ja sen tekemisestä...ei jokaisen laulajan tarvitse päästä huipulle ollakseen siinä hyvä sitä paitsi ilkeästi kommentoitu itse vaan yrittämään laulamista tai sen valmistamista ei ole helppoo voin sanoo että siinä menee itsesäälissä rypeville henkilöillä peukku suuhun...vaikka musiikki itsessään ei vastaa minun makuani niin kannustan silti häntä jatkamaan...

• wannabefaniko
        martinakin parempi kirjoitti:

Niin tosiaan livenä kuulostaa paremmalta, mutta martina ei taida tehdä livekeikkoja?

• ei tämmöstä enään
        wannabefaniko kirjoitti:

Niin tosiaan livenä kuulostaa paremmalta, mutta martina ei taida tehdä livekeikkoja?

Mahtijuttu että joku nobody on unelmiaan päässynnä toteuttaan, mutta olis nyt hyvä ihiminen jättänyt laittamatta tänne kokomaailman intternettiin. Karaokkee vaan laulamaan, siellä tämmösetkin artistit saa kehuja ja aplooteja, ja hyvä niin! Onnea kuitenkin yritykselle.

• oho -78

Sairaan hyvin vetää noin matalalta! Monet mieslaulajatkaan eivät pysty!

• Selvinnyt perhonen

Ihanat sanat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe