Olivia Pakka saada levy!!!

fani -84

Jee vihdoinkin joku suomalainen tekee erilaista musiikkia mitä muuten kuulee radiosta!!
Onko joku kuullut artistista Olivia. Teki just vähän aikaa sit sinkun siivetön perhonen. Jazz ja 1950-luku jyrää!!! Haluaa cd:n... Tietääkö kukaan mistä saa?? Joku sanoi, että olis facebookis ryhmä, mut mulla ei ole profiilia siellä. Vihdoin jotain omalaista musiikkia jee!!

11

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aini-elina

Katos youtube olivia siivetön perhonen :)

• olvia

Lauluääntä ei ainakaan tunnu olvan ollenkaan, joten kannattaa varmaan jatkaa hänenkin vaan päivätöitään.

• toimii kyllä

sitäpaitsi on muuten itse säveltänyt ja sanoittanut
        kaikki eivät ole musikaalisesti sivistyneitä.. hmmmm
        musta kyl toimii

• hoitsu -78

Taidat ollakin enemmän Martina fania!
        härveli päässä, ääni miksattu ja esiintyy varmasti vain ääninauhan kanssa!
        ja matkii Lady Gagaaa!

• hoitsu -78 kirjoitti:

Taidat ollakin enemmän Martina fania!
        härveli päässä, ääni miksattu ja esiintyy varmasti vain ääninauhan kanssa!
        ja matkii Lady Gagaaa!

Mä tunnen ton laulajan, laita sinne youtuben videon kommentteihin sun s.postiosoite ja pyydä ottamaan yhteyttä niin saat ostettua levyn. Mä diggaan ainakin=)

• martinakin parempi
        hklgjft kirjoitti:

Mä tunnen ton laulajan, laita sinne youtuben videon kommentteihin sun s.postiosoite ja pyydä ottamaan yhteyttä niin saat ostettua levyn. Mä diggaan ainakin=)

Taas yksi wannbe-laulaja. Biisi huono ja ääntäkään ei ole. Ei tuo laulajan homma ole kaikille todellakaan, eikä varsinkaan tälle amatöörille!

• djfsihjrsthio
        martinakin parempi kirjoitti:

Taas yksi wannbe-laulaja. Biisi huono ja ääntäkään ei ole. Ei tuo laulajan homma ole kaikille todellakaan, eikä varsinkaan tälle amatöörille!

on se nyt kumma jos ihmiset nauttivat musiikista ja sen tekemisestä...ei jokaisen laulajan tarvitse päästä huipulle ollakseen siinä hyvä sitä paitsi ilkeästi kommentoitu itse vaan yrittämään laulamista tai sen valmistamista ei ole helppoo voin sanoo että siinä menee itsesäälissä rypeville henkilöillä peukku suuhun...vaikka musiikki itsessään ei vastaa minun makuani niin kannustan silti häntä jatkamaan...

• wannabefaniko
        martinakin parempi kirjoitti:

Niin tosiaan livenä kuulostaa paremmalta, mutta martina ei taida tehdä livekeikkoja?

• ei tämmöstä enään
        wannabefaniko kirjoitti:

Niin tosiaan livenä kuulostaa paremmalta, mutta martina ei taida tehdä livekeikkoja?

Mahtijuttu että joku nobody on unelmiaan päässynnä toteuttaan, mutta olis nyt hyvä ihiminen jättänyt laittamatta tänne kokomaailman intternettiin. Karaokkee vaan laulamaan, siellä tämmösetkin artistit saa kehuja ja aplooteja, ja hyvä niin! Onnea kuitenkin yritykselle.

• oho -78

Sairaan hyvin vetää noin matalalta! Monet mieslaulajatkaan eivät pysty!

• Selvinnyt perhonen

Ihanat sanat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      104
      2695
    2. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      21
      2682
    3. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      44
      2566
    4. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      74
      2411
    5. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      33
      2320
    6. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      10
      2264
    7. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      4
      2033
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      77
      1898
    9. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      196
      1772
    10. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      134
      1685
    Aihe