Näin nuorena bi-henkisenä transmiehenä kiinnostaisi tietää, miten bi-henkilöt suhtautuvat transihmisiin, erityisesti transmiehiin? Esimerkiksi itse olen prosessissani ihan loppusuoralla, vain genitaalit operoimatta. Tiedän kyllä joidenkin miesten kiinnostuksesta shemale-ihmisiin, mutta pitääkö kukaan sen vastakohtaa kiehtovana? Muuten olen kyllä ihan komea, miehennäköinen ja -kokoinen.
Osviittaa löytyy mm. tästä linkistä.. http://www.buckangel.com/index.html
Kiinnostaako transihmiset?
4
645
Vastaukset
- cissisi
jos rakastuu, niin on sama mitä lerpakkeita jalkojen välissä on/ei ole.
- kylmä totuus
olla kiinnostuneita transmiehestä, mutta valitettavasti vain sen takia, että alapää on vielä naisen varsinkin niiden kohdalla, jotka haluavat kokeilla jotain "eksoottista" aivan niin kuin transnaistenkin kohdalla on usein
asianlaita ellei ole tehnyt lopullista sukupuolenkorjausleikkausta, joka ei sekään valitettavasti tuota aitoa penistä vastaavaa sukuelintä, mutta onnea vaan kumppanin etsintään sillä kyllähän vaivaa näkemällä löytyy
takuulla henkilö parisuhteeseen, joka ei ole kiinnostunut ainoastaan transmiehen alapäästä. - Innokas bi-poju
Kiinnostaahan ne, ainakin tätä 18v. bi-'poikaa' ;P Olis ihana päästä edes kerran elämässä leikkimään transmiehen kanssa ;)
- T-boi
Saisko bi-pojun mailiosoitteen, olis kiva vaihtaa ajatuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745