Lyhyt 16v poika

Lyhyt69

Hei! Ihan mielenkiinnosta kysymys. Itse olen 16v 169cm pitkä, painoa 60kg en sanoisi olevani "bodari" mutta enemmkinkin treenattu.
Kysymys pojille kuuluukin: Kuinka pitkiä itse olette ja tunnetteko muita samanpituisia kuin minä?
Tytöille: Mitä olette mieltä lyhyistä pojista?
Itsestäni tuntuu että olen paljon lyhyempi kuin muut pojat koulustani, jopa lyhyempi kuin suurimmasta osasta tytöistä. Lyhyyteni ei sinänsä itseäni haittaa...

41

3384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjnfskmlgrs

      Olen 15 vuotias tyttö ja 168 cm. No jossen tästä enään kasva, nii ei minua pituutesi haittaisi. Ja yli 170 cm en kasva, nii minulle olisit ihan tarpeeksi pitkä. Mutta sinuahan saattaisi haitata jos tyttö on pitempi tai samanpitunen. Mutta minulle tuon pitunen ihan kelpaisi, jos muuten on mukava. Ja kun olet vielä niin nuori niin etköhän sinä vielä kasva. Jotkuthan kasvavat vielä armeijassakin.

    • nw

      Olen 17 vuotias tyttö, ja en voisi ikinä seurustella miehen kanssa joka on pituiseni, tai lyhyempi. Itse olen siis 171 cm. Kaverimielessä eihän siinä sitten yhtään mitään.

      • aika pinnallista

        "Olen 17 vuotias tyttö, ja en voisi ikinä seurustella miehen kanssa joka on pituiseni, tai lyhyempi"

        Sulla taitaa olla sitten heikko itsetunto.


      • nw
        aika pinnallista kirjoitti:

        "Olen 17 vuotias tyttö, ja en voisi ikinä seurustella miehen kanssa joka on pituiseni, tai lyhyempi"

        Sulla taitaa olla sitten heikko itsetunto.

        Miksi niin luulet?


      • quueen
        aika pinnallista kirjoitti:

        "Olen 17 vuotias tyttö, ja en voisi ikinä seurustella miehen kanssa joka on pituiseni, tai lyhyempi"

        Sulla taitaa olla sitten heikko itsetunto.

        ''Aika pinnallista'', tässä taitaa puhua poika on joka on epävarma lyhyestä pituudestaan. Voi itku kun kaikki naiset eivät pidäkkään lyhyistä pojista :)


      • aika pinnallista
        quueen kirjoitti:

        ''Aika pinnallista'', tässä taitaa puhua poika on joka on epävarma lyhyestä pituudestaan. Voi itku kun kaikki naiset eivät pidäkkään lyhyistä pojista :)

        Tiedoksesi, että olen keskimääräistä pitempi poika, yli 180 cm pitkä. Mutta en silti voi ymmärtää, miksi pituus muka olisi niin tärkeää. Jättäisitkö oikeasti ottamatta jonkin pojan, joka olisi muuten sinun unelmiesi mies, vain siksi, koska se olisi sinua lyhyempi? Ottaisitko mieluummin ilkeäluonteisen ja 190 cm pitkän pojan, vai hyväluonteisen ja 170 cm pitkän pojan?


      • aika pinnallista
        nw kirjoitti:

        Miksi niin luulet?

        No mikä on sitten syy siihen, ettet voisi seurustella itseäsi lyhyemmän pojan kanssa?


      • nw
        aika pinnallista kirjoitti:

        Tiedoksesi, että olen keskimääräistä pitempi poika, yli 180 cm pitkä. Mutta en silti voi ymmärtää, miksi pituus muka olisi niin tärkeää. Jättäisitkö oikeasti ottamatta jonkin pojan, joka olisi muuten sinun unelmiesi mies, vain siksi, koska se olisi sinua lyhyempi? Ottaisitko mieluummin ilkeäluonteisen ja 190 cm pitkän pojan, vai hyväluonteisen ja 170 cm pitkän pojan?

        Vastaus: en ottaisi kumpaakan.


      • nw
        aika pinnallista kirjoitti:

        No mikä on sitten syy siihen, ettet voisi seurustella itseäsi lyhyemmän pojan kanssa?

        Yksinkertaisesti en vain voi. En vain voi. Kysyin juuri mielipdettä luokkalaisiltani muilta tytöiltä, kaikilla sama vastaus kuin minulla.
        Yksi sanoi: Kun vanhempani erosivat, äiti ryntäsi heti ostamaan kasan korkokenkiä. Hän seurusteli silloin lyhyen miehen kanssa.


      • quueen
        aika pinnallista kirjoitti:

        Tiedoksesi, että olen keskimääräistä pitempi poika, yli 180 cm pitkä. Mutta en silti voi ymmärtää, miksi pituus muka olisi niin tärkeää. Jättäisitkö oikeasti ottamatta jonkin pojan, joka olisi muuten sinun unelmiesi mies, vain siksi, koska se olisi sinua lyhyempi? Ottaisitko mieluummin ilkeäluonteisen ja 190 cm pitkän pojan, vai hyväluonteisen ja 170 cm pitkän pojan?

        Vihdoin joku on samaa mieltä.


      • trolli trolli
        quueen kirjoitti:

        Vihdoin joku on samaa mieltä.

        No just, älä yritä, olet yksi ja sama henkilö nimimerkki "nw" ja "quueen" ja "possse". :D


      • nw
        trolli trolli kirjoitti:

        No just, älä yritä, olet yksi ja sama henkilö nimimerkki "nw" ja "quueen" ja "possse". :D

        Ihan kyllä itse olen tämä nw, noista kahdesta en tiedä ketä he ovat. Huh mikä keskustelu tästä tuli, en tiennyt että tämä on näin kova pala purtavaksi joillekkin ihmisille.


      • no just
        nw kirjoitti:

        Ihan kyllä itse olen tämä nw, noista kahdesta en tiedä ketä he ovat. Huh mikä keskustelu tästä tuli, en tiennyt että tämä on näin kova pala purtavaksi joillekkin ihmisille.

        Ihan selkeä trolli. Tiedätkö miksi? Katsotaanpa viestien päivämäärää ja kellonaikaa.

        nw 11.12 klo 16:00
        nw 12.12 klo 20:18
        possse 12.12 klo 20:21
        quueen 12.12 klo 20:22

        Sitten pari päivää taukoa ja taas tulee "yllättäen" samaan aikaan viestejä.

        nw 14.12 klo 15:59
        possse 14.12 klo 16:02
        quueen 14.12 klo 16:06

        possse 15.12 klo 07:01
        nw 15.12 klo 07:03

        Kappas kummaa, nuo "kolme eri keskustelijaa" ilmestyvät aina keskustelemaan juuri samanaikaisesti. On se kumma, kun jokainen heistä noin harvakseltaan kirjoittelee, ja sitten kuitenkin sattuvat aina yhtäaikaa tänne palstalle. :D

        Eli ihan selkeästi samalta kirjoittajalta ovat kaikki nuo viestit ja ihan selkeästi trolli.


      • nw
        no just kirjoitti:

        Ihan selkeä trolli. Tiedätkö miksi? Katsotaanpa viestien päivämäärää ja kellonaikaa.

        nw 11.12 klo 16:00
        nw 12.12 klo 20:18
        possse 12.12 klo 20:21
        quueen 12.12 klo 20:22

        Sitten pari päivää taukoa ja taas tulee "yllättäen" samaan aikaan viestejä.

        nw 14.12 klo 15:59
        possse 14.12 klo 16:02
        quueen 14.12 klo 16:06

        possse 15.12 klo 07:01
        nw 15.12 klo 07:03

        Kappas kummaa, nuo "kolme eri keskustelijaa" ilmestyvät aina keskustelemaan juuri samanaikaisesti. On se kumma, kun jokainen heistä noin harvakseltaan kirjoittelee, ja sitten kuitenkin sattuvat aina yhtäaikaa tänne palstalle. :D

        Eli ihan selkeästi samalta kirjoittajalta ovat kaikki nuo viestit ja ihan selkeästi trolli.

        Anteeksi että omistan mielipiteen.


    • Entinen(?) läski

      16v, poika, 184cm pitkä, 76 painava, ei mikään bodari,
      kyllä, tunnen erään samanpituisen kuin sinä...
      Tiedän miltä tuntuu olla lynyempi kuin useimmat tytöt... Y-aste oli sitä aikaa, olin seiskalla 163cm pitkä ja melkein kaikki muut oli paljon pidempiä kuin minä!

      P.S Painokin ollut melkein koko ajan näiden 3-4 vuoden ajan se 76 kg!

      P.P.S Ei se lyhyys haittaa, mieti miltä lihavista tuntuu!

      • täälläkin.,,,,,,

        18v ja 171cm. ei tuo 169 nyt niin lyhyt ole vaikka vähän lyhkänen onkin.naisten keskipituus on kummiskin jossain 165 paikkeilla niin kyllä suurempi osa muijista on tuota lyhyempiä vielä. eriasia jos olisit joku alle 165 mut ei tossa pituudessa pitäisi olla mitään vikaa.keräät vaan vähän massaa niin hyvä tulee.ittee ei ainakaan edes kiinnostais olla mikää saatanallinen hujoppi jos muijii häirittee se pituus ni mitä vittua sitä sitten sellasia kattelemaan.ei kaikki pinnallisia ole


      • asdfgher
        täälläkin.,,,,,, kirjoitti:

        18v ja 171cm. ei tuo 169 nyt niin lyhyt ole vaikka vähän lyhkänen onkin.naisten keskipituus on kummiskin jossain 165 paikkeilla niin kyllä suurempi osa muijista on tuota lyhyempiä vielä. eriasia jos olisit joku alle 165 mut ei tossa pituudessa pitäisi olla mitään vikaa.keräät vaan vähän massaa niin hyvä tulee.ittee ei ainakaan edes kiinnostais olla mikää saatanallinen hujoppi jos muijii häirittee se pituus ni mitä vittua sitä sitten sellasia kattelemaan.ei kaikki pinnallisia ole

        Miten pituus seurustelussa voi edes haitata, kait se rakkaus siinä nyt pääasia on?


      • possse
        asdfgher kirjoitti:

        Miten pituus seurustelussa voi edes haitata, kait se rakkaus siinä nyt pääasia on?

        Kyllä se minua haittaa, naurattaakin ajatus kun kävelen alttarille miehen kanssa joka on päätä lyhyempi. En ymmärrä miten joku voi valittaa tuollaisesta asiasta. Jokaisella on mielipiteensä. Tiedän miehiä jotka eivät voisi ikinä seurustella naisen kanssa joka on ylipainoinen. Sitten eivät, eiköhän laihoja naisia heille riitä.


      • aika pinnallista
        possse kirjoitti:

        Kyllä se minua haittaa, naurattaakin ajatus kun kävelen alttarille miehen kanssa joka on päätä lyhyempi. En ymmärrä miten joku voi valittaa tuollaisesta asiasta. Jokaisella on mielipiteensä. Tiedän miehiä jotka eivät voisi ikinä seurustella naisen kanssa joka on ylipainoinen. Sitten eivät, eiköhän laihoja naisia heille riitä.

        Laihduttaa kyllä aina voi, mutta pituuttaan ei voi muuttaa.


      • asdfgher
        possse kirjoitti:

        Kyllä se minua haittaa, naurattaakin ajatus kun kävelen alttarille miehen kanssa joka on päätä lyhyempi. En ymmärrä miten joku voi valittaa tuollaisesta asiasta. Jokaisella on mielipiteensä. Tiedän miehiä jotka eivät voisi ikinä seurustella naisen kanssa joka on ylipainoinen. Sitten eivät, eiköhän laihoja naisia heille riitä.

        Suoraan sanoen, säälittävää. Lihavuus ja pituus ovat täysin eriasia. Laihtua voi vaikka vanhainkodissa, pituutta kasvat vain tietyn ajan nuorempana, et enään esimerkiksi kolmekybäsenä. Kannattaa vähän miettiä mitä kirjoittelee.


      • possse
        asdfgher kirjoitti:

        Suoraan sanoen, säälittävää. Lihavuus ja pituus ovat täysin eriasia. Laihtua voi vaikka vanhainkodissa, pituutta kasvat vain tietyn ajan nuorempana, et enään esimerkiksi kolmekybäsenä. Kannattaa vähän miettiä mitä kirjoittelee.

        Mikä ihmeen ongelma teillä nyt on? Oliko shokki kun olemassa on ainakin 5 naista, jotka eivät voi seurustella lyhyemmän miehen kanssa? Oliko noin surullinen uutinen?
        Sitten kuolemme yksin jos kuolemme, mielipidettämme emme muuta.


      • trolli trolli
        possse kirjoitti:

        Mikä ihmeen ongelma teillä nyt on? Oliko shokki kun olemassa on ainakin 5 naista, jotka eivät voi seurustella lyhyemmän miehen kanssa? Oliko noin surullinen uutinen?
        Sitten kuolemme yksin jos kuolemme, mielipidettämme emme muuta.

        Ei noihin sun trolleihin kukaan usko. :D


      • possse
        trolli trolli kirjoitti:

        Ei noihin sun trolleihin kukaan usko. :D

        Mihin trolleihin? Hemmetti teidän kanssa.


      • no just
        possse kirjoitti:

        Mihin trolleihin? Hemmetti teidän kanssa.

        Trolli on. Lue aikaisempi viestini, siinä on perustelut.


    • One guy from moon

      Eihän sillä ole mitään väliä kuinka pitkä on. Jos vain pidät siitä naisesta ja teillä synkkaa hyvin niin mikäs siinä sitten. Itse olin 6. luokalla vielä 148 cm pitkä ja yläaste pelotti. Mutta nyt olen 14 v. ja minusta on ennustettu noin 180 cm. Ja tyttöystävä löytyy.

    • c=3

      No saapahan ainakin panna pää tissien välissä

    • One guy from Moon

      Ainii melkein unohin oon 164 pitkä ja tyttöystävä on 167 cm ja ei se sitä haittaa.

    • assasadsadsad

      Seiskalla olin alle 150cm pitkä.. Nykyään olen jo 17v mutta kyllä se silloin hävetti

    • areeeee

      ite oon jo 15v ja risat ja 163cm pitkä ja painoa noin 55kg.. onneks sentää kasvan viel

      • areeeee

        nykyää 167cm, aika tappia vielläki :D


    • maboe

      Morjes!

      Ikää on 15 ja pituutta 192.5cm.

      Kuule, mulla on kaverina yks sun pitunen, voin sanoo et ihan mieluisa tuntuu olevan naistenkin mielestä pituudestaan, tai sen puutteesta, huolimatta. Samassa kylässä asuu myös monenlaista muuta tappia, lyhyempiä ja vanhempia kuin sinä..

      Ei lyhyytesi ole mikään este.

    • jondeboyy

      Itse oon 175 cm ja painan 61 kg. Tunnen kyllä itseni välillä tosi lyhyeksi, mutta se johtuu pääasiassa siitä, että olen koulussa, jossa lähes järjestyksessä kaikki ovat yli 180 cm. Minä siis olen tosiaankin lyhimmästä päästä. Koulussa on vain ehkä alle 10 minua lyhyempiä poikia. Kuitenkin kun olen jossain muualla en tunne itseäni ihan niin lyhyeksi. Ja olen myös huomannut, että massa lisää "pituutta". Tai ainakaan lyhyttä ja lihaksikasta ei ajattele niin lyhyenä. Itse en ole lihaksikas, mutta olen aloitan treenauksen luultavasti lähiaikoina kun murrosikä alkaa olla ohi(17vee). Tyttöjen kiinnostus on kuitenkin ihan kohtalaisen hyvää ;)

    • muikkelikuikkeli

      no itse oon siis tyttö ja 172, ja ei mua haittais mikään 169cm jätkä koska se on sillai ihan okei pituus ettei se ole mikään kakaran pitunen :D
      Ja usein vähän lyhyemmät jätkät on jotenki sopusuhtaisempia, tykkään ihan. Pituus ei ainakaan mulle olis mikään este :o? ellei sitten olis joku 150cm tappi koska näyttäisin ihan suhteettoman suurelta sellasen rinnalla ::D mut toisaalta, sekin menis jos naama ja kroppa ois kunnos ja persoona valloittava =D

    • ei oo paha toi 169:)

      Ei oo mikää paha pituus ollenkaan:) Ittekkin 172cm lyhyt enkä tästä enään taija kasvaa mut emmä parilla lisäsentillä mitään tekiskään eriasia olis sitten joku 10 senttiä.ihan yhtä tappia se on ooks 169 vai 174 Se ero on vaan pään sisällä

    • woooohhoooo

      Et sä mun mielestä oo ees lyhyt! Mä oon 160 tyttö, mut enkyl voi olla mua lyhyemmän kans, mut sä oot sentäs 9cm pitempi kuin mä...

    • pätkääkin pätkempi

      älkää kitiskö! ite oon 17 tyttö ja 158cm.. nii kuka se tääl lyhyt on!

      • Lyhyyden kärsimys

        Hei ihan oikeesti! Mitä ihmettä mies ite sille vois jos on lyhyt?
        Kuvitelkaa poikia jotka kärsivät kasvuhäiriöstä, joutuvat piikittämään itseensä joka ilta hormooneja normaalin kasvun toiveessa, Joutuvat kärsimään kiusauksesta koulussa ja kaikissa muissa paikoissa ja eivät pysty tekemään kaikkea mitä te niin naisten suositut pitkät miehet pystyvät tekemään.. Kuvitelkaa minkälaista taistelua elämä on niillä jotka lyhyydestä kärsii ja te Naiset jaksatte vain valittaa.. Onko nyt ihan oikein että sanotaan: ´´En mä voi tommosen lyhyemmän jätkän kanssa olla!´´. Ajatelkaa nyt ihan oikeesti!


      • lyhytjamasentaa

        Et sääkään nyt lyhyt oo. Ite oon 16 tyttö ja oon alle 150cm... nii että se vasta onkin lyhyt!


    • W

      Ihanne pituus, löytyy paljon lyhyitä tyttöjä joille varsinkin tuo olisi kiva :) Esim. itse 159 senttiä pitkänä tyttönä en mitään metriheikkiä haluaisikaan...

    • Anonyymi

      Oon koht 17 v poika ja 163 cm. Pitäs kasvaa 170 cm mut on tosi ahistavaa olla lyhyt ja oon kade. Siks toivon et sit ku löytyy elämänkumppani nii ois samanpitunen nii lapset ei koe samaa tuskaa ku isänsä

    • Anonyymi

      Se on iha vitu mukava tunne kun koulussa joka päivä sanotaan lyhyeks

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe