Kenelläkään tietoa, miten raitisilmasuodatin vaihdetaan?
Kyseessä siis Opel Vectra 1.6 16v -00
Opel Vectra 1.6 Raitisilmasuodattimen vaihto
5
1203
Vastaukset
- mbe320cdi
Suodatinkotelo on siinä repsikan nenän edessä konehuoneen puolella. Siinä kannessa on muoviset klipsut mitkä pitää avata varovasti. Saat kannen auki niin imuri olisi hyvä olla valmiina että voi imuroida roska sieltä kotelosta pois. Toi suodatin vaihdetaan yleensä joka toinen vuosi.
- Tee-se-itse Mies
Kiitos vastauksesta ! Mutta mikä on repsikka? :D & onko nyt varmasti kyseessä raitisilmasuodattimesta eikä ilmanputsarista...?
- mbe320cdi
Tee-se-itse Mies kirjoitti:
Kiitos vastauksesta ! Mutta mikä on repsikka? :D & onko nyt varmasti kyseessä raitisilmasuodattimesta eikä ilmanputsarista...?
Repsikka on apumies ja jossain Ooppelin malleissa se on sillä puolella. Koneen ilmanputsari on ihan erilainen. Jos huono tuuri käy niin sun mallissa se on hanskalokeron takana ahtaassa paikassa.
- mbe320cdi
mbe320cdi kirjoitti:
Repsikka on apumies ja jossain Ooppelin malleissa se on sillä puolella. Koneen ilmanputsari on ihan erilainen. Jos huono tuuri käy niin sun mallissa se on hanskalokeron takana ahtaassa paikassa.
Vielä käyppä sellaisella sivustolla kun Opel Club Finland Sieltä löytyy asiantuntija hommaan kun hommaan.
- Tee-se-itse Mies
mbe320cdi kirjoitti:
Vielä käyppä sellaisella sivustolla kun Opel Club Finland Sieltä löytyy asiantuntija hommaan kun hommaan.
OK! Kiitos vastauksesta vielä - yritän etsiä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851