vielä avastista

pietu2

Lisenssin umpeutuessa on tullut ilmoituksia. Olen ohjeitten mukaan toiminut ja saanut uuden , sekä siirtänyt sen pyydettyyn kenttään. Miksiköhän noita ilmoituksia tulee edelleen. Tarjoavat samalla edullista ja maksullista. Voiko ko lisensiin uusia uudelleen, jops epäilee, ettei tiedot ole mennyt perille.

8

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Sama lisenssi käy 4.8 ja 5,0. Viikonloppuna rekisteröinti on hidasta.


    • wanhawaari

      saa olla tarkkana ettei haksaha siihen maksulliseen, siittä on vaikee sitten päästä eroon.

      • pietu2

        Riittääkö , kun sin pompulasta (oik) poista/ taustasuojaus. Onko se näin yksinkertaista. Poikani sanoi, että hänellä olisi Norttonissa kaksi ylimääräistä latausta. Voiko sitä siis ladata toiseen koneeseen toiselle nimelle, olisi ilmainen vuoden ajan. Olen luullut, että samalle nimelle, mutta ei toiselle Sanoi , että poista avast, saat Norttonin, joka on kuulemma parempi. Onko näin


      • MSSE
        pietu2 kirjoitti:

        Riittääkö , kun sin pompulasta (oik) poista/ taustasuojaus. Onko se näin yksinkertaista. Poikani sanoi, että hänellä olisi Norttonissa kaksi ylimääräistä latausta. Voiko sitä siis ladata toiseen koneeseen toiselle nimelle, olisi ilmainen vuoden ajan. Olen luullut, että samalle nimelle, mutta ei toiselle Sanoi , että poista avast, saat Norttonin, joka on kuulemma parempi. Onko näin

        Essential johon eräs jo laittoi linkin. Se on erittäin kevyt ja huomaamaton n. 17 Mt kooltaan. Automaattiset päivitykset toimii ja se vaan näkyy pikkukuvakkeessa. Ei jarruta vanhaakaan konetta. Pitää vaan olla orkkis wini.


      • pöpöntorjuntayksikkö
        MSSE kirjoitti:

        Essential johon eräs jo laittoi linkin. Se on erittäin kevyt ja huomaamaton n. 17 Mt kooltaan. Automaattiset päivitykset toimii ja se vaan näkyy pikkukuvakkeessa. Ei jarruta vanhaakaan konetta. Pitää vaan olla orkkis wini.

        ...vanha torjuntaohjelma aina uuden tieltä. Mielummin ohjauspaneelin kautta. Essential tomii hyvin vaikkei win olisikaan aito, kun on osannut hoitaa asiansa oikein.


      • syvä kurkku
        pietu2 kirjoitti:

        Riittääkö , kun sin pompulasta (oik) poista/ taustasuojaus. Onko se näin yksinkertaista. Poikani sanoi, että hänellä olisi Norttonissa kaksi ylimääräistä latausta. Voiko sitä siis ladata toiseen koneeseen toiselle nimelle, olisi ilmainen vuoden ajan. Olen luullut, että samalle nimelle, mutta ei toiselle Sanoi , että poista avast, saat Norttonin, joka on kuulemma parempi. Onko näin

        ottaa asetuksista pois olikohan se nimellä itsepuolustusmoduuli.
        Sen jälkeen poistetaan Ohjauspanelin Lisää/Poista-osiolla.

        Tuosta Nortonin paremmuudesta en menisi niinkään takuuseen. Vielä vähemmän Mikkiksen tekeleistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe