Lisenssin umpeutuessa on tullut ilmoituksia. Olen ohjeitten mukaan toiminut ja saanut uuden , sekä siirtänyt sen pyydettyyn kenttään. Miksiköhän noita ilmoituksia tulee edelleen. Tarjoavat samalla edullista ja maksullista. Voiko ko lisensiin uusia uudelleen, jops epäilee, ettei tiedot ole mennyt perille.
vielä avastista
8
371
Vastaukset
Uudelleen lähetä sun lisenssi täältä:
http://www.avast.com/en-eu/resend-license.v2.php
Mikä Avast sulla on? Voin lähettää sulle toimivan lisenssin siihen jos tarviit!- wanhawaari
saa olla tarkkana ettei haksaha siihen maksulliseen, siittä on vaikee sitten päästä eroon.
- pietu2
Riittääkö , kun sin pompulasta (oik) poista/ taustasuojaus. Onko se näin yksinkertaista. Poikani sanoi, että hänellä olisi Norttonissa kaksi ylimääräistä latausta. Voiko sitä siis ladata toiseen koneeseen toiselle nimelle, olisi ilmainen vuoden ajan. Olen luullut, että samalle nimelle, mutta ei toiselle Sanoi , että poista avast, saat Norttonin, joka on kuulemma parempi. Onko näin
- MSSE
pietu2 kirjoitti:
Riittääkö , kun sin pompulasta (oik) poista/ taustasuojaus. Onko se näin yksinkertaista. Poikani sanoi, että hänellä olisi Norttonissa kaksi ylimääräistä latausta. Voiko sitä siis ladata toiseen koneeseen toiselle nimelle, olisi ilmainen vuoden ajan. Olen luullut, että samalle nimelle, mutta ei toiselle Sanoi , että poista avast, saat Norttonin, joka on kuulemma parempi. Onko näin
Essential johon eräs jo laittoi linkin. Se on erittäin kevyt ja huomaamaton n. 17 Mt kooltaan. Automaattiset päivitykset toimii ja se vaan näkyy pikkukuvakkeessa. Ei jarruta vanhaakaan konetta. Pitää vaan olla orkkis wini.
- pöpöntorjuntayksikkö
MSSE kirjoitti:
Essential johon eräs jo laittoi linkin. Se on erittäin kevyt ja huomaamaton n. 17 Mt kooltaan. Automaattiset päivitykset toimii ja se vaan näkyy pikkukuvakkeessa. Ei jarruta vanhaakaan konetta. Pitää vaan olla orkkis wini.
...vanha torjuntaohjelma aina uuden tieltä. Mielummin ohjauspaneelin kautta. Essential tomii hyvin vaikkei win olisikaan aito, kun on osannut hoitaa asiansa oikein.
- syvä kurkku
pietu2 kirjoitti:
Riittääkö , kun sin pompulasta (oik) poista/ taustasuojaus. Onko se näin yksinkertaista. Poikani sanoi, että hänellä olisi Norttonissa kaksi ylimääräistä latausta. Voiko sitä siis ladata toiseen koneeseen toiselle nimelle, olisi ilmainen vuoden ajan. Olen luullut, että samalle nimelle, mutta ei toiselle Sanoi , että poista avast, saat Norttonin, joka on kuulemma parempi. Onko näin
ottaa asetuksista pois olikohan se nimellä itsepuolustusmoduuli.
Sen jälkeen poistetaan Ohjauspanelin Lisää/Poista-osiolla.
Tuosta Nortonin paremmuudesta en menisi niinkään takuuseen. Vielä vähemmän Mikkiksen tekeleistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483