Kuka haluaa alkaa keräilemään pisteitä, joilla saa ostaa ilmaisia tavaroita? Antamallani lahjakortilla pääsee pisteiden keräilyssä alkuun. Lahjakortilla saa 670 pistettä ja samalla liittyy käyttämään kyseistä palvelua jonka nimi lahjakortissa mainitaan. Liittyminen ja palvelun käyttäminen on ilmaista, mutta siellä on myös sellaisia etuja, että pitää tilata vaikka joku vitamiinipakkaus, että saa pisteitä. Tämä juttu mistä kerroin on ihan totta. Tämä pisteiden keräysjuttu toimii netissä. Kyseiseltä nettisivulta saa lisää tietoja. Lähetän jokaiselle halukkaalle lahjakortin sähköpostilla pdf muodossa. Eli jokainen joka haluaa saada lahjakortin, niin lähettää minulle sähköpostia. Sähköpostiosoitteeni on [email protected]. Mielelläni otan vastaan vain asiallisia posteja. Jokaisella lahjakortin saajalla on sama arvokoodi lahjakortissa, koska se kortti tulee minun kautta ja olen saanut sen kyseisestä paikasta jossa pisteitä kerätään. Lahjakortilla saadut pisteet voi halutessaan käyttää CD-levyyn joka mainitaan lahjakortissa.
Annan lahjakortin ilmaiseksi
Nainen-28v-
4
491
Vastaukset
- Nainen-28-
että mistä oikein on kysymys, niin käykää sellaisella sivulla kuin www.pointshop.fi siellä on lisää tietoa asiasta. Jos joku haluaa liittyä pisteidenkeräys juttuu niin kannattaa käyttää mun antamani lahjakortti jonka annan jokaiselle kiinnostuneelle. Kortilla saa paljon pisteitä itselleen.
- 9+19
TÄYTTÄ PASKAA KOKO TOUHU!
PS. sen spämmäämisen voitte lopettaa NYT! - pastakonee
9+19 kirjoitti:
TÄYTTÄ PASKAA KOKO TOUHU!
PS. sen spämmäämisen voitte lopettaa NYT!tosi on!
- kylähulu
pastakonee kirjoitti:
tosi on!
kylä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822