tuo miehen edessä konttaaminen, saakohan siinä olla vaatteet päällä?
Ei kyllä mitään kaunista katseltavaa jos meikä 66v konttaisi alasti ja pyytelisi anteeksi talon herralta.
Mitä olette mieltä, kontataanko?
Aika kiihottavaa
53
785
Vastaukset
- kaksitoista+
siellä naiset konttasivat miehen edessä jos olivat kapinoineet. Lisäksi nainen ei saa ylittää painoindeksissä 17 ja mies 19. Kyllä ihminen on joukkosielu, jos löytyy tarpeeksi karismaattinen johtaja niin hänen käskystään noustaan vaikka perse edellä puuhun.
- painiindeksi 27
Onko tietoa kuinka lahko suhtautuu vahuksiin?
Vai heitetäänkö heidät tarpeettomina yli laidan? Yli kuuskymppisen naisen on vaikea pitää painoindeksiä 17 se on suorastaan mahdotonta, sairauden raja tulee vastaan jos painoindeksi alittaa 18.
Konttaamassa ja ei sellast ähinää pahuskaa kuunntelis kun se alkais kampeemaan ittiään kontalleen.
Anteeks se kyl vois pyytää kaikkia turhia neuvojaan ja kehuakkin vois joskus.
Sekin viel et en mä sitä jaksa pystyy nostaa isoa ihmistä vanha mies jo sentään.
Annetaa vaa olla konttamatta.- Noinkohan?
Voi siisus et nauroin taas jutuillesi. Eipä olisi toisin meilläkään. Muistan kun puolalainen mieskaverini yritti joskus kertoa vitsiä joka ei silloin oikein auennut,,,liekö erilainen kerronta huumorikin.
No mies oli lähtemässä taas kerran johkin potkupallopeliä kattoon ja vaimonsa ei siitä pitänyt, kevensi vaatetta ja keimaili sen verran et menohalut miehellä tyssäsi, kun kaverit soitti silitteli vaimonsa peppua ja sanoi kotona paras :)) Olinko liian nuori kun ei yhtikäs silloin naurattanut , nyt senkin eestä?!
Tai kun porukka ihmetteli mikset tullut pubiin, sanoi mies et mihinkäs siitä lähtee kun akka päällä istuu! - Homekoppilla lappiin
Noinkohan? kirjoitti:
Voi siisus et nauroin taas jutuillesi. Eipä olisi toisin meilläkään. Muistan kun puolalainen mieskaverini yritti joskus kertoa vitsiä joka ei silloin oikein auennut,,,liekö erilainen kerronta huumorikin.
No mies oli lähtemässä taas kerran johkin potkupallopeliä kattoon ja vaimonsa ei siitä pitänyt, kevensi vaatetta ja keimaili sen verran et menohalut miehellä tyssäsi, kun kaverit soitti silitteli vaimonsa peppua ja sanoi kotona paras :)) Olinko liian nuori kun ei yhtikäs silloin naurattanut , nyt senkin eestä?!
Tai kun porukka ihmetteli mikset tullut pubiin, sanoi mies et mihinkäs siitä lähtee kun akka päällä istuu!Karavaanareitten vaimoilla on kaiken lisäsi peilit olkapäillä.
- ähkäjä
niin ymmärtää täysin tuo painoindeksi vaatimukset. Ruipelot ei ähkä eikä puhku.
- k/k
ähkäjä kirjoitti:
Tunnen yhren ruipelon joka ei muuta teekkään kun ähisee ja haroo niskavillojaan.
- .,,.
ähkäjä kirjoitti:
ja kuolee, kun eivät älyä käydä lääkärissä.
- ähkäjä
k/k kirjoitti:
Tunnen yhren ruipelon joka ei muuta teekkään kun ähisee ja haroo niskavillojaan.
oletko itse ruipelo ähisijä? Onko kaikki villat niskassa?
- k/k
ähkäjä kirjoitti:
oletko itse ruipelo ähisijä? Onko kaikki villat niskassa?
Puhtaat jauhot pussissa ja valkoiset villat kopassa.
Riski olen ,sellanen Suomalainen ensirakastaja punakka ,pönäkkä ja hanakka.
- Risto Ri-
Miksi konttailemaan?
Parempi paikallaan paljaat pakarat pystyssä.
62v meni juuri tuhisemaan unten maille mutta näin ikääntyneinä virtaa onkin enemmän aamuisin.
Näin 5v vanhempana en enää lähtisi konttaislemaan perästä vaan kyllä sulostuttaja saa olla paikallaan ja useimmiten liikkua toiseen suuntaan, kummin päin vain.
Aiheeseen liittyen, myös läheinen kasvokontakti ko. kehonosaan on kiihoittavaa. - ???
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010121112850507_uu.shtml
Iki maailmassa en noin voi kuvitella hurahtavani! - hvannadalshnukur
miten ihmiset sokeasti menevät näihin lahkoihin mukaan.
Onko ihminen niin laumasielu vai niin pelokas yksikseen, että tarvitsee jonkun joka sanoo mitä pitäätehdä.
Onko se sitten enää turvallista, kun yksi hullu alkaa käyttämään valtaansa?
Ja miksi ihmiset silti jäävät lahkoihin?
Ei millään uskoisi, että Suomessakin tuollainen vielä onnistuu?- Pirre*
käsittämätöntä suorastaan, mutta joitain ihmisten tarpeita kai se tuokin palvelee, ja kai kun niihin päätyy niistä on vaikea päästä irtaantumaan..
Pirre* kirjoitti:
käsittämätöntä suorastaan, mutta joitain ihmisten tarpeita kai se tuokin palvelee, ja kai kun niihin päätyy niistä on vaikea päästä irtaantumaan..
Useimmat kaipaa jonkinlaista kainolokeppiä jonka varassa luullaan olevan turvassa.
Yksinäiset on kaikkien maalitauluja.
Mua on aina kiinostanu kattella ihmisiä ja yrittää ymmärtää niitten käytöstä mutta se on loputon suo tarpoa.- hvannadalshnukur
Pirre* kirjoitti:
on että noihin menee ihmiset jotka pelkää elämää.
He tarvitsevat jonkun joka sanoo miten pitää olla.
Mutta kun kaikki ovat vain ihmisiä, niin miten toinen voisi olla toista viisaampi? - hvannadalshnukur
koti-kiusattu kirjoitti:
Useimmat kaipaa jonkinlaista kainolokeppiä jonka varassa luullaan olevan turvassa.
Yksinäiset on kaikkien maalitauluja.
Mua on aina kiinostanu kattella ihmisiä ja yrittää ymmärtää niitten käytöstä mutta se on loputon suo tarpoa.on moneti juuri tuo uskonto.
Sillä onhan se niin helppo uskoa, ettei voi itse vaikuttaa elämään vaan jossain on joku joka muka ohjaa?
Että vastuu elämästä ei olekaan itsellä vaan joku muu vaikuttaa kaikkeen ja saa asiat tapahtumaan?
Mutta ei se niin mene kyllä jokaisella on itsellään vastuu omasta elämästään.
Vasta muutaman kommentin lukeminen paljasti minulle ettei kyse olekaan puhtaasta kotiseurustelusta vaan liittyy joidenkin käsityksiin taivasasioista.
Heikko kohta minulle.
Konttailusta en tiedä, enkä anteeksipyytelystä.
Muutenhan asennosta voi kukin ajatella mitä mieleen tulee!
Ikä ei ole rajoittava tekijä. Pehmeällä kestävät kaikkien polvet pyllistelyä.- shampanjaa korkokeng
noita konttaajia täälläkin: yks ukonrähjä siirtyi tänne ja läyskät konttaa perässä ja luutamies heidän perässä niin että piiriii pienii pyörii
- k/k
Moikka usko tai älä ikä antaa luvan,nyt oon ku orpo piru kokemäen markkinoilla.
Mahtaako löytyy tilaa majatalosta tuskin jos hesalainen saa päättää. - QQ
k/k kirjoitti:
Mahtaako löytyy tilaa majatalosta tuskin jos hesalainen saa päättää.Kuulehan k/k, yksi tai pari hesalaista ei sitä päätä, eikä edes pari stadilaistakaan, ainakin minusta on mukava juttujasi lueskella, ja eiköhän tämä ole ihan kaikille 60 ihmisille, läpi suomenmaan, ja ulkosuomalaisillekin, ketkä mukaan tulla haluavat.
- k/k
QQ kirjoitti:
Kuulehan k/k, yksi tai pari hesalaista ei sitä päätä, eikä edes pari stadilaistakaan, ainakin minusta on mukava juttujasi lueskella, ja eiköhän tämä ole ihan kaikille 60 ihmisille, läpi suomenmaan, ja ulkosuomalaisillekin, ketkä mukaan tulla haluavat.
Mutta musta on kiva antaa heille valheellinen vallan tunne,niinku joululahjaks.
k/k kirjoitti:
Mahtaako löytyy tilaa majatalosta tuskin jos hesalainen saa päättää.Joulun alla näyttävät koettelemukset lisääntyvän, kuten Jessellä aikanaan.
Jos, niin kuin tuntuu, meitä koetellaan, niin olet ensimmäinen jonka peittelen lämpimästi seimen olkiin, siihen nurkkaan johon viima käy vähiten.
Pitäköön sitten, kaikenmaailman Jesset, meistä huolta.
Ja antakoon se yksi niistä, muurahaisten ja muiden ötököiden tallaajille omantunnontuskia ja hapattakoon joku viininsä ja lahottakoon Joulukinkkunsa lautaselle.
:)
H.- QQ
k/k kirjoitti:
Mutta musta on kiva antaa heille valheellinen vallan tunne,niinku joululahjaks.
;D vai lahjoja jakelet näin etukäteen ;D
Tässä huomaa, etten ole kuikuillut sinne 50 , joten en osannut ottaa juttuasi noin ;D, yritän muistaa, mutta älä pillastu, jos taas samoin joskus väärin käsitän ;D Olen kirjoittanut tälle palstalle jo pari vuotta, aiemmin eri nimimerkillä.
En konttaa muutenkaan enkä kenenkään perässä.
Ihmisten nimittely on erittäin ikävää, etenkään kun et heitä tunne.
Voitaisiinko kaikki kirjoitella aivan rauhassa, sopu sijaa antaa ja palstalla tilaa riittää.
Valikoiva lukija ei puutu niihin juttuihin mitkä eivät häntä kiinnosta.
Hyvää joulua vaan sinullekin.hunksz kirjoitti:
Joulun alla näyttävät koettelemukset lisääntyvän, kuten Jessellä aikanaan.
Jos, niin kuin tuntuu, meitä koetellaan, niin olet ensimmäinen jonka peittelen lämpimästi seimen olkiin, siihen nurkkaan johon viima käy vähiten.
Ja antakoon se yksi niistä, muurahaisten ja muiden ötököiden tallaajille omantunnontuskia ja hapattakoon joku viininsä ja lahottakoon Joulukinkkunsa lautaselle.
H.Noille kahrelle naiselle jotka ei anna muille pahaakaan rauhaa.
Vie ne sinne seimeen ja pöllytä kunnolla olkia ,niitten päälle.koti-kiusattu kirjoitti:
Noille kahrelle naiselle jotka ei anna muille pahaakaan rauhaa.
Vie ne sinne seimeen ja pöllytä kunnolla olkia ,niitten päälle.en minäkään halua päästää irti muuta kuin liian ison Hauen, se on puisevaa lihaa.
Annetaan me vaan kuivien siemenien pöllytä Olgien päällä.
:)- <<<<<<<<<<norlynit
kettään iistä ei tänne pyydetty saati haluttu
siihen tulivat äkkiä ja pyytämättä hunksz kirjoitti:
Joulun alla näyttävät koettelemukset lisääntyvän, kuten Jessellä aikanaan.
H.koeteltiin kiirastorstaina, sehän synty jouluna!
:DD- kysyn vaan
<<<<<<<<<<norlynit kirjoitti:
kettään iistä ei tänne pyydetty saati haluttu
siihen tulivat äkkiä ja pyytämättätämän palstan eli sinultako pitää lupa pyytää?
- 1943
miestä pitäisin, jos minut konttaamaan pakottaisi. Ja lähtisin pakoon niin pian kuin mahdollista.
- polvet ruvella
konttaamaan pakottaminen voi olla myös osa sexileikkejä. Tiedoksi!
- hyi ällöö
polvet ruvella kirjoitti:
kaikille selvää, että uskonlahkolla on myös seksistinen näkökanta asiassa.
Miksi muuten pitäisi kaikkia suudella, vaikkei haluakaan.
Siitä on aika lyhyt askel parienvaihtoon.
Ja siihen että alaikäiset tyttäret ovat kaikkien käytettävissä - Risto Ri-
polvet ruvella kirjoitti:
Niin minä tulkitsin aloituksen ennen tuon taivasasiayhteyden ilmenemistä.
BDSM - leikkeihin sisältyy paljon reippaampiakin toimintoja.
Kyse on pelkästään siitä mistä kaksi aikuista ihmistä nauttivat.
Näin, ikääntyneenä, on hyvä että mielikuvitus voi kaivaa käyttöön uusia virikkeitä. - 1943
Risto Ri- kirjoitti:
Näin, ikääntyneenä, on hyvä että mielikuvitus voi kaivaa käyttöön uusia virikkeitä.riittäneet pehmeämmät konstit. Ei ole edes tarvinnut ajatella jotain BDSM-leikkejä, en edes tiedä, mitä ne ovat. En kai sitten ole tarpeeksi vanha?
- bdsm,
1943 kirjoitti:
riittäneet pehmeämmät konstit. Ei ole edes tarvinnut ajatella jotain BDSM-leikkejä, en edes tiedä, mitä ne ovat. En kai sitten ole tarpeeksi vanha?
- Risto Ri-
bdsm, kirjoitti:
Tuo linkki saattaa antaa tiukkapipoille heidän ennakkoluulojaan vahvistavia mielikuvia.
Vaihtoehtona on mennä suoraan johonkin bondage, bdsm, tai vastaaville sivuille joista löytyy runsaasti linkkejä kunkin makuun. - Ei ole totta
Risto Ri- kirjoitti:
Näin, ikääntyneenä, on hyvä että mielikuvitus voi kaivaa käyttöön uusia virikkeitä.ja bondage, sopii hyvin kuvaan?
- beessi
Risto Ri- kirjoitti:
Tuo linkki saattaa antaa tiukkapipoille heidän ennakkoluulojaan vahvistavia mielikuvia.
Vaihtoehtona on mennä suoraan johonkin bondage, bdsm, tai vastaaville sivuille joista löytyy runsaasti linkkejä kunkin makuun.Kovin tuntuu olevan suosittu sana tuo "tiukkapipo" tällä palstalla. Sopiiko se joka paikkaan, onkin jo eri juttu. En oikein voi hyväksyä ajatusta, että henkilöt, jotka eivät pidä esim. bdsm-touhuista olisivat tiukkapipoja. No minä nyt taidankin olla tiukkapillu, en tykkää edes kontallaan olosta.
Ei ole totta kirjoitti:
ja bondage, sopii hyvin kuvaan?
sikäli kun on tarkoitus viitata minuun.
Minä olen kyllä, kaiken puolin, sitova tyyppi.
Ja minusta ei helpolla pääse irti.
Minä läpsäyttelenkin.
Kerran olimme vuokranneet kesämökin maalaistalon rannasta. Se oli sitä aikaa kun oli niitä Lehmiä.
Silloisen muijan pylly keräsi Paarmoja, vaikka oli niitä Lehmiäkin.
Siitä olisi kehittynyt kiihkeä rakkauskohtaus, mutta tulikin vain kohtaus kun erehtyin kertomaan läpsimisen syyn.
Nyt lukaisin HS:n sunnuntailiittestä artikkelin johon aloittaja ilmeisesti viittaa.
Mielikuvituksettomaan tapaani olin aluksi ymmärtänyt aloituksen pelkistetyn "lihallisesti"!.
Koko juttu oli raskasta luettavaa.
Mielikuvitukseni ei riitä ilmiön ymmärtämiseen eivätkä sanani tuntojani kuvaamaan!
Sen verran luotan pitkän parisuhteemme kestävyyteen ja elämäni sulostuttajan huumorintajuun että kysäisin josko herroittelu aloitettaisiin heti.
Vaitinainen, hölmistynyt katse oli vastauksena ja uskon tulkinneeni sen oikein.- isoäiti*
Luin myös kyseisen artikkelin Hesarista ja pohdinnaksi meni, koska satun tuntemaan kyseisen despootin sekä
vaimonsa. Kauhistuttavaa, olen tiennyt lahkosta 15 vuotta, mutta paljon on jäänyt hämärän peittoon
ehkä hyväuskoisuuteni ja naiviuteni takia, vaikka olenhan minä monenlaisia vinkkejä oudoista tavoista
ja kasvatuksesta sekä eristyneisyydestä kuullutkin.
Rahaa,valtaa, innovaatiota jne ....kuortako vain?
Sen kuitenkin tiedän varmasti, että tässä jutussa on monia hiljaisia kärsijöitä - voi heitä.
Ahdistuneina ja epävarmoina, joskus toivottomina he ovat seuranneet vuodesta toiseen ''totuuden etsintää''.
Älykkään, menestyvän julkisivun takana onkin jotain muuta ja nyt on julkisen riepottelun aika.
Nyt kysellään miksi: syynätään, tuomitaan, ihmetellään ja heitetään kivillä, pengotaan ja paljastetaan ihmisten syvimpiä tuntoja.
Tulee mieleen Winston Churchillin viisaus
Jos elämä jäljittelee taidetta täytyy tyylisuunnan olla surrealismi tai inhorealismi. - lucifeeerus=?
Mielestäni toisen alistaminen on törkeyden huippu , uskovaisilta kuten muiltakin humalaisilta .
Tuollaista voi vain uskkonnot saada aikaan . Mieluummin pakana kun toisia kiduttava lahkolainen , - isoäiti*
lucifeeerus=? kirjoitti:
Mielestäni toisen alistaminen on törkeyden huippu , uskovaisilta kuten muiltakin humalaisilta .
Tuollaista voi vain uskkonnot saada aikaan . Mieluummin pakana kun toisia kiduttava lahkolainen ,Olen samaa mieltä kanssasi tuosta alistamisesta, mutta tunnen ko. lahkoon kuuluvia nuoria naisia,
joiden perheissä isä on ollut perheenpää ja tasa-arvosta ei voi puhua mitään ainakaan näin vanhan
feministin silmillä katsottuna.
Jotkut pitävät tätä naisen alistamista miehen suojelevana ja perhettä turvaavana käytöksenä
ja hyväksyvät sen mukisematta, ja nyt en puhu mistään ryömittämisestä,
mikä viittaaa jo sairaallisuuteen. - tuhmamummo
kyseiseen, kylläkin olen sen nähnyt Iliksen sivuilta, siinä juttu on ilmeisesti jo paripäivää ollut, ja luulin että kaikki sen olisi lukeneet. Televisiostakin juttu tuli, en muista mikä oli ohjelma.
"Lihallinen" esitystapa nyt on minua. - Risto Ri-
isoäiti* kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi tuosta alistamisesta, mutta tunnen ko. lahkoon kuuluvia nuoria naisia,
joiden perheissä isä on ollut perheenpää ja tasa-arvosta ei voi puhua mitään ainakaan näin vanhan
feministin silmillä katsottuna.
Jotkut pitävät tätä naisen alistamista miehen suojelevana ja perhettä turvaavana käytöksenä
ja hyväksyvät sen mukisematta, ja nyt en puhu mistään ryömittämisestä,
mikä viittaaa jo sairaallisuuteen.Entä hetkellisesti, pehmeällä pohjalla, puolin tai toisin, yhteisellä sopimuksella?
tuhmamummo kirjoitti:
kyseiseen, kylläkin olen sen nähnyt Iliksen sivuilta, siinä juttu on ilmeisesti jo paripäivää ollut, ja luulin että kaikki sen olisi lukeneet. Televisiostakin juttu tuli, en muista mikä oli ohjelma.
"Lihallinen" esitystapa nyt on minua.En lue iltistä paitsi Seutulassa, koneen lähtöä odottaessani.
Kun puhuin asiasta vaimolle mainitsi hän sitä käsittelevän, etulehti 7-sivua artikkelin olevan HS:n kuukausiliitteessä.
Sen jälkeen luin sen.
Reagointini todistanee miehen taipumuksen keskittää verenkierto keskivartalon tietämiin?
Käsittelyn kohteena olevan ilmiön asemesta keskustelu on painottunut vain sen ulkoisiin ilmenemismuotoihin ja alisteista asemaa koskeviin mielipiteisiin.- isoäiti*
Risto Ri- kirjoitti:
Entä hetkellisesti, pehmeällä pohjalla, puolin tai toisin, yhteisellä sopimuksella?
Olen varmasti aivan väärässä ketjussa, joten unohtakaa kommenttini.
Minä mietin tuntemiani lapsia, nuoria ja isovanhempia, jotka ovat tavalla tai toisella joutuneet
ko. lahkon ilmapiiriin.
- Hei tonttu-ukot!
jos mielesi tekee. Näitä mummoja on niin monenlaisia. Ja yhtä kirjavaa on konttaaminenkin. Konttaamista on mielestäni sekin,että nainen ruikuttaa miestä käymään luonaan patjapainia varten tai että jatkuvasti soittelee miehen puhelimeen ja anelee tapaamista jne. Luulisin,että normaalin heteromiehen mielestä vanhan eli 66- vuotiaan mummon polvillaan suorittama konttaaminen ei herätä seksuaalista kiinnostusta lainkaan vaan lähinnä inhoa, vaikka kuinka suihinotostakin olisi kyse. Sen sijaan miehen ollessa 100-vuotias, 66-vuotias mummeli saattaa tuntua hyvinkin nuorekaalta. Sadistit ja masokistit ovat tietysti erikseen...Tosiasiassa aika moni 66-vuotias ei enää pysty konttaamaan missään tarkoituksessa tai jos pystyy ei ilman vetoapua nouse ylös.
Ehdota jollekin miehelle,että konttaat hänelle, niin selviää monta asiaa, kuten mm. sekin saako sulla olla kuteet yllä vai alla. Onnihan tunnetusti suosii rohkeaa. Onni voi olla vaikka minkälainen sonni, jos onnistaa. Siitä syntyykin lastenlapsille kunnon joulukertomukset ja ihan tosielämästä.- 1943
taitaa olla totta monen kohdalla. Lonkkien ja polvien kipeytyminen on kuulemma este monelle hienovaraisemmallekin tominnalle. Minulta kyllä konttaaminen sujuu, mutta ei käskystä, vaan tarpeesta. Esim. siivotessa voi joutua ryömimäänkin, jotta ulottuisi kaikkiin koloihin. Eipä tuo mieheni aikoinaan mitenkään erityisesti kiihottunut, tuskin huomasi.
- Lesken syli...
Lämmitettiin uunia, mökki oli ihanan lämmin.
Katseltiin kuuta ikkunasta, mielijohteesta aloin kontalleni ja nostin yöpaidan helmat korviin, siinä sitten touhuttiin ja tuijotettiin kuuta kuunvalossa.
Tunnelma oli epätodellinen kuin toisesta maailmasta.
Olen 66-vuotias, en tuntenut mitään estoja iästäni enkä edes miettinyt olenko liian vanha.
Onneksi olen hyväkuntoinen ja terve. - kuu-ukko.
Lesken syli... kirjoitti:
Lämmitettiin uunia, mökki oli ihanan lämmin.
Katseltiin kuuta ikkunasta, mielijohteesta aloin kontalleni ja nostin yöpaidan helmat korviin, siinä sitten touhuttiin ja tuijotettiin kuuta kuunvalossa.
Tunnelma oli epätodellinen kuin toisesta maailmasta.
Olen 66-vuotias, en tuntenut mitään estoja iästäni enkä edes miettinyt olenko liian vanha.
Onneksi olen hyväkuntoinen ja terve.Ihaaaanaaaaaa!
- näinkin!
No onhan se kiinnostavaa kun tuo kodin kaunistus vaatteitta saunasta kännissä yrittää konttailla makkariin! :((((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097199
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434594- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277