ootko huomanneet että tällä "Helsinki-palstalla" suurin osa kirjoittajista
on jotain pirun katkeria ja kateellisia maalaisjuntteja!
Jostain ihmeen syystä niiden on pakko tulla tänne aukomaan päätään
ja viisastelemaan sieltä jostain peltojen keskeltä.
IHME PORUKKAA!
Ei varmaan yksikään Helsinkiläinen mene vaikka Kotka-sivustolle
jotain viisastelemaan kotkalaisista? Häh? Vai meneekö.
Mutta nää juntit tulee aina tänne.
Mikä niitä riivaa? Kai se on vaan se peri Suomalainen kateus ja pahansuopaisuus.
juntti idiootit
2
492
Vastaukset
- Maaseutu 1
Emme me maaseudulla asuvat tyhmiä ole emme esimerkiksi äänestä sosiaalidemareita emmekä kokoomuslaisia isänmaan pettureita,myös teidän Helsinkiläisten jatkuva maalais viha on ihan jopa mielenkiintoista se jatkuu teillä sukupolvesta toiseen ette edes itse tajua syytä siihen.Toasia on se että jopa sinun ruoka tuotetaan maaseudulla jotta saa mässyttää purukalustollasi sillä samalla millä suollat maalais vastaista puppua ihan kuten tekee myös Katainen hänkään ei tiedä syytä maalais vihaansa,tosin kun katsoo siellä pk seudulla asuvien autolla ajoa niin siellä ajetaan jokaikinen päivä ihan selvällä tiellä kolareita ajavatkohan ne hikiduunarit ja liikemiehet siellä kännisä?:)
- Stadin dirika
vaan nää samat heinähatut käy vähän väliä täällä jotain
viisastelemassa että millainen Helsinki on tai millaisia muka Helsinkiläiset ovat.
Se oma pienuus ja onnettomuus ottaa ilmeisesti niin kovin päähän
että on pakko aukoo päätä isommilleen??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882