Mua alkaa oikeesti vit###aa

Kaverin vartija

Yhdellä mun kaverilla on kolme lasta, kaikki eri miehille tehty, nyt tän viimesimmän lapsen isälle ja tälle mun kaverille tuli ero joku aika sit, koska tää mun kaveri ihastu toiseen ukkoon. Tälle ukolleen selitteli vaan että ei tu mitää kun ukol on yötyö ja muitakin selityksii oli. Totuus oli se et tää mun kaveri ihastu toisee ukkoo. Päivät pitkät se istuu vaan koneel eikä edes hoida lapsia. On siitä tehty jo lastisilmotuksiakin, mut aina se saa apuja muummuassa siivoomaan sitä sen tosi sotkusta kämppää. Käy sääliks myös niiden elukoit ku jätetää hoitamatta, kissaa, koiraa, rottaa kaikkee löytyy. Koiratki teki/tekee tarpeensa lattialle.
Nyt yks niistä lapsista on muuttanu isälleen asuun, kun kuulema halus muuttaa. No en yhtään ihmettele et miks halus. Tää mun kaveri ei todellakaan sovi äidiks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No nyt tää mun kaveri haluuki takas sen ukon minkä vähä aikaa sitten lemppas pihalle, kun ei täst uudesta jutusta tullukkaa mitää. Syy miks yleensä kirjottan tänne on se että tää mun kaveri haluu tehä taas yhen viattoman uhrin itselleen, eli varmaan siks kun ei haluu mennä töihi ni o manipuloinu tän ukon jonka kanssa palaamassa yhteen, tekemään uuden vauvan tälle mun kaverille!

Mitä mieltä ootte asiasta? Miks tollaset ihmiset saa yleensä lapsia, nei todellakaan niitä ansaitse!
Mitään en voi tehä asille, muutaku vaan kattoa vieres.
Olisko teil antaa mitää vinkkiä?

8

1349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IhmettelenVAAN!!!

Eikö teillä pennuilla ole juuri muuta tekemistä viikonloppuisin, kuin sepitellä tarinoita netissä?
      En vaan tajua mitä hauskaa siinä on että keksitään tarinoita, soitellaa nuortenpuhelimiin tai kirjoitellaan nettiin ja sitten hihitellään sitä kun jotkut menevät halpaan.

Kokeilkaa vaikkapa adjektiivileikkiä. Yksi kirjoittaa paperille tarinan jättäen sinne aukkoja, jotka kaverit voi paikata tarinaa kuvastavilla adjektiiveillä. Ja kaverithan eivät siis tiedä mistä on kyse, kunhan kukin vuorollaan heittävän yhden adjektiivin ja tarinan keksijää lisää ne paikoilleen. Hauskaa puuhaa kyllä. Jos ei nappaa niin voihan sitä keksiä muutakin...

• Iinuliinupiinu

Oma kaverini on vähän samanlainen. Tosin ukkoja ei ole yhtä monta. Mutta päivääkään ei ole töitä tehnyt ja mies maksaa asuntovelat. Mies ei halunnut enempää lapsia, nyt niitä on neljä, mutta niinpä vaan ovat jälleen raskaana. Kerran olivat ilman kumia sekstailleet. Luulenpa vaan, että nainen tiesi missä vaiheessa kiertoa mennään. Mies sitten itkeskeli, että ei enää vauvarumbaa ja nainen on onnellinen. Sitten päivät pitkät roikutaan netissä ja ainut asia maailmassa on se äitiys. Lapset ovat kurittomia ja niiden suusta pääsee vaikka mitä. Ja nainen on reilusti alle kolmekymmentä. Itse en sano mitään, mutta en myöskään ole hirveästi tekemisissä. Oma elämä jatkuu. ihmiset on erilaisia ja näitä tapauksia on monta. Katso, että hoidat itsellesi sellaisen elämän, että voit olla ylpeä siitä. Lapset tulee sitten jonkun kivan miehen kanssa.

• Liitoki

Mä kans tunnen yhden samanlaisen ihmisen joka vielä kaikenlisäks on tekopyhä. Yrittää vissiin hakea pelastusta omille virheilleen jumalasta. Kasvattamatta jää lapset. Ihan täysin omanonnen nojassa kulkevat.
      Tällä niinsanontulla äidillä ei ole mitään moraalia mitään asiaa kohtaan.
      Auta armias jos joku sattuu mainitsemaan jotakin lasten huonoista oloista niin silmille hyppää! Sosiaalivirkailijat kun tulivat tarkastuskäynnille niin tyyliin koko suku oli ollut siivoomassa sitä hänen lääväänsä. Välillä risoo niin pahasti kun eläimet tekevät tarpeitaan lastenhuoneisiin ja se että lapset kiertävät ympäri kyliä. Eivät vietä normaali perhe-elämää lainkaan. Tälläinen äiti ei ansaitsisi yhtään lasta kun ei edes tajua hakea apua tilanteeseensa. Lapsia luultavasti tulee lisää tasaseen tahtiin ja kukaan ei asialle voi mitään.

• 980

ja näytä sossuille, jos kerran ei itse siivoa, vaan sukulaiset ennen tarkastusta.

• Mirpa Leena

Itel oli sellanen kaveri joka välillä sai sellasia ihme spurtteja. Jakso siivota kodin jopa muutamana päivänä peräkkäin. Osti lapsille parempia vaatteita ja niin edelleen, mutta sitten kaikki loppu kuin seinään. Taas lapset jäivät ilman ruokaa (muuta syötävää saatto kyllä olla, jos itse ottivat kaapista). Eläimiä täl perheellä oli kans tosi paljon ja mikä ihmeellistä ni ne vaihtu kokoajan. Nytki ne on antanu pois kaikki koiransa ja vaihtaneet kissoihin. En oikeasti tajua miten tää tyyppi voi sietää itseään!

• äiti ei mene töihin

toivottavasti menettäis synnytyselimensä ettei enää lisääntyis. Karua tekstiä mutta kaikki tulevat lapset saavat kärsiä tämän saamattoman "äidin" takia! Pistää vihaks kun vanhimman pojan dysfaasiat ja muut jätettiin nuorena hoitamatta. Muutaman kerran vaan jaksoi tämä niinsanottu äiti viedä poikaa terapiaan. Lapset kulkevat risasissa ja likaisissa vaatteissa. No toivottavasti tämä vanhin poika ja äidin kaverit (ikävä kyllä kuulun niihin ja paskahousu oon) jaksavat hoitaa tän tulevan lapsen! Voi kun me "kaverit" edes uskallettais sanoo suoraan tälle laiskalle tekosyitä keksivälle lehmälle, että SUN KOTIS ON KAATOPAIKKA ja lapset pitäs huostaanottaa noista kamalista oloista. Lapset eivät opi mitään ja heistä tulee samanlaisia kun tästä laiskasta lehmästä! Nyt on jo viitteitä rikollisuudesta ja todellisuudentajusta lapsilla. Tämä vanhin poika ei myöskään ymmärrä väärän ja oikean eroa!
      Ja tämä äiti harrastaa suhteita miehensä selän takana, en tajua mitä miehet siinä edes näkee, ei sillä ole edes hampaita. On huonolla hygienialla, samoin lapset. Tää äiti tekee uusia lapsia niin kauan kai kun on eläkkeellä. Töissä käy välillä pakosta mutta sieltäkin poistuu keinolla millä hyvänsä. Voi kun sille kasvais munat niin olis varmaan pakko lähteä töihin. Tai jos vaikka poistettais kohtu niin sillonkin olis pakko lähteä duuniin, adoptointi noihin oloihin ei ikinä tulis kuuloonkaan.

• säälittävä oot

ni alkaa vaan syyttelee et kuka tällästä kirjottaa, sen sijaan et katsois peiliin ja ottais vastuun tekemisistänsä taino oikeestaan niistä asioista mitä ei ole tehnyt. Todellisuus iskee viel vasten kasvoja jossain vaiheessa. Olisit miettiny ensin ja sitten vasta toiminu. Ja lapsista ei sit ihan itsestään tule tollasia vaan siksi koska kukaan ei ollut kertomassa mitä pitää tehä tietyissä tilanteissa.

• 08+0
        säälittävä oot kirjoitti:

ni alkaa vaan syyttelee et kuka tällästä kirjottaa, sen sijaan et katsois peiliin ja ottais vastuun tekemisistänsä taino oikeestaan niistä asioista mitä ei ole tehnyt. Todellisuus iskee viel vasten kasvoja jossain vaiheessa. Olisit miettiny ensin ja sitten vasta toiminu. Ja lapsista ei sit ihan itsestään tule tollasia vaan siksi koska kukaan ei ollut kertomassa mitä pitää tehä tietyissä tilanteissa.

alueen lastensuojeluviranomaisiin. Kerro tietosi heille, voi olla että he eivät näe koko kuviota, mutta sinä näet!Pojan Hoidon laiminlyönti on kyllä jo syy huostaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7530
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2959
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1793
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      117
      1479
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1429
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1173
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      764
    Aihe