Olen ollut jonkun tovin poissa näiltä hömppä palstoilta, niin ihmetyttää poru noista boteista. Mitä ihmettä valitatte siitä että joku käyttää botteja? Sehän on täysin sama asia kuin myöntäisitte että joku tietokone ohjelma olisi sinua fiksumpi.
Ketään joka osaisi vastata?
botti vai eikö botti
4
745
Vastaukset
- aagagga
Vastata mihin? Ja mitä botin fiksuuteen tulee, niin käyttämäni reilun 2000€ arvoinen botti on kyllä fiksumpi kuin 98% pelaajista.
- BUUJAAA
niin vastata siihen mitä vikaa jos joku haluaa käyttää botteja, sillä itse en ainakaan usko niiden ylivoipaisuuteen. tietokoneohjelmia, jos ei ihminen niille pärjää kannattaa lopettaa pelaaminen.
- fdsafdsafdsa
BUUJAAA kirjoitti:
niin vastata siihen mitä vikaa jos joku haluaa käyttää botteja, sillä itse en ainakaan usko niiden ylivoipaisuuteen. tietokoneohjelmia, jos ei ihminen niille pärjää kannattaa lopettaa pelaaminen.
Tutustu googlen avulla botteihin, niin saatat muuttaa käsityksiäsi niiden voittamisesta.
- LOLlolLOLlol
Mua aina naurattaa nämä botti kammoiset nettipelurit.
Ollaan niin polleeta ja tajuttoman taitavia pokerin pelaajia kun
Itse urpona pelataan 20 pöytää samaan aikaan ja samalla valitetaan kun täysin samalla strategialla pelaava botti on niin väärin ja voih voih.
Onhan se teinivalitus ja itku ihan ymmärrettävää jos itse pelaa niin montaa pöytää samanaikaisesti ettei tiedä mitä tapahtuu yhdessäkään pöydässä. Yksinhän nettipokerin pienet jumalan lahjat tulisi saada bottipelata :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1384096Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382490Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442138Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet231174Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711082- 52992
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34923Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63916- 44835
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies104825