Olen ollut jonkun tovin poissa näiltä hömppä palstoilta, niin ihmetyttää poru noista boteista. Mitä ihmettä valitatte siitä että joku käyttää botteja? Sehän on täysin sama asia kuin myöntäisitte että joku tietokone ohjelma olisi sinua fiksumpi.
Ketään joka osaisi vastata?
botti vai eikö botti
4
690
Vastaukset
- aagagga
Vastata mihin? Ja mitä botin fiksuuteen tulee, niin käyttämäni reilun 2000€ arvoinen botti on kyllä fiksumpi kuin 98% pelaajista.
- BUUJAAA
niin vastata siihen mitä vikaa jos joku haluaa käyttää botteja, sillä itse en ainakaan usko niiden ylivoipaisuuteen. tietokoneohjelmia, jos ei ihminen niille pärjää kannattaa lopettaa pelaaminen.
- fdsafdsafdsa
BUUJAAA kirjoitti:
niin vastata siihen mitä vikaa jos joku haluaa käyttää botteja, sillä itse en ainakaan usko niiden ylivoipaisuuteen. tietokoneohjelmia, jos ei ihminen niille pärjää kannattaa lopettaa pelaaminen.
Tutustu googlen avulla botteihin, niin saatat muuttaa käsityksiäsi niiden voittamisesta.
- LOLlolLOLlol
Mua aina naurattaa nämä botti kammoiset nettipelurit.
Ollaan niin polleeta ja tajuttoman taitavia pokerin pelaajia kun
Itse urpona pelataan 20 pöytää samaan aikaan ja samalla valitetaan kun täysin samalla strategialla pelaava botti on niin väärin ja voih voih.
Onhan se teinivalitus ja itku ihan ymmärrettävää jos itse pelaa niin montaa pöytää samanaikaisesti ettei tiedä mitä tapahtuu yhdessäkään pöydässä. Yksinhän nettipokerin pienet jumalan lahjat tulisi saada bottipelata :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1444857Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813546SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt302545SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402223Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä652061Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231981Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851973Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191458Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään991262