Olen ollut jonkun tovin poissa näiltä hömppä palstoilta, niin ihmetyttää poru noista boteista. Mitä ihmettä valitatte siitä että joku käyttää botteja? Sehän on täysin sama asia kuin myöntäisitte että joku tietokone ohjelma olisi sinua fiksumpi.
Ketään joka osaisi vastata?
botti vai eikö botti
4
670
Vastaukset
- aagagga
Vastata mihin? Ja mitä botin fiksuuteen tulee, niin käyttämäni reilun 2000€ arvoinen botti on kyllä fiksumpi kuin 98% pelaajista.
- BUUJAAA
niin vastata siihen mitä vikaa jos joku haluaa käyttää botteja, sillä itse en ainakaan usko niiden ylivoipaisuuteen. tietokoneohjelmia, jos ei ihminen niille pärjää kannattaa lopettaa pelaaminen.
- fdsafdsafdsa
BUUJAAA kirjoitti:
niin vastata siihen mitä vikaa jos joku haluaa käyttää botteja, sillä itse en ainakaan usko niiden ylivoipaisuuteen. tietokoneohjelmia, jos ei ihminen niille pärjää kannattaa lopettaa pelaaminen.
Tutustu googlen avulla botteihin, niin saatat muuttaa käsityksiäsi niiden voittamisesta.
- LOLlolLOLlol
Mua aina naurattaa nämä botti kammoiset nettipelurit.
Ollaan niin polleeta ja tajuttoman taitavia pokerin pelaajia kun
Itse urpona pelataan 20 pöytää samaan aikaan ja samalla valitetaan kun täysin samalla strategialla pelaava botti on niin väärin ja voih voih.
Onhan se teinivalitus ja itku ihan ymmärrettävää jos itse pelaa niin montaa pöytää samanaikaisesti ettei tiedä mitä tapahtuu yhdessäkään pöydässä. Yksinhän nettipokerin pienet jumalan lahjat tulisi saada bottipelata :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,462284Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.932018Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e912000Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241747MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131721Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4921552Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S21530Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491370Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761268Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas371265