botti vai eikö botti

BUUJAAA

Olen ollut jonkun tovin poissa näiltä hömppä palstoilta, niin ihmetyttää poru noista boteista. Mitä ihmettä valitatte siitä että joku käyttää botteja? Sehän on täysin sama asia kuin myöntäisitte että joku tietokone ohjelma olisi sinua fiksumpi.

Ketään joka osaisi vastata?

4

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aagagga

Vastata mihin? Ja mitä botin fiksuuteen tulee, niin käyttämäni reilun 2000€ arvoinen botti on kyllä fiksumpi kuin 98% pelaajista.

• BUUJAAA

niin vastata siihen mitä vikaa jos joku haluaa käyttää botteja, sillä itse en ainakaan usko niiden ylivoipaisuuteen. tietokoneohjelmia, jos ei ihminen niille pärjää kannattaa lopettaa pelaaminen.

• fdsafdsafdsa
        BUUJAAA kirjoitti:

niin vastata siihen mitä vikaa jos joku haluaa käyttää botteja, sillä itse en ainakaan usko niiden ylivoipaisuuteen. tietokoneohjelmia, jos ei ihminen niille pärjää kannattaa lopettaa pelaaminen.

Tutustu googlen avulla botteihin, niin saatat muuttaa käsityksiäsi niiden voittamisesta.

• LOLlolLOLlol

Mua aina naurattaa nämä botti kammoiset nettipelurit.
      Ollaan niin polleeta ja tajuttoman taitavia pokerin pelaajia kun

Itse urpona pelataan 20 pöytää samaan aikaan ja samalla valitetaan kun täysin samalla strategialla pelaava botti on niin väärin ja voih voih.

Onhan se teinivalitus ja itku ihan ymmärrettävää jos itse pelaa niin montaa pöytää samanaikaisesti ettei tiedä mitä tapahtuu yhdessäkään pöydässä. Yksinhän nettipokerin pienet jumalan lahjat tulisi saada bottipelata :DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      20
      2605
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      98
      2499
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1354
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1261
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      121
      1238
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      289
      1184
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      18
      984
    8. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      959
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      12
      957
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      60
      877
    Aihe