Kuka: Antti Roine?

10xutelias

Mikä mies on tämä Antti Roine Ulvilasta (?) Haluaa pitää poliitikkojen lahjukset pimennossa. Haluaa ansioituneille kansalaisille ( rahaa ja valtaa haalineille) 10 kertaa enemmän äänioikeutta kuin taviksilla on.
Onko kova hinku tulevaksi aatelisherraksi???

4

1900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti Roine

      Hei 10xutelias,

      SK jutussa 12.12.2010 luki, "Jatkossa tuen pitää kuitenkin olla kokonaan avointa, koska muuten riskinä on lahjonta ja korruptio".

      "Avoimuus" tarkoittaa sitä, että poliitikkojen pitää julkaista kaikki tuet ja tukien antajat heti kun raha kilahtaa tilille. "Kokonaan" sana tarkoittaa sitä, että pienimmätkin lahjoitukset pitää julkaista.

      Äänioikeus kuuluu demokratiaan, mutta päästäänkö parhaaseen lopputulokseen jos yhteiskuntamme rakentajilla (Martti Ahtisaari, Anu Pentik, jne) ja hajoittajilla (talousrikolliset ja murhaajat) on yhtä paljon päätäntävaltaa vaaleissa? Tästä on kysymys.

      Anteeksi, että en osannut asettaa sanojani lehtijutussa riittävän selvästi.

      Minun nimeni on Antti Roine, mikä mies tai nainen sinä olet?

      Antti

      • toisin kirjotettu

        onko tämä joku seliseli pöliitikko


    • Hyväantti

      Hei Antti Roine!

      Tämän päivän hesarissa ollut kirjoituksesi oli loistava synteesi tämän päivän tilanteesta maailman taloudessa!
      Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että ns. kultapossukerho kusettaa maailman hallituksia. Harjoitteluna kävi ensin yksittäisten maiden talouksien kuppaaminen. Kun se onnistui, siirryttiin suurempaan ryhmittymään: euromaihin. Sama resepti ja yhtä hyvin käy kaupaksi!
      Jatka kirjoittelua ja herättelyä!

    • ilmiselvätotuus

      Olen se henkilö, joka esitti sinulle puhelimessa pari tärkeää kysymystä viime vuonna. Kirjoitit sen jälkeen lehteen jutun otsikolla: Hiilidioksidipäästöt pelastaa ihmiskunnan. Sen jälkeen sinuun ei saanut enään yhteyttä puhelimitse. Oliko vastaanotto ilmastonmuutosfanaatikkojen taholta niin kuuma, että piti laittaa numerot salaisiksi.

      Olen jatkanut siitä mihin sinä lopetit. Olen lähettänyt sähköpostia yhteen sun toiseen suuntaan. Olen kehitellyt ajatusta edelleen. Näkemykseni on nykyään se, että ihmiskunta on todellisuudessa pelastanut kaiken elämän maapallolla CO2 päästöillä, olihan CO2 taso 1800-luvulla todella katastrofaalisen alhainen 280 ppm.

      Ilman hiilidioksidin lisäystä olisi nyt todennäköisesti maailmanlaajuinen nälänhätä. kun kasvit eivät saisi tarpeksi hiiltä ilmasta. Tätä ei vaan saa millään mediaa uskomaan, He uutisoi vain sen jo todistetusti pielkeen menneen ennusteen pohjalta kaikenlaisia kauhukuvia, jotka eivät tule koskaan toteutumaan.

      Minä kun menetin uskoni niihin kauhukuviin jo 1980-luvulla. Minua kun ei kovin pitkään voi huijata, kun osaan ajatella kolmiulotteisesti ja suhteelliseti. En ole löytänyt tietoa sinun sähköpostiosoittesta. Voisin lähettää postia siitä, mitä minä olen maailmalle lähettänyt yhteisestä kiinnostuksen kohteesta.

      Olisi jo aika saada aikaan muutosta uutisoinnissa. Minun analyysini mukaan yhä useampi nääntyy pelkonsa ja huolensa alla, kun jatkuvasti piinataan kaikenlaisilla kauhukuvilla. Voisin laittaa tähän omat yhteystietoni, mutta tätä lukee ties ketkä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe