Mitkä mietteet ?

?????????????

Koska ja mistä tai keltä saitte ensimmäisenä kuulla/lukea Karin menehtymisestä ? Mitkä olivat ensimmäiset ajatuksenne siitä ?

6

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annu.

Aamun uutisissa. Kun avasin telkun niin ehdin vain nähdä Karin kuvan. Sitten äkkiä nettiin kun en telkusta ehtinyt kuulla enempää. Mietteet oli epäuskoiset. Eihän Kari voi olla pois. Ei vaan voi. Mutta sitten oli pakko uskoa vaikka ei olisi halunnut.

• Mä huomasin sen uutisen tiistai-iltana kun olin menossa selaamaan Iltasanomien nettisivuja, niin siinä oli heti Karin kuva ja luki , etä Kari Tapio on kuollut. Olihan se aika epäuskoinen ja järkyttynytkin olo siinä vaiheessa.
      Ajatteli ,että onkohan tuo nyt joku uutisankka .

• Karipia

Olin tiistai-iltana jo nukkumassa kun tytär laittoi viestin klo 23.13 että Kari Tapio on kuollut!!! Siihen loppui sen yön nukkumiset kun istuin ja tärisin aamuun asti kuunnellen Karin musiikkia itkien :(

• pianokonsertto
        Karipia kirjoitti:

Olin tiistai-iltana jo nukkumassa kun tytär laittoi viestin klo 23.13 että Kari Tapio on kuollut!!! Siihen loppui sen yön nukkumiset kun istuin ja tärisin aamuun asti kuunnellen Karin musiikkia itkien :(

Kuulin tuon ikävän ja pysähdyttävän uutisen Iskelmäradiosta, jossa yllätyksekseni autoon astuessani Viisitoista Kesää. Sen jälkeen juontaja sanoi laulun olleen Karin parasta tuontantoa uran vanhemmasta päästä, ja Päällikkö itse lauloi. Sitten juontaja totesi vakavana, että Kari Tapio oli kuollut edellisenä iltana sydänkohtaukseen. Kiljaisin mieheni vierestä: eikä! Laitoin viestin vanhemmalle pojalleni ja parille ystävälleni, joista joku oli jo kuullut asiasta. Yleensä torkun junassa matkalla, mutta silloin ei nukuttanut. Iltapäivälehtien otsokot kertoivat sitten Helsingin rautatieasemalla karua kieltään. Ikävä jäi iso Karin jälkeen. Juuri lokakuussa juttelin ja laskin leikkiä hänen kanssaan. Vieläkin näen hänen ilkikurisen katseen ja naurun silmieni edessä. Onneksi upeat laulut soivat - ja toivottavasti tulee hieno muistokonsertti, johon pääsisi...

• pilvisatamaan

Minulla on "taipumus" nähdä unessa monia asioita joskus ja monen kohdalla. Muutama päivä ennen Karin poismenoa näin unta, että Kari tuli yleisön eteen ilmoittamaan, että eräs hänen orkesteristaan ( en tässä läheisiä säästääkseni kerro kuka) on poistunut keskuudesta sairauteen, ja aika nuorena. Kun uutinen Karin poismenosta tuli radiosta, muistin heti uneni. Olen äidiltäni perinyt tuon enneunien näkemisen.
      Ja kun menin tiistai-iltana kauppaan, kuulin kirkon kellojen soivan (tosin taisivat soida jonkun joulutilaisuuden alkamisen merkiksi) ja tuli sellainen kummallinen, epätodellinen olo. Kyllä uutinen Karis kuolemasta tuntuu välillä vieläkin epätodelliselta. Aivan kuin haluaisin kaiken olevan unta. Ja varmaan aika aikanaan helpottaa. Aluksi radiosta tullut uutinenkin tuntuo kuin oudolta pilalta. Vaan nyt kun tajunnut asian todellisuuden, täytyy olla iitollinen, että sai tuntea Karin. Jutella, halata, olla samassa valokuvassa. Ihania muistoja sydän täynnä. Pitää vain vaalia niitä ja olla niistä onnellinen. Paljon jäi meille, vaikka paljon olisi ollut vielä annettavaa. Karin juna on päässyt perille...

• mistelli**

Kaipaavat ja ikävöivät on mietteet, mutta Karin on onneksi nyt hyvä olla. Kuten Veikko Lavi Laulajan testamentti- laulussa toteaa: " Kun minä silmäni ummistan,yksi pieni on toivomus mulla; eikö sopisi nyt maailman matkaajan sinne laulajain joukkohon tulla. Siellä ystävät armaat mä kohdata saan, siellä suru sekä murhe on poissa, siellä leivotaan riemujen piirakkaa ja ne paistetaan laulujen voissa ."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      19
      4669
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1702
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1566
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1514
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      243
      1388
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1120
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1089
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1023
    Aihe