Amican työhaastattelut

heluna23

Hei! Olen menossa esimiestehtävän haastatteluun.
Tällä hetkellä pienessä firmassa töissä, ja mietin olenko valmis vaihtamaan paikkaa vahvaan ja varmaan työnantajaan...
Minua kiinnostaisi miten tarkkana amica on tuloksesta ja vahtiiko joku ylempi taho budjetointia ym....
onko koulutusta?
Laaja työkokemus takana, mutta amica tuntuu pelottavalle ja palkkakin huononisi kun tämä ko. paikka ei ole A-oikeuksin varustettu ravintola. Olisi 200 e kuukausipalkan lasku..
uudet haasteet kiinnostaa.
Mukavaa joulun aikaa....

8

1436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SAA..NA MENE

      ei e ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei

    • .......

      Kiinnostaisi tietää tosta palkasta että millasesta summasta kyse?

      • Head Che Che

        Varmaan sun edellinenkin pieni firma on ollut helvetin tarkka tuloksesta.
        Tän päivän juttu on kuule sillei, et se on tulos tai ulos. Ihan sama joka paikassa, eli kyllä sinua valvotaan.
        En oikein ymmärrä, jos kerran haasteita haet, niin sinun itsesihän kuuluisi olla tarkka tuloksesta, eli "yrittäjähenkinen", eikö?.


    • Ritva Anneli

      On todella tarkkaa vahtimista tuloksesta. Nykyään jo ihan päivittäisestä tuloksesta. Jos ei tuu tulosta, vähennetään työntekijöitä.
      Ja ilman muuta budjetin tekoa vahtii 'ylempi taho'. Ja budjetit tehdään tiukoiksi! Ei pääse laiskottelee Amicalla.

    • A

      ..Että Meet amicalle tai nykyisin Fazer Food Servicesille töihin!! En oo elämäni aikana ollu niin huonossa paikassa töissä..

      • LOPARIT OTTANUT :)

        töissä pitää olla vähintään 6kk että saa muutaman liikuntasetelin. pesuaineen saa kerran kuussa ja alennusta fazer kortilla,siinä hulppeat edut. palkanlaskija laskee palkat aina väärin, joka kuukausi on pitänyt vuoden ajan soittaa ja pyytää korjaus seuraavaan palkkaan, ovat unohtaneet välillä senkin. Koko ajan sanotaan että henkilöstökuluja liikaa, mutta ei ole enää mitään mistä supistaa kuluja ja koko ajan toimitaan alimiehityksellä ja sitten valitetaan jos ei kaikki ole ihan tip top. mikään ei koskaan riitä ja työntekijöitä ei kiitetä mistään vaan aina huono palaute vaan sanotaan. lupaillaan kaikkea, mutta mitään ei pidetä. joten en todellakaan suosittele kyseistä firmaa kenellekkään. itsekkin onneksi sain toisen paikan. palkat on muuten ihan surkeat siinä paikassa. ÄLÄ TODELLAKAAN TEE SITÄ VIRHETTÄ,TULE KATUMAAN HYVIN PIAN.


    • bbbb

      Fazer ravintolatyö Täyttä peetä, pomoja on mutta kukaan ei tiedä mitään.
      Tuote alkoholi tuntematon kuten palvelu taso.

    • kuulostaa kamalalta

      Kuka noista paikoista ne rahat itselleen kerää? Vähällä väellä mahdollisimman suurta voittoa yritetään kokoajan tahkota? Tulee mieleen joku orjatyö? Ehkä työttömänä tosiaankin on parempi olla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe