Kuinka kauan olette olleet Karin faneina ? Kuinka monella Kari Tapion keikalle ehditte käymään ? Montako hänen levyään omistatte ?
Kauanko?
2
341
Vastaukset
- Karipia
Olen fanittanut n.20-vuotta ja konserteissa olen ollut 10-kertaa.Kaikki Karin CD omistan nimmareilla varustettuna paitsi kahdesta puuttuu kun Kari ei tullut jakamaan nimmareita Sello-salin konsertin jälkeen 15.10-10. Harmittaa kun se oli viimeinen kerta kun Karin konsertissa olin. Keikoilla olen ollut monet kerrat aina Pyhätunturia myöten. Nyt on niin tyhjä olo kun Kari siirtyi taivaalliseen kuoroon,mutta onneksi Karin levyt lohduttaa :)
- jääkyyneleet
Ainakin yli viisitoista vuotta olen fanittanut - eikä kaduttanut. Yli 70:llä keikalla olen ollut. Juteltiin Karin kanssa monet kerrat, halattiin, oltiin samassa valokuvassa. Nimmareita on vino pino levyjen kansissa ja valokuvissa. Ja käsisuudelman sain kerran ojentaessani tälle maestrolle ruusun. Ihan oli herrasmies, ikävä on, ei voi mitään. Onneksi on laulut joita kuunnella. Ja oli sitten Kari monelle muulle jotain muuta, niin laulaa se poika osasi. Monen monta ihanaa muistoa jäi. Paljon olisi ollut vielä annettavaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967