Ihmettelen huvikseni

heipsuli

Kun Tapanille ja ninalle tuli syksyllä 2008 ero, niin ihmettelin sitä kun Tapanilla sen jälkeen oli sormus vasemmassa nimettömässään vaikkei sitä ennen hällä sormusta ollut vauosikausiin. Luuliko Tapsa, että sormus täytyy laittaa sitten sormeen, kun on eronnut ?

20

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;DD

Varmaan niin.

• Liini mikä Liini

:DDD

No, Tapsukkahan ei koskaan ole ollut mikään järjen jättiläinen niin tod.näk Tapsuliini tosiaan luulee asian olevan noin. Helvetin hyvä huomio teikäläiseltä! En uskalla edes kuvitella mihin hän ajattelee leski-ihmisten laittavan vihkisormuksensa....

• Tapsa on fiksu. Ei mikään tyhmä ollenkaan. Sun kannattais joskus tulla Tapsan keikallekkin kuuntelemaan kun Tapsa osaa tarkkaan kertoa kaikkee tietoa miten mikäkin laulu on syntynyt ja laulujen tekijöistä myös taustatietoja. Paljon Tapsa esim. Topeliuksesta ja Sibeliuksesta on kertonut sellaisiakin juttua josta mä en aikaisemmin tiennyt mitään. Nyt viimeks joulukonsertissaan Tapsa kertoi Topeliuksesta ( Topeliushan sanoitti Sylvian joululaulun) esim. semmosen jutun, että Topelius rakasti kovasti eläimiä erityisesti lintuja. Topelius oli kuulemma perustamassa Suomeen ensimmäistä ornitologi-kerhoakin.
        Siinä samalla sivistyy, kun kuulee hienoja upeesti laulettuja biisejä.
        Joskus sitä ihmettelee mistä Tapsa kaikki tietonsa on saanut. Hän varmaan lukee paljon eri ihmisistä kirjotettuja elämänkertoja.

• höpötihöpöti
        Justiinax kirjoitti:

Tapsa on fiksu. Ei mikään tyhmä ollenkaan. Sun kannattais joskus tulla Tapsan keikallekkin kuuntelemaan kun Tapsa osaa tarkkaan kertoa kaikkee tietoa miten mikäkin laulu on syntynyt ja laulujen tekijöistä myös taustatietoja. Paljon Tapsa esim. Topeliuksesta ja Sibeliuksesta on kertonut sellaisiakin juttua josta mä en aikaisemmin tiennyt mitään. Nyt viimeks joulukonsertissaan Tapsa kertoi Topeliuksesta ( Topeliushan sanoitti Sylvian joululaulun) esim. semmosen jutun, että Topelius rakasti kovasti eläimiä erityisesti lintuja. Topelius oli kuulemma perustamassa Suomeen ensimmäistä ornitologi-kerhoakin.
        Joskus sitä ihmettelee mistä Tapsa kaikki tietonsa on saanut. Hän varmaan lukee paljon eri ihmisistä kirjotettuja elämänkertoja.

Eikö sinne lavalle mennä laulamaan eikä höpöttämään. En minä ainakaan jaksaisi kuunnella noita sepostuksia. Haluan kuulla musiikkia katsomossa ja mielestäni tuo jaarittelu vie tunnelmaa itse esiintymisestä. On sitten jokaisen omasta kiinnostuksesta kuka haluaa ottaa selvää esim. Topeliuksesta.
        Toki jonkun sanan voi sanoa esim. just biisistä mutta Tapsukalla taitaa mennä puhepuolelle kovasti nuo esiintymiset. No, hän onkin parempi puhumaan kuin laulamaan.

• konsertti kävijä
        höpötihöpöti kirjoitti:

Eikö sinne lavalle mennä laulamaan eikä höpöttämään. En minä ainakaan jaksaisi kuunnella noita sepostuksia. Haluan kuulla musiikkia katsomossa ja mielestäni tuo jaarittelu vie tunnelmaa itse esiintymisestä. On sitten jokaisen omasta kiinnostuksesta kuka haluaa ottaa selvää esim. Topeliuksesta.
        Toki jonkun sanan voi sanoa esim. just biisistä mutta Tapsukalla taitaa mennä puhepuolelle kovasti nuo esiintymiset. No, hän onkin parempi puhumaan kuin laulamaan.

Hyvästätunnelmasta huolimatta ei Tapsa suinkaan livennyt esim. Someron joulukonsertissaan mitään turhia jaarittelemaan . Lyhyesti , korkeintaan muutamalla virkkeellä kertoi jotain tietoa lauluista ja se mielestäni se oli ihan mukava ,sillä se syvensi vielä entisestään niiden sanomaa.
        Ja vaikka Tapsa ihan mukavasti ja mielenkiintoisesti osaa lauluista kertoakkin, niin kyllä laulamisensa oli parasta antia konsertissa.

• LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
        konsertti kävijä kirjoitti:

Hyvästätunnelmasta huolimatta ei Tapsa suinkaan livennyt esim. Someron joulukonsertissaan mitään turhia jaarittelemaan . Lyhyesti , korkeintaan muutamalla virkkeellä kertoi jotain tietoa lauluista ja se mielestäni se oli ihan mukava ,sillä se syvensi vielä entisestään niiden sanomaa.
        Ja vaikka Tapsa ihan mukavasti ja mielenkiintoisesti osaa lauluista kertoakkin, niin kyllä laulamisensa oli parasta antia konsertissa.

No se on ihan sama mitä se sun Tapsukkasi tekee niin kaikki on kuitenkin niin iiiiiiiiiihanaaaaaaaaaaaa sinusta. Vaikka Tapsuliinisi vetäisi teikkistä nyrkkiraudalla turpaan niin teikäläinen vain todennäköisesti huutaisi iiiiiiiiiiiiiiiihanaaaaaaaaa ja lisääääääää!

• LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ kirjoitti:

No se on ihan sama mitä se sun Tapsukkasi tekee niin kaikki on kuitenkin niin iiiiiiiiiihanaaaaaaaaaaaa sinusta. Vaikka Tapsuliinisi vetäisi teikkistä nyrkkiraudalla turpaan niin teikäläinen vain todennäköisesti huutaisi iiiiiiiiiiiiiiiihanaaaaaaaaa ja lisääääääää!

No en mä kyllä niinkään ole väittänyt että kaikki olis ihana, mitä Tapsa tekee. Koitetaas taas rauhottua sen yliampumisen ja liioittelun kanssa.

• tiivistyy todellakin
        Justiinax kirjoitti:

Tapsa on fiksu. Ei mikään tyhmä ollenkaan. Sun kannattais joskus tulla Tapsan keikallekkin kuuntelemaan kun Tapsa osaa tarkkaan kertoa kaikkee tietoa miten mikäkin laulu on syntynyt ja laulujen tekijöistä myös taustatietoja. Paljon Tapsa esim. Topeliuksesta ja Sibeliuksesta on kertonut sellaisiakin juttua josta mä en aikaisemmin tiennyt mitään. Nyt viimeks joulukonsertissaan Tapsa kertoi Topeliuksesta ( Topeliushan sanoitti Sylvian joululaulun) esim. semmosen jutun, että Topelius rakasti kovasti eläimiä erityisesti lintuja. Topelius oli kuulemma perustamassa Suomeen ensimmäistä ornitologi-kerhoakin.

kaikkienTapsukka-fanien "sivistyksen" taso.

Säälittävän lapsellista juttua !

Se oli sitä eroprosessin läpikäymistä. Älkää te nyt sitä ihmetelkö.

• OK.

En tiedä toisten aivoituksista, kun ei voi kenenkään päänsisälle mennä, mutta Tapsa halusi varmaan siten osoittaa Ninalle että rakastaa tätä vielä vaikka Nina muuttikin pois.

• Tapsa oli laittanut sen sormuksen sormeensa vaan niitä promokuvia varten ( esim uusimman levyn kansikuvassahan näkyy, että Tapsalla on sormus). En tiedä miksi, mut ei sillä sitä sormusta muuten mun mielestä oo ollut nyt jälkeenpäin.

Sitäpaitsi eihän Tapsa ollut edes naimisissa , joten miks se sitten sormusta olis pitänyt vaikka Nianan kanssa yhdessä asuikin.

• görgyj

se ilo. Olihan se senverran kallis kokeilu!

• mattimeikäläinen_

Minä taas ihmettelen sitä, kun seiskassa tai Hymyssä, vai mikä juorulehti se nyt olikaan oli jokunen aika sitten juttua, jossa kerrotiin Tapsan ostaneen jostain huolttikselta ns. miestenlehden. Ei tässä vielä sinällään mitään ihmeellistä ole, mutta kunoli kuulemma ostanut samalla paketin kortsujakin. Ei kai Tapsukka luule ,että itseään ru***kaamalla voi saada jonkun sukupuolitartunnan ? Vai katsoko se siitä lehdestä mallia ,että miten ne hommat tehdään ?

• Lorujaje

Olisipa sinun isäsi hoksannut käyttää kortsua äitisi kanssa touhutessaan ,niin teikäläinen ei olisi täällä esittämässä idioottimaisia ihmettelynaiheitaan.

• Bravo !!!

Loistavaa! Kiitos "mattimeikäläinen"! :DDD
        "Ei kai Tapsukka luule ,että itseään ru***kaamalla voi saada jonkun sukupuolitartunnan ? Vai katsoko se siitä lehdestä mallia ,että miten ne hommat tehdään ?"
        Kuolematonta! Sarjassamme elämää suuremmat lausahdukset.

"Lorujaje" voi puolestaan taas lentää niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja viedä hyllyllinen Tapsukka älppäreitä ja kaksi hyllyllistä pleigöörliä mukanaan.

• Ällöttäviä noi teitin jutut.Pohtisitte nyt välillä vähän järkevämpiä asioita.

• :DD

Jetsulleen.

• OK.
        Bravo !!! kirjoitti:

Loistavaa! Kiitos "mattimeikäläinen"! :DDD
        "Ei kai Tapsukka luule ,että itseään ru***kaamalla voi saada jonkun sukupuolitartunnan ? Vai katsoko se siitä lehdestä mallia ,että miten ne hommat tehdään ?"
        Kuolematonta! Sarjassamme elämää suuremmat lausahdukset.

"Lorujaje" voi puolestaan taas lentää niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja viedä hyllyllinen Tapsukka älppäreitä ja kaksi hyllyllistä pleigöörliä mukanaan.

Ette te tuollaisilla jutuilla pysty Tapani Kansaa ; suurta suomalaista laulumestaria nolaamaan. Tapani on huippu alallaan LAULAJANA. Keskittykää te vaan siihen käteenvetoon. Sen TE osaatte parhaiten.

• 164
        OK. kirjoitti:

Ette te tuollaisilla jutuilla pysty Tapani Kansaa ; suurta suomalaista laulumestaria nolaamaan. Tapani on huippu alallaan LAULAJANA. Keskittykää te vaan siihen käteenvetoon. Sen TE osaatte parhaiten.

OK:n ei kannata nyt ottaa kaikkia maailman murheita kaposille hartioilleen, OK nyt vaan keskittyy relaamiseen, kyllä se siitä vielä helpottaa....

• voivoismörsmör
        OK. kirjoitti:

Vain otettu lääke auttaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      38
      2852
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      2448
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2094
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      41
      2055
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1788
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1389
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1005
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      982
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      934
    Aihe