Jos vaihdan Lagunaan akun, saanko radion normaalisti toimimaan enää ? Xsarassa tuli kalliiksi, kun piti maahantuojalta tilata koodi sen toimintakuntoon saamiseksi.
Laguna -00 Radio
3
383
Vastaukset
- mbe320cdi
Jos koodi on tallessa niin ei ongelmia. Jos taas ei niin anna korvausvirtaa jostain niin kaikki on ennallaan akunvaihdon jälkeen.
- Lagu 2000
Niin kyselen pitäisikö Lagunan radiossa olla koodi ? Vai aukeaako radio normaalisti ilman koodeja, kun laittaa uuden akun?
- tytyytytytytty
Lagu 2000 kirjoitti:
Niin kyselen pitäisikö Lagunan radiossa olla koodi ? Vai aukeaako radio normaalisti ilman koodeja, kun laittaa uuden akun?
Niin, itsehän sain koodin Wetteriltä, kun käytin autoa siellä ei muistaakseni ollut montaa kymppiä.
Ja se koodin syöttäminen se vasta kinkkistä on, radio numeronäppäimillä valitaan (nelinumeroisen koodin numerot ja ratin vierestä (radiosäätimestä) hyväksytään (eli enter on siellä se alin näppäin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026