paras ilmainen/maksullinen eheytys ohjelma

joulu tulee

kertokaa top5 parhaat ilmaiset sekä top3 maksulliset levyaseman eheyttämis softat? älkää ehdotelko kuitenkaan windowsin omaa sillä se on huono eikä tee työtään riittävän hyvin. kiitoooos!

28

1109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ExxonMaxxon

Milläs perusteella Windowsin oma ei tee työtään tarpeeksi hyvin? Mikä Windows-versio tarkkaanottaen on kyseessä?

• rölli peikko

Kannattaisiko käyttää tiedostojärjestelmää, joka ennältäehkäisee pirstoutumista? :)

• koontiversio

niin anteeksi ymmärsinkö jotain väärin? ei paskanjauhantaa windowsin omasta vaan kokemuksia ja ehdotteita muista eheytysohjelmista, täällä ilmeisesti eheytys on tuntematon asia, ei todellakaan pidä luottaa siihen että vaikka olisi mikä windows paska alla että kaikki hoituisi itsestään, täytyyhän tietokoneitakin avata (kannettava/pöytäkone) auki kerran vuoteen vähintään ja putsata pois kertyneet pölyt yms että tuuletus pelaa niinkuin pitää.

• 24
        koontiversio kirjoitti:

niin anteeksi ymmärsinkö jotain väärin? ei paskanjauhantaa windowsin omasta vaan kokemuksia ja ehdotteita muista eheytysohjelmista, täällä ilmeisesti eheytys on tuntematon asia, ei todellakaan pidä luottaa siihen että vaikka olisi mikä windows paska alla että kaikki hoituisi itsestään, täytyyhän tietokoneitakin avata (kannettava/pöytäkone) auki kerran vuoteen vähintään ja putsata pois kertyneet pölyt yms että tuuletus pelaa niinkuin pitää.

Vaikka ilmaiset : http://wincontig.mdtzone.it/en/ tai
        http://www.wisecleaner.com/
        Ei kannata maksaa näidenkaltaisista ohjelmista,olen itse kokeillut ja en eroa huomannut.

• MISSÄÄN:.!%?+

• 24

• Mihin tuollaisia tarvitsee?

• Paras ja nopea

• f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Jos on ylimääräistä rahaa heittää kankkulan kaivoon.

Kyllä minulla Windowsin oma eheytys hoitaa homman hyvin. En tarvitse muita ohjelmia.

• Külli Tätti
        vapunen kirjoitti:

Kyllä minulla Windowsin oma eheytys hoitaa homman hyvin. En tarvitse muita ohjelmia.

No katsos skitsot ja muut vainoharhaiset tarvitsee aina muka jotain parempaa kuin on tarjolla. Jos ei tietotaito riitä niin niille saa myytyä vaikka paskaa säkissä kun sen perustelee sopivasti.

• ..
        vapunen kirjoitti:

winin oma on ihan riittävän hyvä ja ei ole ollut mitään ongelmia. Jos on saanut levynsä tarpeeksi sekaisin, sekin jättää aina jotakin eheyttämättä.

• Paavo Ylävitonen
        .. kirjoitti:

winin oma on ihan riittävän hyvä ja ei ole ollut mitään ongelmia. Jos on saanut levynsä tarpeeksi sekaisin, sekin jättää aina jotakin eheyttämättä.

"älkää ehdotelko kuitenkaan windowsin omaa sillä se on huono eikä tee työtään riittävän hyvin. kiitoooos! "

Tuo diskeeper on hyvä.Edelliset onkin sitten leluohjelmia.

• Paavo Ylävitonen kirjoitti:

"älkää ehdotelko kuitenkaan windowsin omaa sillä se on huono eikä tee työtään riittävän hyvin. kiitoooos! "

Tuo diskeeper on hyvä.Edelliset onkin sitten leluohjelmia.

On shareware paskaa.

• fundamentalist
    • fundamentalist
    • ...

on paras ilmainen eheytysohjelma, kerran kun sen asennat Windowsin tilalle niin pysyy järjestelmä kaikinpuolin eheänä.

• KELPO:.!11%#+?!
    • Töppönen.

Minä olen käyttänyt Smart Defragia (http://www.iobit.com/iobitsmartdefrag.html ). En tiedä sitten tekeekö Windowsin oma homman hyvin vai ei, mutta näköjään Vistassa ja 7:ssa ei enää näytetä homman edistymistä.
      Smart Defragin ainakin luvataan olevan nopeampi kuin Windowsin oma.

• Smart Defrag

"Smart Defragin ainakin luvataan olevan nopeampi kuin Windowsin oma."

varmaan ihan yes on, mutta kyllä ainakin minä pitäisin näin
        systeemin toiminnan kannalta perustavanlaatuista hommaa
        hoitavan ohjelman luotettavuutta *paljon* tärkeämpänä
        asiana kuin nopeutta.

• 479kb
        Smart Defrag kirjoitti:

asiana kuin nopeutta.

http://kessels.com/jkdefrag/

• Töppönen.
        Smart Defrag kirjoitti:

asiana kuin nopeutta.

Kerro silti onko Windowsin oma defrag luotettava? Yhtä luotettava kuin Windows? Se ei ainakaan olisi paljoa se :D

Ei mulla ainakaan ole ollut mitään luotettavuusongelmia smartdefragin kanssa.

Eräs syy Microsoftin tuotteiden käyttämättömyyteeni on juuri Microsoftin ohjelmien luotettavuusongelmat yhdistettynä vaatimattomiin ominaisuuksiin ja hankaluuteen. No Windows kyllä on käytössä, mutta jokainen lisäohjelma on jonkin muun kuin Microsoftin valmistama.

• Smart Defrag
        Töppönen. kirjoitti:

Kerro silti onko Windowsin oma defrag luotettava? Yhtä luotettava kuin Windows? Se ei ainakaan olisi paljoa se :D

Ei mulla ainakaan ole ollut mitään luotettavuusongelmia smartdefragin kanssa.

Eräs syy Microsoftin tuotteiden käyttämättömyyteeni on juuri Microsoftin ohjelmien luotettavuusongelmat yhdistettynä vaatimattomiin ominaisuuksiin ja hankaluuteen. No Windows kyllä on käytössä, mutta jokainen lisäohjelma on jonkin muun kuin Microsoftin valmistama.

ammattiohjelmoijana selkärangastani tulee viesti:
        -Kun kerran MS on suunnitellut ja toteuttanut käyttiksen ja
        sen levyformaatin ja tekee sitten näiden omien systeemiensä
        ylläpitosoftan niin ihan maalaisjärjen ja työkokemuksen kautta minulla
        ei ole mitään epäilystä siitä kenellä on parhaat mahdollisuudet
        vetää homma ns. kotiin.
        Myös omat kokemukseni tukevat että näin on.
        MS:n defrag on ehkä hidas, mutta perusteellinen ja varma.

• Töppönen.
        Smart Defrag kirjoitti:

ammattiohjelmoijana selkärangastani tulee viesti:
        -Kun kerran MS on suunnitellut ja toteuttanut käyttiksen ja
        sen levyformaatin ja tekee sitten näiden omien systeemiensä
        ylläpitosoftan niin ihan maalaisjärjen ja työkokemuksen kautta minulla
        ei ole mitään epäilystä siitä kenellä on parhaat mahdollisuudet
        vetää homma ns. kotiin.
        Myös omat kokemukseni tukevat että näin on.
        MS:n defrag on ehkä hidas, mutta perusteellinen ja varma.

Miten se varmuus ja perusteellisuus ilmenee? Etenkin nykyään kun Vista ja 7 (kuten edellä jo mainitsin) eivät edes näytä mitä koneella tehdään, panee epäilyttämään.

Siksi toisekseen, ainakaan vanhen Windowsin (muistaakseni 95) eheytysohjelmat ei ole ollut Microsoftin tekemä, vaan alunperin kolmannen osapuolen, jonka MS on päätti omaa ohjelmaa parempana ostaa itselleen. Tämä syö pohjan väittämältäsi, vaikka nykyisin olisikin omaa tuotantoa (sitä ei tiedä, tekijätietoihin ei ole luottamista).
        Miten muuten on mahdollista, että Microsoft on ostanut kolmannen (kilpailevan) osapuolen ohjelman itselleen ja korvannut tämän omallaan? Eikö se kerro jotain siitä, että ulkopuoliset voivat tehdä (ja tekevätkin) parempia varusohjelmia jopa näin perustavanlaatuisessa asiassa?

• Töppönen.
        Töppönen. kirjoitti:

Miten se varmuus ja perusteellisuus ilmenee? Etenkin nykyään kun Vista ja 7 (kuten edellä jo mainitsin) eivät edes näytä mitä koneella tehdään, panee epäilyttämään.

Siksi toisekseen, ainakaan vanhen Windowsin (muistaakseni 95) eheytysohjelmat ei ole ollut Microsoftin tekemä, vaan alunperin kolmannen osapuolen, jonka MS on päätti omaa ohjelmaa parempana ostaa itselleen. Tämä syö pohjan väittämältäsi, vaikka nykyisin olisikin omaa tuotantoa (sitä ei tiedä, tekijätietoihin ei ole luottamista).
        Miten muuten on mahdollista, että Microsoft on ostanut kolmannen (kilpailevan) osapuolen ohjelman itselleen ja korvannut tämän omallaan? Eikö se kerro jotain siitä, että ulkopuoliset voivat tehdä (ja tekevätkin) parempia varusohjelmia jopa näin perustavanlaatuisessa asiassa?

Microsoftin levyformaatit ovat aivan julkista kauraa, eli oikeita FORMAATTEJA (toisin kuin monet muut firman ns. formaatit), joten ei ole mitään syytä epäillä, etteikö tämän alan osaajia olisi muillakin kuin Microsoftilla. Näistä on olemassa tarkat ja julkiset speksit (tämähän on välttämätöntä, jotta softa- ja rautavalmistajat osaavat tehdä Windows-yhteensopivia tuotteita).

• Sieltäpesee

Defraggler-nimistä ohjelmaa. Tekee saman kuin Windowsin oma ja vähän enemmänkin puolessa ajassa windowsiin verrattuna.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3164
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2097
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2092
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1859
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1735
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1651
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1526
    9. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1224
    10. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      44
      1222
    Aihe