kannattaako ostaa?cherokee-99 2.5 td

kalamieäs

millainen ajaa maantiellä?kulutus?tyyppivikoja?varaosien hinta?kiinostaisi yleisesti kokemukset kyseisestä autosta? entäs uudempi cdr malli 2001 ylöspäin?

9

1106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juliusseessari

      ei kannata,

      • exjeepppp

        2.5 td koneet susia, kannet halkeaa, muuten ok auto.


    • .....

      Hyvä peli 4.0 bensakoneella.

    • suoli tietää

      piruako sen tietää mitä pommeja noin vanhat autot ovat tai ovatko peräti helmiä. Tarvitaa melkoista kristallipalloa jos joku jotain väittää.

    • Chero-92

      2.5 on italojen olikohan vm marini venekone, erilliset kannet jotka ei kestä ja niitä ei oikeen mistään saa.

      • vahunka

        Meillä oli -99 mallinen 2,5 l VM dieselillä. Melko uudesta oli meillä 11 vuotta. Alkuvaiheessa vaihdettiin käynnistyksenestosta joku osa, helmoissa tehtiin ruostekorjus 11 vuoden ikäisenä ja valokytkin vaihdettiin. Uuden omistajan aikana on vaihdettu joku venttiili turbosta. Kulutus oli meillä maantieajossa vähän yli 9 litraa, seka-ajossa 11.


    • miks diesel?

      Onhan suolainen kulutus! Samaan pääsee jo bensakoneilla ilman dieselveroa.

    • Kokeiltu on nuorena

      Nimimerkki "kalamieäs"; olen elämässäni (nyt jo 58v) omistanut monia autoja, ja mm. kaksi Jeep peliä.
      Sanon suoraan, että poikamiesten, joilla ei perhettä ja asutaan kotona, tai varakkaiden kinnereitä. Kolmas vaihtoehto on USA Army.

      • XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

        Outo näkemys kyllä Jeep antaa vastinetta rahoillesi ja kulutus taitaa olla hiukan toisarvoinen seikkka jos perille pääsy on tärkeintä.

        XJ,n osat ovat halpoja ja auto halpa ylläpitää jos muukin kuin näppäimistö pysyy kädessä.

        P,S en ole poikamies en asu kotona enkä edes ole varakas ikäkin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe