kannattaako ostaa?cherokee-99 2.5 td

kalamieäs

millainen ajaa maantiellä?kulutus?tyyppivikoja?varaosien hinta?kiinostaisi yleisesti kokemukset kyseisestä autosta? entäs uudempi cdr malli 2001 ylöspäin?

9

1153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juliusseessari

ei kannata,

• exjeepppp

2.5 td koneet susia, kannet halkeaa, muuten ok auto.

• .....

Hyvä peli 4.0 bensakoneella.

• suoli tietää

piruako sen tietää mitä pommeja noin vanhat autot ovat tai ovatko peräti helmiä. Tarvitaa melkoista kristallipalloa jos joku jotain väittää.

• Chero-92

2.5 on italojen olikohan vm marini venekone, erilliset kannet jotka ei kestä ja niitä ei oikeen mistään saa.

• vahunka

Meillä oli -99 mallinen 2,5 l VM dieselillä. Melko uudesta oli meillä 11 vuotta. Alkuvaiheessa vaihdettiin käynnistyksenestosta joku osa, helmoissa tehtiin ruostekorjus 11 vuoden ikäisenä ja valokytkin vaihdettiin. Uuden omistajan aikana on vaihdettu joku venttiili turbosta. Kulutus oli meillä maantieajossa vähän yli 9 litraa, seka-ajossa 11.

• miks diesel?

Onhan suolainen kulutus! Samaan pääsee jo bensakoneilla ilman dieselveroa.

• Kokeiltu on nuorena

Nimimerkki "kalamieäs"; olen elämässäni (nyt jo 58v) omistanut monia autoja, ja mm. kaksi Jeep peliä.
      Sanon suoraan, että poikamiesten, joilla ei perhettä ja asutaan kotona, tai varakkaiden kinnereitä. Kolmas vaihtoehto on USA Army.

• XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Outo näkemys kyllä Jeep antaa vastinetta rahoillesi ja kulutus taitaa olla hiukan toisarvoinen seikkka jos perille pääsy on tärkeintä.

XJ,n osat ovat halpoja ja auto halpa ylläpitää jos muukin kuin näppäimistö pysyy kädessä.

P,S en ole poikamies en asu kotona enkä edes ole varakas ikäkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe