Onko kukaan ajanut kyseistä reittiä vastikään, mikä on tien kunto Kostamuksesta Muurrmanskin valtatielle ja siiitä etelään Karhumäkeen päin ja saakka.
Kostamus-Sekezha-Medvezegorsk
5
502
Vastaukset
- .....-......-.
Sitten menin Kostamuksen kautta Petroskoihin.Talvikelillä tie ihan ajettavassa kunnossa.Rajalta Kostamukseen ja vähän ohikin ihan hyvässä kunnossa.Sitten lähenpänä Petroskoita loistavassa kunnossa.
Kerran olen mennyt kesällä saman matkan ja en mene toista kertaa.Paljon nopeampi mennä Oulusta Wärtsilään ja sieltä kautta Petroskoihin,vaikka tietä rakennetaan ja välillä on huonojakin pätkiä,siltikin menen sieltä. - laskin mangs
Ihan hyvässä kunnossa on!
- mie vaan
Onko tähän päivitystä, eli missä kunnossa tuo tie tätänykyä on...
- Päivitys*
Hyvin siellä pärjää, kun ei pidä kiirettä!
http://www.guy-sports.com/fun_pictures/russian_road.jpg
- _TKS_
Tuo linkin kuva on Jakutiasta Tommot-Nizhnij Bestjah tieltä, joten sillä ei ole mitään tekemistä kyseisen tieosuuden kanssa.
Kesäkuussa ajelin Kostamuksesta M18-tielle matkallani Murmanskin alueelle, ja paluumatkalla ajelin pohjoisesta etelään M18-tietä Kotskoman/Kostamuksen risteyksestä Karhumäelle. Oli varsin hyvässä kunnossa, noin 20km kehnompaa tietä M18-tieltä Kostamukseen päin, muutoin reitti on hyväkuntoinen. Asfaltointi- ja parannustietöitä oli käynnissä Karhumäen/Segezhan piireissä M18-tiellä. Puolestaan Kotskoma-Kostamus -tien kehnompi 20km:n osuus ei ollut tietyön alainen ainakaan silloin kesäkuussa, eli epätasaista kuoppaista heittelevää asfalttia, jossa öljypohjaa kutittelevia routapaakkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574