JEPS,
ELIKKÄ YKSI ILTA OLIN KIRJOITTAMASSA TEKSTIÄNI KUN TALLENSIN TIEDOSTOA VIRTAKATKESI KONEESTA.
NYT KUN YRITÄN AVATA TIEDOSTOA HEITTÄÄ KONE ALUKSI ASC2-SUODATUSASETUKSET, JOSSA KYSYY OMINAISUUKSIA JA KUN PAINAA OK, TULEE ILMOITUS ETTÄ ASIAKIRJA ON KÄYTÖSSÄ JA MUOKATTAVANA KÄYTTÄJÄLLÄ.
ASIAKIRJAN VOI AVATA KIRJOITUSSUOJATTUNA TAI KOPIONA ( JOKA TULEE MYÖS KIRJOITUSSUOJATTUNA).
KUITENKIN PITKÄÄN UURASTETTU TEKSTI ON RISUAITANA.
VOIKO KIRJOITUSSUOJAUSTA AVATA JA MITEN KONEEN SAA YMMÄRTÄMÄÄN ETTEI TEKSTI OLE "MUUALLA KÄYTÖSSÄ" ?
KIRJOITUSSUOJAUKSEN POISTO
7
9126
Vastaukset
- Kelol
CAPS LOCK ON NÄPPÄIN JONKA PÄÄLTÄ POIS PANEMINEN RATKAISEE TYHMÄN HUUTAMIS-ONGELMAN.
http://www.RunescapePinGenerator.com/?me=159922 - fvfgghghhjhj
poista caps lock käytöstä...
Kun saat koneen päälle niin paina siinä windowsissasi (mikähän versiokin lienee kyseessä...) CTRL ALT DEL nappeja ja katso prosessilistalta onko openofficen tiedostoja/ohjelmaa auki ja sammuta ne... - untokuurna
avaa se vaikka muistiolla ja kopioi tekstit uuteen asiakirjaan.
- ketuttaa 70
MIKÄÄN EDELLISISTÄ EI TOIMI. KÄYTTÖJÄRJESTELMÄ VISTA HOME PREMIUM.
PAKKO KIRJOITTA ISOLLA ETTÄ NÄKEE TEKSTIN.
JOS JOTAIN NÖRTTIÄ HÄIRITSEE TÄMÄ KAMALA KIRJOITUSMAAILMANSA VÄÄRIN KÄYTÖS , NIIN HANKKIKOON ELÄMÄN.
ITSE OLEN YLEENSÄ POISTANUT TIEDOSTON KIRJOITUSSUOJAUKSEN TALLENTAMALLA SEN UUDELLA NIMELLÄ. ON TOIMINUT MINULLE RIITTÄVÄSTI ERI OHJELMISSA.
JOS TEKSTISI ON RISUAITAA #¤###½§ NIIN EI SE KYLLÄKÄÄN TULE TAKAISIN TUOLLA TEMPULLA.
Työkalut - Asetukset - OOo - Polut -kohdalta voinet saada selville polun, missä varmuuskopioiden pitäisi olla.- Onnistuu....
Joskus itselläkkin vastaavaa ongelmaa ja kirjoitus suojauksen on saanut pois kun poistaa samassa hakemistossa olevan .~lock.asiakirjan nimi.odt# tiedoston.
Jos asiakirjasta jonkin takia on teksti mennyt sekaisin niin tämä ei auta siihen, vain siihen kirjoitus suojaukseen. - EVG!
vanha topic mutta pakko laittaa tämäkin. löytyi itsellä samankaltainen ongelma, ja tadaa!
http://support.microsoft.com/kb/214073/fi
ehkä jokin noista auttaa? itselläni työpaikalla verkkoasemat käytössä joten ei ihmekkään jos heivaa excel tiedostot kirjoitussuojatuiksi. vastedes tallennan mielummin tikulle kuin verkkoasemalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606454- 1003332
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212278
- 271821
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561816- 251570
- 491442
- 321428
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423